E-KOMERCIJOS SEMINARAI (Puslapis 2)

  • Pirmieji žingsniai Google Adwords – kaip pradėti, ką būtina žinoti?

    Pirmieji žingsniai Google Adwords – kaip pradėti, ką būtina žinoti?

    Google Adwords paslauga vystoma labai sparčiai, pridedamos vis naujos sudėtingos funkcijos. Interneto rinkodaros naujokui ar smulkiam verslininkui gali galva apsisukti nuo žinių apie paslaugą gausos. Ar galima išpešti ženklią naudą iš Adwords nebaigiant specialių universitetų? Laidoje Vladas Sapranavičius su studijos svečiu Gintautu Venckevičiumi, sertifikuotu Google Adwords specialistu, aptars, ką minimaliai reikia žinoti, norint startuoti su pirmąja Adwords kampanija.

    Skaityti toliau »

  • Kaip samdyti laisvadarbius (freelancerius) Lietuvoje ir užsienyje internetu

    Kaip samdyti laisvadarbius (freelancerius) Lietuvoje ir užsienyje internetu

    Webseminare aptarsime, kokiems darbams ir kaip galima atsirinkti bei pasamdyti darbuotoją užsienyje. Kur jų ieškoti ir kaip apiforminti darbą? Kiek mokėti? Kokie internetiniai įrankiai palengvina tokių darbuotojų samdymo užduotį?

    Skaityti toliau »

  • Interneto rinkodaros kryptys Lietuvoje 2016 metais

    Interneto rinkodaros kryptys Lietuvoje 2016 metais

    Paskutiniame šių metų seminare, 3 savo srities profesionlai susirinko padiskutuoti apie interneto rinkodaros kryptis 2016 metais.

    Skaityti toliau »

  •  
  • On-line ir off-line prekybos bei reklamos derinimas

    On-line ir off-line prekybos bei reklamos derinimas

    Interneto parduotuvių rinkodarininkai daug geriau išmano prekybą internetu, bet jiems daug sunkiau pradėti reklamuotis off-line reklamos kanaluose.
    Kaip derinti pardavimo ir reklamos kanalus laidoje Vladas Sapranavičius kalbins Tadą Deksnį, InsideWarehouse įkūrėją ir vadovą.

    Skaityti toliau »

  • Efektyvus produkto pateikimas internete

    Efektyvus produkto pateikimas internete

    Viena iš dažniausiai pasitaikančių klaidų interneto svetainėse yra produkto pateikimas. Dažnai pristatydami save ir savo produktus, mes tai darome nusižiūrėję nuo neefektyvių pavyzdžių. Pristatome produktus sau, o ne savo klientams. Nenoustabu, kad dažnai, dideli interneto svetainės lankytojų srautai negarantuoja didelės konversijos.
    Webseminaro metu pristatysime esmines taisykles ir pavyzdžius, kaip efektingai ir teisingai pristatyti save ir savo produktą Jūsų interneto svetainėje.

    Skaityti toliau »

  • Pardavimų priskyrimas interneto reklamos kanalams (attribution)

    Pardavimų priskyrimas interneto reklamos kanalams (attribution)

    Lietuvoje tik retas rinkodarininkas žino, kaip Google Analytics priskiria pardavimus kanalams. Dar rečiau žinoma, kad tokių priskyrimo modelių yra ne vienas ir ne du, kad galima ir reikia ištestavus ir išdiskutavus pritaikyti tą modelį, kuris labiausiai tinka jūsų tinklalapiui.
    Kodėl taip yra? Sužinokite daugiau!

    Skaityti toliau »

  •  
  • Tekstų rašymas tinklalapiams

    Tekstų rašymas tinklalapiams

    reikia žinoti rengiant tekstą tinklalapiui? Kuo jis skiriasi nuo spausdinto teksto? Į kokius niuansus reikia atsižvelgti? Kuo skiriasi reprezentacinio tinklalapio ir elektroninio verslo tinklalapio tekstai? Kas yra SEO tekstai ir kaip surašyti tekstus, kad jie „patiktų” Google paieškos sistemai?

