Real Time Bidding (RTB). Kas tai ir kam Lietuvoje aktualu


untitled-1

Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui!

Nemažai Lietuvos įmonių ir dauguma elektroninių verslų naudoja interneto rinkodaros kanalus, paremtus realaus laiko statymais (real time bidding, RTB). Tai – retargetinimas, SEM bei SMM kanalai. Šį kartą pakalbėsime apie dar sudėtingesnį kanalą paremtą RTB – tai galimybė statyti skirtingas sumas už skirtingus jus dominančius mikrosegmentus. Pvz.: 1€ statote už 1000 banerių parodymų 20-25 m. jaunuoliams iš Vilniaus, o 3€ nepagailite už 25-45 m. sportuojančius ir aukštas pajamas turinčius vilniečius.

Kaip visa tai veikia ir kokio tipo verslai turėtų susidomėti šiuo kanalu, Vladas Sapranavičius aptars su laidos svečiu Audriumi JanuliuAdform.
baneris960

el. komercija ir interneto rinkodara
Seminarą veda:

sapranavicius

VLADAS SAPRANAVIČIUS – jau 17 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje bei interneto rinkodarą Vilniaus universitete. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Nuo 2013 m. kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, kas antrą savaitę veda tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai.

janulisAUDRIUS JANULIS. Pardavimų vadovas Baltijos šalims iš Adform. 

Adform yra internetinės reklamos kompanija, kuri vysto platformą, naudojamą media agentūrų, tinklapių ir reklamdavių perkant, parduodant ir optimizuojant vaizdines reklamos kampanijas internete. Taip pat kuriame interaktyvius reklaminius formatus. Adform’o pagrindinė veikla yra kurti IT sprendimus, kurie taupo laiką ir leidžia efektyviau atlikti kasdienes media pirkimo ir pardavimo užduotis.

Audrius turi jau daugiau nei 7 metus darbo patirties skaitmeninės reklamos rinkoje. Anksčiau yra dirbęs Ad Fingers ir Gaumina skaitmeninėse agentūrose.