KLIENTŲ APTARNAVIMAS

  • MOKYMAI – „Sėkminga e. komercijos plėtra į užsienio rinkas”

    MOKYMAI – „Sėkminga e. komercijos plėtra į užsienio rinkas”

    Mokymų metu pateiksime praktinių patarimų, kaip sėkmingai vystyti e. komercijos plėtra į užsienio rinkas. • Kaip pasiruošti el. parduotuvės plėtrai į naujas rinkas? • Kaip atrasti savo užsienio rinkas? • Kaip suplanuoti įėjimo į rinką strategiją, užtikrinant sėkmę? • Kaip suvaldyti lokalizacijos procesą bei kokių detalių vertėtų nepamiršti ruošiant parduotuvę naujai rinkai? • Kaip pritraukti […]

    Skaityti toliau »

  • JURIS BELTE – „7 Gero aptarnavimo taisyklės“ seminaras

    JURIS BELTE – „7 Gero aptarnavimo taisyklės“ seminaras

    Seminarą veda: JURIS BELTE konsultavimo patirtis nuo 1997 m. („Lokada”); verslo vadybos bei psichologijos išsilavinimas, taip pat yra sertifikuotas NLP ir koučingo specialistas. Vadovavimo ir pardavimo patirtis tarptautinėse kompanijose 12 metų – „Stanley slenkančios sistemos” – atstovybės vadovas, „Stora Enso Packaging” – marketingo vadovas; nuo 2002 m. Medicinos Verslo Akademijos įkūrėjas ir vadovas. Šiuo metu […]

    Skaityti toliau »

  • Klientų aptarnavimas internete

    Klientų aptarnavimas internete

    Viešoje diskusijoje internete bandėme identifikuoti, kas yra geras klientų aptarnavimas internete ir kas yra tos įmonės Lietuvoje, kurios internetu klientus aptarnauja geriausiai. Sąrašas buvo, bet, apsimetus slaptu pirkėju ir pabandžius gauti pagalbos rekomenduotų įmonių internetiniuose kanaluose, dažnai teko nusivilti.
    Galiausiai buvo išrinktos dvi įmonės, kurios išlaikė slapto pirkėjo išbandymus. Jų atstovus ir pakvietėme į šią laidą apie klientų aptarnavimą internete.

    Skaityti toliau »

  •  
  • prieštaravimai

    Prieštaravimų valdymo įgūdžiai

    Prieštaravimai – neatsiejama pardavėjo darbo dalis, kai kurios pardavimų mokyklos net gi didžiuojasi tuo, kad jų pardavimų filosofija pagrįsta būtent darbu su klientų prieštaravimais.
    Šio seminaro metu trumpai, konkrečiai ir praktiškai aptarsime klientų prieštaravimus ir jų valdymo galimybes bei sužinosite bent 3 būdus kaip pačiam lavinti prieštaravimų įveikimo įgūdžius!

    Skaityti toliau »

  • konfliktų valdymas

    Konfliktų valdymo strategijos

    Konfliktai paprastai kyla dėl skirtingų interesų, vertybių, psichologinių savybių. Konfliktuose esame įpratę elgtis skirtingai – vieni kovoja iki galo, kiti nusileidžia, dar kiti apsimeta, kad jokio konflikto nėra. Iš tikrųjų svarbu kiekvienoje situacijoje parinkti tinkamą konfliktų sprendimo strategiją. Juk kokia prasmė nugalėti mūšį, jei pralaimime karą. Seminaro turinys: konfliktų sprendimo strategijos; kaip situacijos kontekstas daro […]

    Skaityti toliau »