Maksimalus el. komercijos automatizavimas su OBERLO arba el. verslas per valandą
Vladas Sapranavičius laidoje kalbės su Oberlo bendra-įkūrėju Tomu Šlimu.
Seminaro įrašas jau čia!
Vladas Sapranavičius laidoje kalbės su Oberlo bendra-įkūrėju Tomu Šlimu.
Seminaro įrašas jau čia!
Dažnai į galvą šauna idėjos, kurių realizavimui reikėtų paprastos interneto svetainės. Tačiau sužinojus svetainės sukūrimo kainą, kartais tenka idėjos atsisakyti ar bent jau kuriam laikui atidėti jos realizavimą. Argi nebūtų daug paprasčiau, jei nesudėtingą tinklalapį galėtume susikurti patys? Dar prieš gerą dešimtmetį norint susikurti interneto svetainę reikėjo samdyti dizainerius, programuotoją bei pirkti svetainių talpinimo planus. […]
Daug Lietuvos verslininkų varvina seilę galvodami apie milijonines Vakarų rinkas, trokštančias nusipirkti lietuvišką produkciją. Vienas paprasčiausių būdų pasiekti Vakarų rinkas – tai prekyba per Amazon prekyvietę. Apie tai, kaip pradėti prekiauti Amazon ir ką reikia žinoti prieš pradedant, Vladas Sapranavičius kalbės su Lietuvos elektroninės komercijos asociacijos valdybos pirmininku Vytautu Vorobjovu. Vytautas aktyviai prekiauja Amazon prekyvietėje […]
Vlado Sapranavičiaus seminaras „Turinio rinkodaros strategija globalioje rinkoje – Deeper atvejis“, kurioje jis kalbins Rolandą Sereiką.
Turite idėją, skirtą pasaulinei rinkai? Norite sužinoti, kaip patikrinti jos paklausą ir surinkti pinigų įgyvendinimui per 35 dienas? Tuomet šis seminaras skirtas būtent JUMS!
Viešoje diskusijoje internete bandėme identifikuoti, kas yra geras klientų aptarnavimas internete ir kas yra tos įmonės Lietuvoje, kurios internetu klientus aptarnauja geriausiai. Sąrašas buvo, bet, apsimetus slaptu pirkėju ir pabandžius gauti pagalbos rekomenduotų įmonių internetiniuose kanaluose, dažnai teko nusivilti.
Galiausiai buvo išrinktos dvi įmonės, kurios išlaikė slapto pirkėjo išbandymus. Jų atstovus ir pakvietėme į šią laidą apie klientų aptarnavimą internete.
Ilgą laiką motyvuojant darbuotojus vadovavomės paprastu principu: skatinti, kai dirba gerai, ir bausti, kai savo darbą darbuotojas atlieka netinkamai. Tiesa, ši motyvacijos schema pradėjus ją taikyti labai neblogai veikia. Tačiau reikia pastebėti, kad tas veikimo laikas yra gana trumpas. Ne vienas įmonės vadovas jau seniai pastebėjo, kad, tarkim, atlyginimo pakėlimas veikia geriausiu atveju 2-3 mėnesius. O kas toliau?
Seminaro aktualumas: Vis daugiau užsienio kapitalo įmonių siekia perduoti savo interneto rinkodaros specialistų darbus Lietuvos gyventojams. Įvairių interneto rinkodaros krypčių specialistus Lietuvoje jau samdo biurus įsteigę Adform, Kelkoo, Western Union, IBus Media, Candarine ir kiti. Kartais apie tokių egzistavimą ir nesužinome, nes jos nieko nereklamuoja ir neparduoda klientams Lietuvoje. Jei Lietuvoje interneto rinkodaros specialistų būtų […]
E-komercija’16 – tai jau 3-čius metus vykusi konferencija, suvienijanti visus el. komercijos ir interneto rinkodaros entuziastus. Profesionalų įžvalgos ir patirtis, puikūs pastebėjimai, naujienos rinkoje, aktualios diskusijos. Tai viskas, ką būtina žinoti apie el. komerciją ir interneto rinkodarą.
