DERYBOS

  • prieštaravimai

    Prieštaravimų valdymo įgūdžiai

    Prieštaravimai – neatsiejama pardavėjo darbo dalis, kai kurios pardavimų mokyklos net gi didžiuojasi tuo, kad jų pardavimų filosofija pagrįsta būtent darbu su klientų prieštaravimais.
    Šio seminaro metu trumpai, konkrečiai ir praktiškai aptarsime klientų prieštaravimus ir jų valdymo galimybes bei sužinosite bent 3 būdus kaip pačiam lavinti prieštaravimų įveikimo įgūdžius!

    Skaityti toliau »

  • bendrauti

    Kokią įtaką galite daryti bendraudami? Patarimai norintiems susikalbėti

    Tikriausiai kiekvienam yra tekę patirti nesusikalbėjimo kartėlį, kai nenaudingai baigėsi ar visai nutrūko derybos, kai nepavyko apginti savo projektinės idėjos… Taigi, kur slypi sėkmingo bendravimo paslaptys? Kiek įtakos galime daryti pokalbyje? Kaip greičiau ir lengviau susikalbėti?

    Skaityti toliau »

  • pardavimo tiesos

    Pagrindinės pardavimo tiesos: kodėl vieni parduoda daugiau nei kiti?

    Kaip efektyviai vykdyti pardavimus? Pardavime svarbu kalbėtis ar klausytis? Kodėl labai didelis noras parduoti tiesiog stabdo pardavimą? Patarimus ir atsakymus sužinosite seminare apie pardavimo tiesas. Seminaro metu bus kalbama apie tai, kodėl pardavimai vadinami santykių verslu bei kokios yra sėkmingo pardavėjo elgsenos? Sužinosite, kaip teisingai kalbėti apie produktą ir paslaugą. Po šio seminaro išmoksite profesionaliai ir efektyviai parduoti.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Derybos

    Derybos: kaip pasiekti pelningiausių sandorių?

    Dažnai prieš derybas kyla klausimai: kaip tinkamai pasiruošti deryboms? Kaip pasiekti abipusiai naudingo rezultato derybose? Atsakymus į šiuos klausimus sužinosite seminare apie derybas.

    Skaityti toliau »

  • paslaugų teatras

    Paslaugų teatras: kaip sukurti aukščiausio lygio patyrimą klientui?

    Vis dažniau akcentuojama, kad dabar verslas yra ne B2B ar B2C, o H2H – žmogus žmogui. Taigi, kad ir kokios rūšies būtų verslas, didesnę nei bet kada reikšmę, įgyja santykiai su žmonėmis, verslo dalyviais ir tų santykių valdymas – santykių vadyba ir marketingas, o tai – vienas svarbiausių konkurencingumo veiksnių.

    Skaityti toliau »

  • Asmeniniai gebėjimai derybose

    Asmeniniai gebėjimai derybose

    Seminaro garso įrašas: Paskaita apie derybas versle, kodėl ir kokie derybiniai įgūdžiai yra būtini bei įvairūs derybų „perliukai“ iš lektoriaus asmeninės patirties. Seminarą veda: DARIUS RUPŠLAUSKIS – „Derybos.lt“ įkūrėjas. Derybų ir pardavimų konsultantas. Dėstytojas, praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995m. Kūręs ir įgyvendinęs pardavimų ir klientų aptarnavimo sistemas Sankt Peterburge, Maskvoje ir Lietuvoje.     SEMINARO VIDEO

    Skaityti toliau »

  •  
  • Bendravimo kultūra

    Bendravimo kultūros psichologiniai aspektai

    Komunikacija – kasdieninis, nuolatos vykstantis procesas, tačiau dažnas atsiduria tokioje situacijoje, kuomet gebėjimai bendrauti reikalauja tobulinimo. Šis seminaras skirtas žmonėms, norintiems pagerinti bendravimo kokybę, tampant tokiais pokalbio partneriais, su kuriais kiti nori bendrauti. Seminaro turinys bendravimo kultūra; bendravimo dėsniai, užtikrinantys malonų ir produktyvų nekonfliktinį bendravimą; psichologiškai subrendusio žmogaus elgsenos modelis; psichologinė klausa; kodėl nesąmoningai išprovokuojame konfliktus? […]

    Skaityti toliau »