Gilyn į rinkodaros automatizavimą – patarimai, sprendimai, kliento viliojimas


Nors nuo ankstesnės laidos apie rinkodaros automatizavimą laiko praėjo visai nedaug, skelbiame apie antrąją laidą šia tema.

Pirmoje laidoje kalbėjomes su Elvinu Karaliu iš Metasite. Šios laidos įrašą galite pamatyti čia. Tada laidoje aptarėme pagrindinius rinkodaros automatizavimo principus.
Pasitaikius unikaliai progai giliname žinias! Į Lietuvą atvyksta bei seminarą konferencijoje “E-komercija ’17” ves, rinkodaros automatizavimo įmonės TriggMine rinkodaros vadovė Kristina Pototska. Tad pasinaudojame proga ir kviečiame ją į laidą, pasidalinti savo patirtimi.
Laidoje panagrinėsime konkrečius sprendimus, kuriuos mums siūlo rinkodaros automatizavimas, aptarsime, kaip rinkodaros automatizavimas gali padėti brandinti potencialius klientus.

el. komercija ir interneto rinkodara

Seminarą veda: 


sapranaviciusVLADAS SAPRANAVIČIUS
– jau 17 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje bei interneto rinkodarą Vilniaus universitete. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Nuo 2013 m. kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, kas antrą savaitę veda tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai.

Seminaro viešnia:


KRISTINAKRISTINA POTOTSKA
 – TriggMine rinkodaros vadovė (Estija/Ukraina). Ji yra rinkodaros automatizavimo, pasitelkiant el. pašto įrankius, ekspertė. Šia tema kalba konferencijose ir veda seminarus visame pasaulyje.