Seminaras baigėsi. Laukite vaizdo įrašo.
El. parduotuvės parengimas naudojimui – kokius žingsnius reikia atlikti, prieš steigiant el. parduotuvę.
Sėkmingam verslo vystymui užsienyje, interneto svetainė turi atrodyti patikima ir saugi. Tiesioginės transliacijos metu bus diskutuojama apie tai, ko reikia, kad elektroninis verslas sėkmingai galėtų plėstis į užsienio rinkas. Diskusija vyks anglų kalba.
Tema duomenų analitikams, pažengusiems interneto rinkodaros specialistams ir tiems, kam viskas įdomu :-)
Seminare bus pristatomas specialus Google Docs priedas (add-on), kuris skirtas Google Analytics duomenų automatiniam įkėlimui į Google Docs skaičiuoklę bei jų apdorojimui kartu su kitais duomenimis.
Vadove, žinau, kad interneto svetainė ir rinkodara yra tau galvos skausmas, neatrasti dirvonai. Tačiau šiai dienai tai praleista galimybė, jei jos dar neįvaldei. Dar blogiau, jei galvoji, kad tai ne tavo rūpestis. Tai tas pats galvoti, kad rinkodara yra tik rinkodaristų, o ne vadovų rūpestis. Seminaro metu pasidalinsime įžvalgomis, kurios susikaupė per daugiau nei 16 metų patirties interneto svetainių kūrimo ir rinkodaros srityje.
Seminaro metu laidos svečiai Jums papasakos kodėl tinklalapių kūrimo kainos yra tokios skirtingos, kokie aspektai lemia tam tikras kainos ir ką būtina žinoti, ruošiantis kurti naują tinklalapį ar naują dizainą. Webseminare Vladas Sapranavičius su laidos svečiu aptars gerąsias praktikas ir dažniausiai pasitaikančias klaidas. Patars, ką ir kaip pasiruošti prieš einant pas tinklalapių gamintojus.
Ar tarp žodžių junginių „geras vadovas“ ir „efektyvus vadovas“ galime dėti lygybės ženklą? Tai labai priklauso kaip mes vertiname kas yra vadovo efektyvumas. Vadovo efektyvumas dažniausiai vertinamas atsižvelgiant į tai, kaip jis pasiekia organizacijos tikslus. O daugiau apie vadovo efektyvumą išgirsite transliacijos metu.
Vaizdo įrašas jau yra!
Visi plika akimi pastebime „šuoliais“ augančią el. verslo rinką, vis didesnį interneto rinkodaros specialistų poreikį. Tai daro įtaką ieškant darbuotojų: darosi nelabai aišku, kokių kandidatų ir už kokią kainą tikėtis, kokio uždarbio pageidauti darbo pokalbyje ir kaip save vertinti kitų kandidatų atžvilgiu.
Webseminare aptarsime, kokiems darbams ir kaip galima atsirinkti bei pasamdyti darbuotoją užsienyje. Kur jų ieškoti ir kaip apiforminti darbą? Kiek mokėti? Kokie internetiniai įrankiai palengvina tokių darbuotojų samdymo užduotį?
Interneto parduotuvių rinkodarininkai daug geriau išmano prekybą internetu, bet jiems daug sunkiau pradėti reklamuotis off-line reklamos kanaluose.
Kaip derinti pardavimo ir reklamos kanalus laidoje Vladas Sapranavičius kalbins Tadą Deksnį, InsideWarehouse įkūrėją ir vadovą.
Lietuvoje tik retas rinkodarininkas žino, kaip Google Analytics priskiria pardavimus kanalams. Dar rečiau žinoma, kad tokių priskyrimo modelių yra ne vienas ir ne du, kad galima ir reikia ištestavus ir išdiskutavus pritaikyti tą modelį, kuris labiausiai tinka jūsų tinklalapiui.
Kodėl taip yra? Sužinokite daugiau!
