Sudėtingos situacijos klientų aptarnavime. Valdymas ir prevencija (13,99 Eur)


SUDĖTINGOS SITUACIJOS

Tinkamas klientų aptarnavimas – tai kiekvienos sėkmingai veikiančios įmonės siekis. Deja, ne visuomet pavyksta realizuoti kliento lūkesčius. Tuomet ir patenkame į „sudėtingas situacijas“, kurias sprendžiant tenka gerokai paprakaituoti, kad „ir avis sveika liktų, ir vilkas sotus būtų“.

Taigi šio susitikimo metu ir aptarsime, kokius įrankius, kada ir kaip naudoti, kad klientas visada jaustųsi teisus.

Seminaro turinys:

  • Kuo skiriasi geras ir prastas aptarnavimas?
  • Kaip patys sukuriame „sudėtingas situacijas“ aptarnavime?
  • Ko tikisi „piktas“ klientas, kai skundžiasi?
  • Ar visada klientas teisus?
  • Kokius „įrankius“ ir kada naudoti sprendžiant sudėtingas situacijas?
TrukmėSEMINARO
TRUKMĖ

1 val. 11 min.
KainaSEMINARO
KAINA

13,99 Eur
Galiojimas SEMINARĄ
GALĖSITE ŽIŪRĖTI

7 DIENAS

mygtukas 2

sparkĮdomu! Peržiūrėję šį seminarą turite galimybę gauti žinias patvirtinantį sertifikatą. Viskas labai paprasta – išsprendžiate testą, surenkate 80 % ar daugiau ir gaunate sertifikatą. Susipažinti su taisyklėmis galite čia

 

Paslaugų užsisakymo taisyklės
(Nusipirkus seminarą 5 min. laikotarpyje gausite el. laišką su prisijungimo duomenimis. Jeigu laiškas neateis, patikrinkite SPAM (šlamšto) dėžutėje)

Apie lektorę:


tankeviciute DAIVA TANKEVIČIŪTĖ

  • Verslo konsultantė nuo 1999 m.
  • Praktinė pardavimo patirtis nuo 1997 m.
  • Šiuo metu veda mokymus pardavimo, derybų, klientų aptarnavimo klausimais.