VLADAS SAPRANAVIČIUS, IEVA RUŠKYTĖ-JASINSKIENĖ – „Pažangioji duomenų analizė elektroniniams verslams“


Seminaro aktualumas:
Jaučiate, jog norisi kažko daugiau nei Google Analytics įžvalgos? Svajojate apie Big Data magiją? Tada penktoji Webakademijos ir Webseminarų laida kaip tik Jums!
Joje Vladas Sapranavičius kalbins studijos viešnią „Data Magic“ steigėją ir vadovę Ieva Ruškytę – Jasinskienę. Pokalbiu metu aptarsime įvairius įrankius, kuriais galima analizuoti ne tik tinklapio lankomumą, bet ir įvairius kitus verslui svarbius rodiklius bei parametrus. Padiskutuosime apie segmentavimą bei duomenų išgavimą (data mining).

Seminarą veda:

Vladas-Sapranavicius

Vladas Sapranavičius. Jau 15 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė  tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje Baltijos šalyse, Lenkijoje,      Rusijoje, Vokietijoje, Beneliukse ir JAV. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą  Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje  mokykloje. Seminarus ir dirbtuves interneto  rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Kasmet organizuoja    tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija” Lietuvoje, Latvijoje ir  Estijoje.

 
 
 
 
 

Ieva

Ieva Ruškytė-Jasinskienė. Keletas žodžių apie lektorę: karjerą pradėjo „DNB banke” (tuo metu „NORD/LB”), kur ėjo kreditų analitikės ir projektų vadovės pareigas. Darbo banke metu sukūrė Kredito rizikos valdymo sistemą, kuri sujungė visus banke naudojamus juridinių asmenų reitingavimo algoritmus ir paruošė banką „Basel II” atitikčiai. Vėliau, jau dirbadama „AL Holdingas” ir „Čili” grupėje susidomėjo web analitika ir lojalumo valdymu, tuo užsiima dabar savarankiškai.