Jūs kviečiami į seminarą, kuris padidins Jūsų finansinį išprusimą, ir atskleis Jums aiškius kelius, kaip įdarbinti savo pinigus. Šis seminaras sukurtas tiems, kas nori geriau suprasti savo asmeninių finansinės situacijos paveikslą ir gauti idėjų, kaip judėti į priekį.
Seminare bus naudojamas pasaulyje populiarumo sulaukęs Roberto Kijosakio, knygos „Turtingas tėtis vargšas tėtis” autoriaus, žaidimas “Pinigų srautas”, kuris moko Jums mąstyti, kaip mąsto turtingieji.
Seminaro metu sužinosite: kuo verslas yra panašus į šeimoje esančias taisykles. Ar pajutai, kad didžiausią naudą gauni tada, kaip visi aplinkui būna laimingi. Ir aptarsime 3 taisykles, 3 pranašumus ir gausite patarimų, kaip vystyti save, savo verslą ir visa tai pritaikyti šeimoje.
Kiekvienas vadovas nori, kad darbuotojai dirbantys įmonėje dirbtų efektyviai, o įmonės rezultatai gerėtų. Šiuos tikslus pasiekti padeda aiški ir efektyvi veiklos vertinimo sistema. Apie tai kalbės personalo valdymo centro direktorė – Jurgita Jankuvienė.
Diskusija skirta paskatinti vadovus pagalvoti, kokį poveikį darbe mes darome vieni kitiems, kaip mes tobulėjame ir ugdomės, ką jaučia įmonių ar organizacijų tikslus įgyvendinantys darbuotojai, kai jiems taikomos vienokios ar kitokios skatinimo efektyviau dirbti priemonės. Vadovas turi būti įvairiapusė asmenybė, gebanti ugdytis ir ugdyti kitus.
Pagrindinis seminaro tikslas – supažindinti su pardavimų eksporto rinkose procesu. Seminare detaliai apžvelgsime visą pardavimo ciklą ir jo valdymo niuansus, nagrinėsime kiekvieną jo etapą, aptarsime reikalavimus ir reikalingus įgūdžius pardavėjui kiekviename ciklo etape bei tarptautinės aplinkos poveikį kiekviename pardavimo ciklo etape. Sužinosite, kokią įtaką kūno kalba daro pardavimo procese.
Kaip efektyviai vykdyti pardavimus? Pardavime svarbu kalbėtis ar klausytis? Kodėl labai didelis noras parduoti tiesiog stabdo pardavimą? Patarimus ir atsakymus sužinosite seminare apie pardavimo tiesas. Seminaro metu bus kalbama apie tai, kodėl pardavimai vadinami santykių verslu bei kokios yra sėkmingo pardavėjo elgsenos? Sužinosite, kaip teisingai kalbėti apie produktą ir paslaugą. Po šio seminaro išmoksite profesionaliai ir efektyviai parduoti.
Kiekvieną dieną savo verslo veiklai palaikyti skiriate pinigų, laiko. Taip pat, norint plėsti ar tobulinti savo veiklą, tenka neišvengiamai investuoti. Tačiau ar žinote, kokios išlaidos bei investicijos duoda jūsų įmonei didžiausią grąžą? Yra ir kitų galimybių tobulinti ir plėsti savo verslą, sutaupant finansinių išteklių. Investcijų pritraukimas savo verslui – viena iš jų.
Reiškinys „personalo valdymas“ Lietuvoje atsirado, galima sakyti, ne taip jau senai. Sėkmės siekiančiam verslui svarbu sukurti efektyvią personalo valdymo strategiją, kuri padėtų pasiekti organizacijos tikslus. Ši strategija yra susijusi su naujų darbuotojų samdymu, išlaikymu, ugdymu, veiklos vertinimu bei atlygio (motyvavimo) sistemų kūrimu ir tobulinimu.
Komunikacija su užsienio verslu, bei fiziniais asmenimis.
Kviečiame prisijungti prie šio išsamaus seminaro apie verslo plėtrą užsienyje.
