Veidoskaita

Seminare sužinosite: Kas yra veidoskaita? Nuo ko pradedam pažinti žmogų? Pažinimas žmogaus iš veido formos. Seminarą pristato: Seminarą veda: AUŠRA NAUSĖDAITĖ. Atrankų specialistė – veidoskaitos trenerė Apie Aušrą: – 15 metų pardavimų patirtis lietuviško ir...

MOKYMAI – „Sėkminga e. komercijos plėtra į užsienio rinkas”

Mokymų organizatorius: BZN start“ – tai jauno verslo žiniasklaidos ir verslo rinkos renginių žaidėjas, suvienijęs jėgas su investiciniu fondu „Nextury Ventures“, kuris tapo „BZN start“ dalininku. Įmonė plėtoja didžiausią Lietuvoje jauno verslo platformą, vienijančią...

JURIS BELTE – „7 Gero aptarnavimo taisyklės“ seminaras

Seminarą veda: JURIS BELTE konsultavimo patirtis nuo 1997 m. („Lokada”); verslo vadybos bei psichologijos išsilavinimas, taip pat yra sertifikuotas NLP ir koučingo specialistas. Vadovavimo ir pardavimo patirtis tarptautinėse kompanijose 12 metų – „Stanley slenkančios...

Klientų aptarnavimas internete

Viešoje diskusijoje internete bandėme identifikuoti, kas yra geras klientų aptarnavimas internete ir kas yra tos įmonės Lietuvoje, kurios internetu klientus aptarnauja geriausiai. Ir, deja, ilgo sąrašo sudaryti nepavyko. Tiesa, sąrašas buvo, bet, apsimetus slaptu...

Prieštaravimų valdymo įgūdžiai

Seminarą pristato:     Prieštaravimai– neatsiejama pardavėjo darbo dalis. Kai kurios pardavimų mokyklos netgi didžiuojasi, jog jų pardavimų filosofija pagrįsta būtent darbu su klientų prieštaravimais. Laikykimės prielaidos, kad jei klientas prieštarauja –...

Konfliktų valdymo strategijos

Konfliktai paprastai kyla dėl skirtingų interesų, vertybių, psichologinių savybių. Konfliktuose esame įpratę elgtis skirtingai – vieni kovoja iki galo, kiti nusileidžia, dar kiti apsimeta, kad jokio konflikto nėra. Iš tikrųjų svarbu kiekvienoje situacijoje parinkti...