    Skaityti toliau »

  • Real Time Bidding (RTB). Kas tai ir kam Lietuvoje aktualu

    Real Time Bidding (RTB). Kas tai ir kam Lietuvoje aktualu

    Nemažai Lietuvos įmonių ir dauguma elektroninių verslų naudoja interneto rinkodaros kanalus paremtus realaus laiko statymais (real time bidding, RTB). Tai – retargetinimas, SEM bei SMM kanalai. Šį kartą pakalbėsime apie dar sudėtingesnį kanalą paremtą RTB – tai galimybė statyti skirtingas sumas už skirtingus jus dominančius mikrosegmentus.

    Skaityti toliau »

  • Turinio valdymo sistemos WordPress įskiepiai rinkodarininkams

    Turinio valdymo sistemos WordPress įskiepiai rinkodarininkams

    WEBseminare rinkodarininkams ir verslų savininkams,kurie naudojasi WordPress, Vladas Sapranavičius papasakos, kokie WordPress įskiepiai gali sukurti didžiausią vertę, kaip juos patiems įdiegti bei kaip jais naudotis.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Universal Analytics ir Enhanced Ecommerce – kodėl Lietuvos el. verslams verta tuo pasidomėti ir pradėti naudotis?

    Universal Analytics ir Enhanced Ecommerce – kodėl Lietuvos el. verslams verta tuo pasidomėti ir pradėti naudotis?

    Jau ne pirmi metai, kai Google Analytics siūlo naudotojams „migruoti“ į Universal Analytics. El. verslų savininkai dažnai neišnaudoja Google Analytics galimybių, todėl net nepasidomi, kuo ypatinga naujoji Universal Analytics programa. Kokias papildomas analizės galimybes ji atveria? Apie tai Vladas Sapranavičius laidoje kalbins „Alfa Analitika“ vadovą Martyną Gedminą.

    Skaityti toliau »

  • Facebook Power Editor

    Facebook Power Editor

    Vladas Sapranavičius kalbins svečią, „Socialus marketingas“ kūrybos procesų vadovą Aidį Daliką, apie Facebook Power Editor įrankį. Sužinosite kam, kada ir kodėl jį verta naudoti.

    Skaityti toliau »

  • Išorinis SEO – ką būtina žinoti?

    Išorinis SEO – ką būtina žinoti?

    Ar žinote, jog išorinio SEO indėlis galutiniam rezultatui yra 3 – 4 kartus didesnis nei vidinio? Kas tas išorinis SEO ir kodėl reikia būti itin apdairiems ir pasikausčiusiems dirbant šioje srityje?

    Skaityti toliau »

  •  
  • El. verslų lokalizavimas eksporto rinkoms. Kaip nepasiklysti vertime?

    El. verslų lokalizavimas eksporto rinkoms. Kaip nepasiklysti vertime?

    Vis daugiau el. verslų ryžtasi žengti į užsienio rinkas. Visi jie supranta, kad savo el. parduotuvę teks neišvengiamai lokalizuoti kiekvienai naujai rinkai, t. y. išversti į vieną ir daugiau užsienio kalbų, pradėti aptarnauti klientus vietine kalba, pasiūlyti vietinius mokėjimo bei pristatymo metodus. Daugiausiai monotoniško, bet reikalingo darbo suteiks tekstų vertimai. Kaip šį procesą teisingai suplanuoti ir įgyvendinti?

    Skaityti toliau »

  • Banerinės kampanijos ir banerių panaudojimas ROI marketinge

    Banerinės kampanijos ir banerių panaudojimas ROI marketinge

    Banerinė reklama investicijų grąža grįstoje (ROI) rinkodaroje naudojama gana retai dėl jos žemos efektyvumo. Kodėl banerinė rinkodara tokia neefektyvi? Ar galima ją padaryti efektyvesne? Šiuos ir kitus su banerine reklama susijusius klausimus webinare aptars interneto rinkodaros ekspertas Vladas Sapranavičius.