Seminarų ciklas „Tarpkultūrinis bendravimas“. Dirbant su kitų šalių atstovais – privalome pažinti jų kultūrą, savitą jos mąstymą ir priimtas taisykles. Bendriniai komunikacijos principai, taisyklės ir praktiniai patarimai.
Ne paslaptis, kad net 80% visų pardavimų padaro vos 20% pardavėjų. Net 80% rinkos tenka vos 20% kompanijų. Ir atvirkščiai – tik 20% visų pastangų duoda net 80% rezultato. Visa tai tikriausiai jau žinote, tačiau kaip tai praktiškai išnaudoti Jūsų verslo augimui? Kaip išspręsti vieną pagrindinių verslo problemų, su kuria susiduriame kiekvienas – iš kur gauti daugiau kokybiškų klientų?
Seminarą pristato: Kiekvienas iš mūsų puikiai žinome, kad bene didžiausią dalį viso įmonės biudžeto „suvalgo“ darbo užmokesčio fondas bei kitos su darbuotojų įdarbinimu, išlaikymu ir motyvavimu susijusios išlaidos. Kaštai, patiriami samdant naujus darbuotojus, ir jų valdymas yra ne mažiau svarbūs. Nors verslas, kuriuo Jūs užsiimate ar kuriame Jūs dirbate, yra pelningas. Tačiau negalite ignoruoti darbo […]
Seminaro garso įrašas: Seminarą pristato: Jie retai būna lojalūs organizacijai. Su jais sunku susikalbėti. Jie laukia įvertinimo dar prieš tai, kol padarys nors ką nors naudinga. Dar tik atėję darbintis jie jau save pervertina. Keičia darbus kaip kojines, o kai kurie net ir dažniau. Ateina naujoji darbuotojų karta. Naujoji karta, kursianti pridėtinę vertę ateityje. Taip […]
Seminaro garso įrašas: Seminarą pristato: “ Pardavimai visuomet prilyginami pinigams ir be pardavėjų Jūsų kompanija rizikuoja išnykti. Ar žinote, kad brangiausias klaidas, su kuriomis susiduria organizacijos šiandien, galima išspręsti geriau pažįstant įmonėje dirbančius pardavimų žmones. Ko gero, Jums gerai pažįstama situacija, kai visi arba didžioji dauguma įmonės pardavėjų dirba su tais pačiais produktais ar paslaugomis, tomis pačiomis sąlygomis […]
Dialogo garso įrašas: Dialogą inicijuoja: 2013 m. sausį drabužių mainų projektas „Vinted“, Lietuvoje veikiantis „manodrabuziai.lt“ vardu, pasirašė 5 mln. EUR (per 17 mln. Lt) dydžio investicijų sutartį su Londono technologijų fondu „Accel Partners“, kuri buvo pirmoji oficiali investicija. Lygiai po metų, 2014 m. sausį, tas pats projektas pritraukė turbūt didžiausią investiciją Baltijos šalyse interneto produktų kategorijoje. JAV fondas […]
Vis dažniau akcentuojama, kad dabar verslas yra ne B2B ar B2C, o H2H – žmogus žmogui. Taigi, kad ir kokios rūšies būtų verslas, didesnę nei bet kada reikšmę, įgyja santykiai su žmonėmis, verslo dalyviais ir tų santykių valdymas – santykių vadyba ir marketingas, o tai – vienas svarbiausių konkurencingumo veiksnių.
Seminaro rengėjas: Daugelis verslininkų ateityje svajoja kam nors brangiai parduoti savo verslą. Vis dėl to, kai pamėgina tai padaryti, susiduria su nemalonia realybe, kai pirkėjo matoma verslo vertė iš esmės skiriasi (būna mažesnė) negu savininko įsivaizduojama verslo vertė. Kokie yra esminiai kriterijai, didinantys įmonės vertę? Seminaro turinys: Kodėl svarbu kurti parduodamą (salable) verslą? Verslo pirkėjų […]
Šį seminarą pristato: Kad ir kokia unikalią paslaugą teiktume ar nuostabų produktą gamintume, mums reikia mokėti jį parduoti. Tai itin svarbu, nes dažniausiai neužtenka pateikti vien tik „marketinginių“ akciją ar reklaminių triukų. Tokiais atvejais pardavimai su savo procesais tampa kertine sėkmingai veikiančios įmonės dalimi. Pripažinti verslininkai pritaria tam ir sako, jog didelė dalis jų verslo sėkmės […]
Seminaro garso įrašas: Paskaita apie derybas versle, kodėl ir kokie derybiniai įgūdžiai yra būtini bei įvairūs derybų „perliukai“ iš lektoriaus asmeninės patirties. Seminarą veda: DARIUS RUPŠLAUSKIS – „Derybos.lt“ įkūrėjas. Derybų ir pardavimų konsultantas. Dėstytojas, praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995m. Kūręs ir įgyvendinęs pardavimų ir klientų aptarnavimo sistemas Sankt Peterburge, Maskvoje ir Lietuvoje. SEMINARO VIDEO
Seminaro garso įrašas: Seminaro rengėjas: Prabėgus vasarai neretas lipame ant svarstyklių ir vėl prisimene per Naujuosius Metus duotus pažadus mesti svorį. O dažnas verslininkas ar amatininkas (plačiąja prasme) vėl su kartėliu atsisveikina su vasara, nes taip ir nespėjo tinkamai paatostogauti. Daugelis taip pat prisimena per Naujuosius Metus sau duotą pažadą susisteminti savo verslą, pereiti nuo […]
Seminaro organizatorius: Pranešimo turinys: 1. kodėl LEZ yra tinkamiausia vieta verslui; 2. kokios investicijos ir kokia nauda įmonėms LEZ teritorijoje; 3. investicijos į inovacijas; 4. ELINTA ateities planai. UAB ELINTA veiklos sritis užkoduota pačiame įmonės pavadinime – ELINTA= ELEKTRONIKA + INTELEKTAS. UAB ELINTA – mokslinė-gamybinė įmonė, užsiimanti technologinių procesų automatizavimu, […]
Seminaro garso įrašas: Seminarą pristato: Vadovavimas – tai profesija. Yra vadovų, kurie mano, jog tampa vadovais, kai juos kažkas paskiria, ar jie paskiria save patys. Iš tiesų, vadovu profesionalu tampama tik nuolat dirbant su savimi. Tobulinant savo vadovavimo kompetenciją, įgūdžius ir… svarbiausia – tinkamą požiūrį. Vadovas, kuris geba ugdyti save, geba ugdyti ir kitus. Vadovas, […]
Kaip reikia parduoti paslaugas? Kaip neapčiuopiamus dalykus paversti apčiuopiamais? Kokius gebėjimus turi turėti pardavėjas, kuris parduoda paslaugas? Patarimus ir atsakymus išgirsite seminare apie paslaugos pardavimą. Šio seminaro metu susipažinsite su esminiais įtakos principais, kaip keisti kito žmogaus elgesį. Apžvelgsime paslaugos ir produkto pardavimo panašumus ir skirtumus.
Nėra darbuotojų… Nėra darbuotojų… dažnai kaip mantrą užsimiršę kartoja darbdaviai, kreipdami nuvargusias akis į apniukusį lietuvišką dangų. Be abejo, jie užsimiršta raudoje ne apie tai, kad staiga Lietuvoje bedarbystė dingo. Jie vis guodžiasi tuo, kad nėra TINKAMŲ darbuotojų. Tokių, kurie atitiktų samdytojo lūkesčius, pateisintų viltis, išspręstų susidariusias problemas ir panašiai.. Daugelis taip graudendamiesi, giliai širdyje […]
Pardavėjas, kaip sportininkas, siekia laimėjimų. Siekdamas laimėjimų susiduria su įvairiomis kliūtimis. Mokame/žinome įvairiausius pardavimų metodus/technikas, tačiau dažnai koją pakiša žmogiškieji faktoriai – mūsų susiformavę įpročiai. Sėkmingiems pardavimams turi įtakos įvairūs dalykai – psichologinis pardavėjo pasiruošimas, mokėjimas valdyti emocijas, savo klaidų pripažinimas, baimės nugalėjimas bei noras keistis. Apie šiuos ir kitus dalykus padiskutuosime seminaro metu.
