Lead generation: prenumeratorių pritraukimo kampanijos el. verslams


untitled-1

Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui!

baneris960

Ne paslaptis, jog elektroninio pašto rinkodara yra vienas iš efektyviausių interneto rinkodaros kanalų elektroniniams verslams. BET šis kanalas yra ypatingai efektyvus tik tuomet, jei turime prenumeratorių. O jei prenumeratorių neturime, tai iš kur jų galime paimti?
Apie naujienlaiškių prenumeratorių pritraukimo būdus laidoje Vladas Sapranavičius kalbins el. pašto rinkodaros įmonės Soundest įkūrėją ir vadovą Rytį Laurinavičių.

el. komercija ir interneto rinkodara
Seminarą veda:

sapranavicius

VLADAS SAPRANAVIČIUS jau 15 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, veda kassavaitinę tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai, dėsto interneto rinkodarą Vilniaus universitete.

Seminaro svečias:

laurinavicius

RYTIS LAURINAVIČIUS – el. pašto ir elektroninės komercijos rinkodaros ekspertas. Sparčiai pasaulyje populiarėjančio specializuoto el.pašto rinkodaros įrankio “Soundest” bendraįkūrėjas. “Soundest” paslaugomis naudojasi 5000 elektroninių parduotuvių daugiau nei 100 pasaulio šalių.