Kai tradiciniai rinkodaros metodai nebeveikia, o potencialūs klientai įgyja „imunitetą“ reklamoms ir kova dėl jų dėmesio darosi vis aršesnė, būtina ieškoti efektyvesnių metodų ir rasti atsakymus į klausimus: kaip atkreipti ir pelnyti jūsų potencialių...
Seminarą pristato: Mikroseminaras apie viešąjį kalbėjimą. Paslaptys ir patarimai. Seminarą veda: AISTĖ MORENKOVIENĖ. Lektorė – verslo konsultantė 16 metų praktinė pardavimų ir vadovavimo patirtis tarptautinio ir lietuviško kapitalo įmonėse (Officeday, YES...
Seminarą pristato: Vadove, žinau, kad interneto svetainė ir rinkodara yra tau galvos skausmas, neatrasti dirvonai. Tačiau šiai dienai tai praleista galimybė, jei jos dar neįvaldei. Dar blogiau, jei galvoji, kad tai ne tavo rūpestis. Tai tas pats kas galvoti, kad...
Seminaro garso įrašas: Improvizuoti gyvenime ar versle yra ne mažiau svarbu nei teatre, nes net ir kruopščiausiai apgalvotuose scenarijuose visuomet pasitaiko nenumatytų įvykių ir netikėtų situacijų. Geriausia žinia ta, kad improvizuoti gali išmokti absoliučiai visi...
Seminaro garso įrašas: Vis dažniau akcentuojama, kad dabar verslas yra ne B2B ar B2C, o H2H – žmogus žmogui. Taigi, kad ir kokios rūšies būtų verslas, didesnę nei bet kada reikšmę įgyja santykiai su žmonėmis, verslo dalyviais ir tų santykių valdymas – santykių...
Konfliktai paprastai kyla dėl skirtingų interesų, vertybių, psichologinių savybių. Konfliktuose esame įpratę elgtis skirtingai – vieni kovoja iki galo, kiti nusileidžia, dar kiti apsimeta, kad jokio konflikto nėra. Iš tikrųjų svarbu kiekvienoje situacijoje parinkti...