Viskas (arba beveik viskas!) apie tai, ko reikia norint pradėti verslą, kaip suburti komandą ir kaip tinkamai reikia priimti sėkmes ir nesėkmes versle. Ir, žinoma, dar vienas įrodymas, kad amžius – ne riba, o kai labai nori ir sieki, gali padaryti viską! JOKŪBAS LAUKAITIS – savo pirmąją elektroninę parduotuvę „WisdomShop.lt“ įsteigė būdamas penkiolikos. Pinlac.com programėlės įkūrėjas. Dabartiniai […]
Dauguma gamybos ir distribucijos įmonių tiekimo grandinėje sutelkia dėmesį tik į pardavimus sekančiai grandžiai, o ne į pardavimus galutiniam vartotojui. Dėl šios priežasties visa tiekimo grandinė persmelkta nepasitikėjimu, vyrauja vieni kitų “drožimo” santykiai, o pelną įmanoma padidinti tik kitų sąskaita. Standartinis užburtas ratas tiekimo grandinėje atrodo taip: Dėl netikslių paklausos prognozių distributorius (tiekėjas) dažnai negali […]
Seminaro aktualumas: Nepaslaptis, jog šiais laikais nuo „Google“ nepasislėpsi, o kartais net sąmoningai einam pas internetinės erdvės lyderį, kad pristatyti save, savo bendruomenę ar savo įmonę. Tačiau kaip tai padaryti? Kaip pamatyti save pirmose „Google“ paieškos eilutėse? Kaip pasiekti didelį žinomumą naudojant „Google“ paiešką? Apie tai, kas yra Goole reklama Jums papasakos jaunas ir veržlus […]
Yra gyvenime daug kelių, bet tik vienas – širdies. Į vienus kelius mus išstumia tėvai, į kitus – aplinka. Dažnas pasirenka kelią dėl pinigų, nesvarbu, ar tai karjera, ar verslas. Pinigų kelias gali būti kankinantis ir varginantis. Kai kam jis baigiasi tikra vergove, kitiems perkeltine. Kartais net patys sėkmingiausi verslininkai pasistato darbo kalėjimą. Po keturiolika […]
Kurioje rinkoje dirbate? Lietuvos? Tokios izoliuotos rinkos jau seniai nėra, tėra tik pasaulinė arba bent jau Europos Sąjungos rinkos. Tikėtina, kad konkuruojate su produkto gamintojais, tarkime, Lenkijoje ar Rusijoje, o bent vienas Jūsų kolegų svarsto galimybę padirbėti Vakarų Europoje. Ne tik produktai, bet ir darbuotojai plaukia ten, kur geriau, įdomiau ar pelningiau. Tikėtina, kad Jūs […]
Globalios ekonomikos prognozės netrykšta optimizmu ir žada stagnaciją. Pasikeitusi vyriausybė keičia žaidimo taisykles verslui. Dėl šios priežasties vadovų 2013 metais laukia nemažai sprendimų, o dauguma verslo problemų įvyksta tuomet, kai vadovas priima arba neteisingą sprendimą, arba teisingą, bet per vėlai. Kol vadovas išliks pagrindiniu apribojimu, tol įmonės ateitis bus labai miglota. Apribojimų teorija turi puikius 5 fokusavimo žingsnius […]
Seminaro turinys: kaip sugalvoti kokį verslą daryti? nuo ko ir kaip pradėti verslą? kaip prisitraukti klientų? klientų duomenų bazių kaupimas, pardavimai; konversijos, google analytics, analizės. Seminarą veda: JUSTINAS ILISEVIČIUS 10 m. patirtis IT versluose. Įkūręs ne vieną sėkmingą internetinį projektą, šiuo metu aktyviai dirbantis su Lietuvos ir užsienio IT rinkomis, dalinasi su jumis sukaupta […]
