POZICIONAVIMAS. 7 raktai į vartotojo širdį! (14,5 Eur)


TrukmėSEMINARO
TRUKMĖ

1 val. 02 min.
KainaSEMINARO
KAINA

14,5 Eur
Galiojimas SEMINARĄ
GALĖSITE ŽIŪRĖTI

14 DIENŲ

mygtukas 2

Pozicionavimas, kaip marketingo elementas, yra pati svarbiausia konkurencingumo priemonė. Šiuolaikinėje rinkodaros teorijoje tai yra laikoma ypač svarbiu dalyku. Marketingo literatūroje pozicionavimas net vadinamas „marketingo strategijos branduoliu“. Pozicionavimo strategija nustato vietą, kurią įmonė siekia užimti rinkoje konkurentų ir vartotojų atžvilgiu. Jos tikslas – išsiskirti iš konkurentų ir išryškinti savo prekę ar paslaugą vartotojų sąmonėje. Pasižiūrėkite į tai, kaip į namo alegoriją. Pozicionavimas – Jūsų namo pamatai!

Prieš kalbant apie pozicionavimą, visų pirma tikriausiai reikėtų trumpai priminti pozicionavimo apibrėžimą. Pozicionavimas – pozicija, arba tiksliau, sąlyginė vieta žmogaus sąmonėje, kurią, pagal tam tikrus požymius, užima prekės ar paslaugos įvaizdis kitų atžvilgiu. Paprastai kalbant, panašių prekių ar paslaugų teikėjų netrūksta daugelyje rinkos segmentų ir kiekvienas iš jų vienaip ar kitaip pozicionuojasi vartotojo galvoje. Idealus variantas, jei prekinio ženklo pozicija vartotojo galvoje ir prekinio ženklo pozicionavimo strategijos žinutė sutampa. Jei įmonė nekreipia dėmesio į savo prekės pozicionavimą, vartotojas padarys tai pats. Žmogus nepakenčia neapibrėžtumo. Tai susiję su saugumo instinktu. Žinodami, kas prieš mus, mes jaučiamės saugūs.

Paimkime konkretų pavyzdį – mums visiems gerai žinomus prekybos centrus „RIMI“, „IKI“ ir „MAXIMA“. Kaip jau žinote, Maximos pozicionavimo žinutė skelbia: „Apie viską pagalvota!“. Neturiu pretenzijų jų pozicionavimo strategijai. Pozicionavimo žinutė ir taikomas verslo modelis atitinką vienas kitą. IKI žinutė skelbia, kad: „Mes visi mylim maistą!“ Nebloga pozicionavimo žinutė, kuri tiksliai taiko į vartotojo emocinius jausmus parduodamoms prekėms. Šis prekybos centras anksčiau naudojo kitą žinutę: „Arčiau namų!“, kuri, mano nuomone, tiksliau apibūdina prekybos centro pozicionavimo strategiją ir taikomą verslo modelį. Daugiausia pretenzijų turiu prekybos centrų RIMI tinklui. Dabartinė jų pozicionavimo žinutė skelbia: „Tai, ko nori tu!“. Išvertus šią žinutę į žmonių kalbą, skambėtų maždaug taip: „Mūsų prekybos centrai pakankamai dideli, kad rastum tai, ko nori tu!“. Dar linksmesnį variantą man pateikė vienas klausytojas paskaitos metu: „RIMI – kai šalia nėra IKI“.

Seminaro turinys:

  • Pozicionavimo samprata;
  • Tradicinis pozicionavimo žemėlapis;
  •  7 universalios verslo modelio ir pozicionavimo žinutės susiejimo technikos;
  • Realūs pavyzdžiai iš praktikos;
  • Atsakymai į Jūsų klausimus.

Žiūrovų atsiliepimai:

„Daug gerų minčių ir patarimų dėl verslo pozicionavimo rinkoje“
– Viktor Grablevski

„Puikus Žydrūno Sadausko seminaras! Labai naudinga medžiaga brand’o konkurencingumui rinkoje didinti. Siūlau pažiūrėti“
– Justinas Andriejauskas

„Ačiū už išsamią ir įdomią informaciją. Įmonėje, kurioje dirbu, reikėtų Žydrūno įžvalgų“
– Žana Rastonyte

„Koncentruotai, kompetetingai ir su pavyzdžiais kalbama apie pozicionavimo žinutę“
– Laura Ragaišytė

„Kuriant savo verslą ir paslaugos ženklą, vertą sužinoti apie 7 raktus į vartotojo širdį. Man daug kas pasidarė aiškiau“
– Jurate Kavaliauskiene

„Kaip visada – Žydrūnas SUPER !!!“
– Valentinas Marinionokas

Seminarą veda:

sadauskasŽYDRŪNAS SADAUSKAS

  • Interneto marketingo laboratorijos įkūrėjas ir idėjinis vadovas;
  • 6 metus intensyviai konsultuoja Lietuvos įmones internetinio marketingo strategijų rengimo ir įgyvendinimo klausimais;
  • turi septynerių metų rinkodaros ir internetinio marketingo darbo Jungtinėje Karalystėje patirtį;
  • internetinio verslo profesionalų ir mėgėjų klubo WEB Akademija vienas iš steigėjų;
  • nuolatinis internetinio verslo (Startup) mentorius;
  • veda praktinius mokymus internetinio marketingo tema.