Universal Analytics ir Enhanced Ecommerce – kodėl Lietuvos el. verslams verta tuo pasidomėti ir pradėti naudotis?


untitled-1

Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui!

baneris960

Jau ne pirmi metai, kai Google Analytics siūlo naudotojams „migruoti” į Universal Analytics. El. verslų savininkai dažnai neišnaudoja Google Analytics galimybių, todėl net nepasidomi, kuo ypatinga naujoji Universal Analytics programa. Kokias papildomas analizės galimybes ji atveria? Apie tai Vladas Sapranavičius laidoje kalbins “Alfa Analitika” vadovą Martyną Gedminą.

el. komercija ir interneto rinkodara
Seminarą veda:

sapranavicius

VLADAS SAPRANAVIČIUS jau 15 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, veda kassavaitinę tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai, dėsto interneto rinkodarą Vilniaus universitete.

 

gediminas

MARTYNAS GEDIMINAS. Patirtis interneto rinkodaros srityje 16 metų – iš jų 7 metai darbas su analitiniais įrankiais. Nuo 2002 m. dirbo kompanijoje Gaumina ir specializavosi kampanijų gamybos srityje . Nuo 2008 vadovavo skyriui kurio veikla e-rinkodaros kampanijų vykdymas, rezultatų analizė ir optimizacija. Nuo 2010 metų įvestas kompleksinių matavimų Google Analytics standartas (nuo dokumentacijos iki testavimo 250+ projektų). 2012 pradėti pirmi Universal Analytics cross-device ir įrenginių sekimo projektai.
Nuo 2015 Alfa Analitika įkūrėjas – veikla vartotojų elgsenos sekimas ir analizė, Google Analytics ir Google Tag Manager sprendimai ir konsultacijos globalioms ir regioninėms kampanijoms.

Techninės sritys: Google Analytics sprendimai ir integravimas su vidinėmis apskaitos sistemomis, CRM, Marketing Automation sistemomis (abejomis kryptimis API/Measure protocol), Google Tag Manager sprendimai.
Projektų geografija: Lietuva, Latvija, Estija, Lenkija, JAV, Jungtinė Karalystė, Airija, Prancūzija, Švedija, Baltarusija, Rusija, Kinija, Vokietija.
Projektų veiklos sritys: globali ir regioninė elektroninė komercija, finansai, draudimas, B2B / B2C platformos.
Suminės projektų apimtys: 300+ Analytics, 60+ Google Tag Manager integravimo projektų.