Ką ir kaip pasiruošti prieš einant pas tinklalapių kūrėjus?


untitled-1

Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui!

Dažna organizacija, nusprendusi, jog atėjo metas susikurti tinklalapį, kreipiasi į įvairias tinklalapius kuriančias įmones ir tuo užsiimančius laisvai samdomus specialistus. Apklausos rezultatai šokiruoja dažną užsakovą! Kainų “žirklės” paprastai būna nuo kelių šimtų iki kelių ar net keliolikos tūkstančių eurų. Kodėl tos “žirklės” tokios didelės?
Dažniausiai skirtingi kūrėjai ne tik orientuojasi į skirtingus kainos segmentus, bet ir skirtingai interpretuoja užsakovo poreikį. Dėl šios priežasties poreikis turi būti profesionaliai ir atsakingai apgalvotas bei aprašytas, kad visos apklausiamos tinklalapių kūrimo institucijos vienodai vertintų užsakovo poreikius.

Webseminare Vladas Sapranavičius su laidos svečiu aptars gerąsias praktikas ir dažniausiai pasitaikančias klaidas. Patars, ką ir kaip pasiruošti prieš einant pas tinklalapių gamintojus.
el. komercija ir interneto rinkodara

Seminarą veda:

sapranaviciusVLADAS SAPRANAVIČIUS
– jau 17 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje bei interneto rinkodarą Vilniaus universitete. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Nuo 2013 m. kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, kas antrą savaitę veda tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai.


zilionisRAMŪNAS ŽILIONIS.
Pirma Lietuvoje internete užaugusi karta. Jau daugiau nei 16 metų tyrinėja ir kuria interneto sprendimus. Daugiau kaip 8 metus yra įkūres kūrybinę skaitmeninę agentūrą digitouch!, kurioje kūrybos direktoriumi dirba su įvairiaus dydžio ir profilio interneto projektais.