Rinkodaros automatizavimas – teorija ir taikymas


untitled-1

Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui!

Kompiuteriai bei įvairios elektroninės priemonės sužavėjo pasaulį, todėl, kad tam tikroms užduotims suteikia naujus bei lengvesnius sprendimo būdus. Tačiau reikia pastebėti, jog dauguma verslų mažai žino apie savo rinkodaros automatizavimo galimybes arba nemoka jų išnaudoti naudingai.

Lietuvoje rinkodaros automatizavimas (angl. marketing automation) dar gana naujas dalykas, nors visame pasaulyje tai vienas stabiliausiai populiarumą auginančių „madingų terminų“ per pastaruosius penkerius metus.

Paprastai rinkodaros automatizavimas naudojamas: naujienlaiškių rinkodarai, SMS rinkodarai, mobiliajai rinkodarai, klientų aptarnavimui ir t.t.

Laidoje Vladas Sapranavičius su studijos svečiu Elvinu Karaliu iš Metasite aptars, kas tai yra rinkodaros automatizavimas bei kaip Lietuvos įmonėms žengti pirmuosius žingsnius.

Visi Vlado Sapranavičiaus seminarai:

el. komercija ir interneto rinkodara

Seminarą veda:

sapranaviciusVLADAS SAPRANAVIČIUS
– jau 17 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje bei interneto rinkodarą Vilniaus universitete. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Nuo 2013 m. kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, kas antrą savaitę veda tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai.

Seminaro svečias:

karalisELVINAS KARALIS – universalus skaitmeninio marketingo specialistas, besipraktikuojantis šioje srityje nuo 2001 metų. Šiuo metu – Metasite įmonių grupės vidinis skaitmeninio marketingo ir analitikos konsultantas, padedantis kurti efektyvias skaitmenines sistemas finansų, telekomunikacijų, draudimo sektoriams. Prieš tai – ilgametis Adnet Media reklamos tinklo projektų ir produktų vadovas, AdTarget.me klientų vadovas,  Beta.lt ir Grupinis.lt marketingo vadovas.