Pardavimų priskyrimas interneto reklamos kanalams (attribution)


untitled-1

Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui!

baneris960

Lietuvoje tik retas rinkodarininkas žino, kaip Google Analytics priskiria pardavimus kanalams. Dar rečiau žinoma, kad tokių priskyrimo modelių yra ne vienas ir ne du, kad galima ir reikia ištestavus ir išdiskutavus pritaikyti tą modelį, kuris labiausiai tinka Jūsų tinklalapiui.
Kodėl taip yra?
Tam yra kelios priežastys. Tai – žinių trūkumas, rinkos dydis, stambių el. verslų skaičius ir visa kita, kas iš aukščiau išvardintų priežasčių išplaukia.
Todėl nenuostabu, jog beveik visi Lietuvos tinklalapiai naudoja tą patį, pagal nutylėjimą Google parinktą, priskyrimo modelį.
Pirmajame žiemos seminare Vladas Sapranavičius praskleis paslapties šydą ir visi kartu išvysime, kokios galimybės bei iššūkiai mums atsiveria.

el. komercija ir interneto rinkodara
Seminarą veda:

sapranaviciusVLADAS SAPRANAVIČIUS
jau 15 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, veda kassavaitinę tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai, dėsto interneto rinkodarą Vilniaus universitete.