Seminaro organizatorius Sena patarlė biloja: „Net kalakutai skraido, kai pučia stiprus vėjas“. Kai ekonomika auga, užsiimti pardavimais labai paprasta, tačiau kai ekonomika „neblizga“ taip, kaip norėtųsi mums, reikia dėti pastangas, siekiant didinti pardavimų apimtis. Seminaro turinys: kaip teisingai bendrauti su klientu? kada įvyksta pardavimas? kokios klaidos padaromos dažniausiai? Seminarą veda: NERIUS JASINAVIČIUS – konsultacinės kompanijos […]
Seminarą pristato: Skaitmeninis pasaulis užima vis svarbesnę vietą kiekvieno žmogaus gyvenime. Tiek žmonės, tiek verslas keliasi į skaitmeninį pasaulį, todėl labai svarbu yra išmanyti visas skaitmeninio pasaulio siūlomas galimybes verslui. Seminaro turinys: – kas yra skaitmeninė revoliucija? – skaitmeninės revoliucijos poveikis Lietuvai; – Google įrankiai eksportuojančioms įmonėms; – Google pasiūlymai verslams; – sekmės istorija […]
Prekės, žaliavos, likučiai, gatava produkcija, nebaigta gamyba – kaip bepavadintume, visuomet kalbame apie tą patį. Verslo prasme visi šie žodžiai yra žodžio „atsargos“ sinonimai, t. y. piniginės investicijos, iš kurių tikimės grąžos. Tiekimas ne visada stabilus ir patikimas. Išaugęs vartotojų reiklumas turėti prekę turėti čia ir dabar. Šios ir kitos verslo aplinkybės diktuoja privalomą sąlygą: jei […]
Konfliktai paprastai kyla dėl skirtingų interesų, vertybių, psichologinių savybių. Konfliktuose esame įpratę elgtis skirtingai – vieni kovoja iki galo, kiti nusileidžia, dar kiti apsimeta, kad jokio konflikto nėra. Iš tikrųjų svarbu kiekvienoje situacijoje parinkti tinkamą konfliktų sprendimo strategiją. Juk kokia prasmė nugalėti mūšį, jei pralaimime karą. Seminaro turinys: konfliktų sprendimo strategijos; kaip situacijos kontekstas daro […]
Seminaro aktualumas „Smulkūs verslininkai įmonėje dirba ir buhalteriais, ir krovėjais, ir vadybininkais. Jie visus darbus atlieka patys. Iš pradžių viskas gali būti labai gerai, tačiau jei žmogus neatostogaus, pirmieji simptomai vis tiek pasireikš po 2 ar 3 metų. Iš pradžių viskas idealu, bet po tam tikro laiko pradeda nesisekti – ar su tiekėju, ar su […]
Žmogus pats dažnai sunkiai suvokia savo silpnybes ir žino, ar tinkamai suformuluoja savo gyvenimo tikslus. Tam, kad šie dalykai kiekvienam būtų aiškūs, reikalinga pagalba iš šalies, kuri padėtų išgryninti siekiamybes ar silpnąsias žmogaus vietas. Koučingo specialistas seminaro metu dalinasi patirtimi ir pasakoja, kaip elementarūs kokybiški klausimai padeda žmogui iš šalies pažvelgti į save ir permąstyti […]
„Veiklos efektyvumo didinimas. Apribojimų teorijos (TOC) ir Lieknos gamybos (LEAN) principų taikymas“ Pastaroji ekonominė ir finansų krizė patvirtino, kad vienintelis būdas organizacijoms išgyventi įvairiausias negandas, tai pastoviai didinti veiklos efektyvumą. Kaip užtikrinti pastovų organizacijos tobulėjimą? Neverta išradinėti dviračio iš naujo, kuomet galima pasinaudoti pasauline patirtimi ir diegti šiuolaikines veiklos efektyvumo didinimo metodikas. Kviečiame susipažinti su […]