    Skaityti toliau »

  • Google Adwords paskyros valdymo perdavimas partneriams. Ką reikia žinoti?

    Google Adwords paskyros valdymo perdavimas partneriams. Ką reikia žinoti?

    Dažna didesnė įmonė savo Google Adwords paskyros valdymą perduoda kokiai nors agentūrai ar laisvadarbiui. Deja, neretai tenka pastebėti, kad partneriai nebūna iki galo sąžiningi ir klientas lieka ne iki galo patenkintas jų paslaugomis. Kodėl taip nutinka?

    Skaityti toliau »

  •  
  • Facebook Lietuvos el. verslams – ko tikėtis, ką daryti?

    Facebook Lietuvos el. verslams – ko tikėtis, ką daryti?

    Lietuvos žiniasklaidoje vis dar galima išvysti straipsnių, kuriuose postringaujama apie Facebooką, mirusį rinkodarininkams. Taip fatališkai pasakojama apie tai, kad nebeverta pritraukinėti fanų į Facebook puslapius ir organizuoti jiems visokiausius žaidimus.Kaip šiais laikais elektroniniam verslui išpešti naudą iš Facebook socialinio tinklo, seminare papasakos interneto rinkodaros ekspertas Vladas Sapranavičius.

    Skaityti toliau »

  • Lead generation: prenumeratorių pritraukimo kampanijos el. verslams

    Lead generation: prenumeratorių pritraukimo kampanijos el. verslams

    Ne paslaptis, jog elektroninio pašto rinkodara yra vienas iš efektyviausių interneto rinkodaros kanalų elektroniniams verslams. BET šis kanalas yra ypatingai efektyvus tik tuomet jei turime prenumeratorių. O jei prenumeratorių neturime, tai iš kur jų galime paimti?

    Skaityti toliau »

  • Užsakymo proceso (check-out) optimizavimas el. parduotuvėse

    Užsakymo proceso (check-out) optimizavimas el. parduotuvėse

    Viena jautriausių elektroninės parduotuvės vietų – užsakymo užbaigimo įforminimo procesas arba checkout’as. Jame el. parduotuvės lankytojas atsiduria tada, kuomet jau išsirenka norimas prekes ir yra pasiryžęs užbaigti pirkimo procesą.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Retargetingas (pakartotinė rinkodara) el. verslams

    Retargetingas (pakartotinė rinkodara) el. verslams

    Seminare Vladas Sapranavičius kalbins studijos svečią, pakartotinės rinkodaros ekspertą, Adtarget.me vadovą Deividą Talijūną. Kalbėsime apie tai, kodėl verta pasidomėti pakartotinės rinkodaros įrankiais ir platesnėmis jų panaudojimo galimybėmis.

    Skaityti toliau »

  • Partnerysčių rinkodara (affiliate marketing) elektroniniams verslams

    Partnerysčių rinkodara (affiliate marketing) elektroniniams verslams

    Seminare apžvelgsime, kas yra partnerysčių rinkodara (affiliate marketing) ir kokio tipo elektroniniams verslams jį gali būti naudinga. Panagrinėsime kodėl šis interneto rinkodaros kanalas nėra populiarus Lietuvoje ir ką reikėtų apie jį žinoti siekiant pradėti juo naudotis užsienyje. Kokie įrankiai tam reikalingi ir ką reikėtų žinoti, siekiant dirbti su affiliate tinklu ar samdant agentūrą darbui su partnerysčių rinkodara.

    Skaityti toliau »

  • Pažangioji duomenų analizė elektroniniams verslams

    Pažangioji duomenų analizė elektroniniams verslams

    Jaučiate, jog norisi kažko daugiau nei Google Analytics įžvalgos? Svajojate apie Big Data magiją? Tada penktoji Webakademijos ir Webseminarų laida kaip tik Jums!

    Skaityti toliau »

  •  
  • Elektroninio verslo strategijos parengimas

    Elektroninio verslo strategijos parengimas

    El. komercijos seminarų ciklas su vienu žinomiausiu Lietuvos skaitmeninės rinkodaros ekspertu bei lektoriumi Vladu Sapranavičiumi. Seminaro metu aptarsime strategijos svarbą, galimų strategijų tipus ir pavyzdžius, prielaidas skirtingoms strategijoms ir, žinoma, apie ką reikia pagalvoti rengiant elektroninio verslo strategiją.

    Skaityti toliau »

  • A/B testai el. verslams

    A/B testai el. verslams

    – Kodėl tiek mažai Lietuvos el. verslų naudoja A/B testavimą?
    – Kaip pradėti ir vykdyti A/B testavimą?
    – Kaip teisingai interpretuoti A/B testo rezultatus?
    – Kaip tai padaryti su kuo mažesniais resursais ir kuo paprasčiau?
    – Kokius įrankius naudoti?

    Skaityti toliau »

  • Pagrindinės Google Analytics ataskaitos el. parduotuvių rinkodarininkams

    Pagrindinės Google Analytics ataskaitos el. parduotuvių rinkodarininkams

    Tęsiame el. komercijos seminarų ciklą su vienu žinomiausiu Lietuvos skaitmeninės rinkodaros ekspertu bei lektoriumi Vladu Sapranavičiumi. Jau vykusi laida apie SEO sulaukė didelio susidomėjimo. Pirmojoje laidoje apie Google Analytics aptarsime kokios Google Analytics ataskaitos yra svarbiausios el. parduotuvių rinkodarininkams ir ką jose galima pamatyti, kokias išvadas padaryti.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Kainų pateikimas el. parduotuvėse ir kainų lyginimas su konkurentais

    Kainų pateikimas el. parduotuvėse ir kainų lyginimas su konkurentais

    Laida bus skirta kainų nurodymo el. parduotuvėse bei kainų lyginimo problematikai. Laidoje bus aptartos baudos, skirtos už klaidinančią reklamą Pigu.lt bei Beta.lt (net du kartus per vienerius metus). Taip pat bus aptarta ir situacija dėl kainų lyginimo su konkurentų kainomis.

    Skaityti toliau »

  • Pats pritaikyk savo el. verslo svetainę Google paieškai – SEO

    Pats pritaikyk savo el. verslo svetainę Google paieškai – SEO

    Seminaras skirtas el. verslų rinkodarininkams ir visiems besidomintiems SEO, rinkodaros specialistams, verslininkams ir tinklapių kūrėjams, kurie nori patys įsigilinti į visą SEO procesą ir išmokti patys atlikti SEO tyrimą bei optimizuoti savo svetainę paieškos sistemoms. Seminaro turinys paprastas, todėl tinkamas pradendantiesiems.

    Skaityti toliau »

  • UGNIUS RAMANAUSKAS – “Kaip dvigubai padidinti pardavimus su Google reklama?”

    UGNIUS RAMANAUSKAS – “Kaip dvigubai padidinti pardavimus su Google reklama?”

    Seminaro aktualumas:  Nepaslaptis, jog šiais laikais nuo „Google“ nepasislėpsi, o kartais net sąmoningai einam pas internetinės erdvės lyderį, kad pristatyti save, savo bendruomenę ar savo įmonę. Tačiau kaip tai padaryti? Kaip pamatyti save pirmose „Google“ paieškos eilutėse? Kaip pasiekti didelį žinomumą naudojant „Google“ paiešką? Apie tai, kas yra Goole reklama Jums papasakos jaunas ir veržlus […]

    Skaityti toliau »

  •