fbpx

Kai tradiciniai rinkodaros metodai nebeveikia, o potencialūs klientai įgyja „imunitetą“ reklamoms ir kova dėl jų dėmesio darosi vis aršesnė, būtina ieškoti efektyvesnių metodų ir rasti atsakymus į klausimus:

  • kaip atkreipti ir pelnyti jūsų potencialių klientų dėmesį;
  • kaip paversti lojaliais klientais tuos, kurie iki šiol nesidomėjo jūsų paslaugomis ar produktais;
  • kaip susikurti iš tiesų efektyvią rinkodaros strategiją ir ją sėkmingai įgyvendinti;
  • kaip padidinti jūsų verslo pajamas ir žinomumą.

INCEPTION MARKETING INTENSIVE

Tai praktiniai daugiau nei 14 val. mokymai su pasaulinio lygio pranešėju, marketingo ekspertu ir verslo veteranu Eric Edmeades.

Jūs maloniai nustebsite pamatę, kaip greitai ir lengvai jis sugeba padėti dalyviams patobulinti jų rinkodaros kampanijas ir žinutes.

Lektorius nagrinės realius pavyzdžius, konsultuos, atsakys į dalyvių klausimus, pateiks praktines užduotis ir, svarbiausia, paaiškins, kaip jas reikia atlikti.

Mokymų metu jūs sužinosite:

  • kaip su Inception Marketing padidinti jūsų verslo pajamas bei žinomumą;
  • kaip vis didėjančiame reklamos triukšme atkreipti ir pelnyti jūsų potencialių klientų dėmesį;
  • kaip padaryti taip, kad jūsų potencialūs klientai patys išreikštų norątapti jūsų lojaliais klientais;
  • Atlikę praktines užduotis jūs turėsite efektyvią rinkodaros strategiją, pritaikytą pagal jūsų verslo specifiką.

Seminarą galima stebėti Anglų arba Lietuvių kalba

 

Eric Edmeades yra verslo veteranas, milijonierius, kuris pastaruosius 20+ metų praleido kurdamas, pirkdamas, parduodamas ir plėtodamas tarptautinius verslus net 6 valstybėse.

1997 m. Anglijoje įkūrė savo pirmąjį verslą IT srityje. Po 9 metų kompanija tapo pripažinta rinkos lydere. Eric Edmeades ją pardavė privatiems investuotojams.

2009 m. jis įsigijo Holivudo specialių efektų studiją; išvystė technologijų įmonę, kuri sukūrė inovatyvias 3D kameras.

Jos buvo naudojamos filmuojant efektus tokiems filmams, kaip Avatar, Pirates of the Caribbean, Transformers ir Ironman.

Dar viena jo įmonė – pažangių prototipų kompanija, kuri bendradarbiaudama su Jaimie Hyneman iš “Mitų griovėjų” sukūrė realistiškus manekenus traumų ir amputacijų simuliacijoms.

Sukurtas produktas pelnė įvairių apdovanojimų už inovacijas ir dizainą bei sulaukė Jungtinių Valstijų armijos dėmesio. 2014 m. pabaigoje verslas buvo parduotas įmonei “KForce Government Solutions”.

Verslai netrukdo jam skirti laiko savo šeimai bei užsiimti mėgstamomis veiklomis – fotografija, kelionėmis, bei mokymų vedimu.

 

SEMINARO VIDEO

(matomas tik VERSLO ir VIP NARYSTĖS NARIAMS, įsigykite čia)

Norint peržiūrėti, įsigykite WEBseminarai narystę

ĮSIGYTI ČIA

Jei turite narystę, prisijunkite žemiau ir pamatysite VIDEO