Banerinės kampanijos ir banerių panaudojimas ROI marketinge


untitled-1

Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui!

baneris960

Banerinė reklama investicijų grąža grįstoje (ROI) rinkodaroje naudojama gana retai, dėl jos žemos efektyvumo. Kodėl banerinė rinkodara tokia neefektyvi? Ar galima ją padaryti efektyvesne? Kaip įvertinti efektyvumą? Ar reikia el. verslui didinti prekės ženklo žinomumą ir kaip tai padaryti naudojant banerinę reklamą? Šiuos ir kitus su banerine reklama susijusius klausimus webinare aptars interneto rinkodaros ekspertas Vladas Sapranavičius.

el. komercija ir interneto rinkodara
Seminarą veda:

sapranavicius

VLADAS SAPRANAVIČIUS – jau 17 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje bei interneto rinkodarą Vilniaus universitete. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Nuo 2013 m. kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, kas antrą savaitę veda tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai.