Įvadas į E-komercijos marketingą


Reklama internete be akivaizdžios įtakos pardavimams, taip pat generuoja didelį kiekį duomenų. Vis dėl to, tai yra greičiau jos prakeiksmas, kadangi daugelis pradedančiųjų E-komersantų pasiklysta skaičiuose ir nebemato esmės.

Seminaras skirtas įmonėms, prekiaujančioms ar planuojančioms pradėti prekiauti internetu bei asmenims, kurie domisi E-komercija.

Seminaro turinys:

  • išnagrinėti, kokie rodikliai yra esminiai E-komercijoje;
  • išsiaiškinti pagrindines sėkmingų kampanijų sudedamąsias dalis;
  • įvardinti dažniausiai pasitaikančias klaidas.

Seminarą veda:

vorobjovas

VYTAUTAS VOROBJOVAS – e-komercijos ir e-marketingo praktikas, šiose srityse dirbantis nuo 2005 m. jis šiuo metu vadovauja vienos iš seniausių Baltijos šalyse “digital” agentūrų Impartner.lt verslo plėtrai bei vysto savo konsultacijų verslą. 2012 išrinktas į Lietuvos Marketingo Asociacijos valdybą.

Buvusios pareigos:

  • Locatory.com komercijos direktorius ir valdybos narys;
  •  Virgin Atlantic E-komercijos produkto vadovas;
  • Pigu.lt marketingo direktorius.