Rinkodara Instagram tinkle – ką reiktų žinoti kiekvienam rinkodarininkui?


Ankstesnėse laidose aptarėme svarbiausias interneto rinkodaros kryptis ir kanalus:

  • SEO,
  • Google Adwords,
  • El. pašto rinkodarą,
  • Facebook,
  • Youtube,
  • Retargetingą,
  • Partnerysčių programas,
  • Banerinę reklamą,
  • Turinio rinkodarą ir t.t.

Dabar eilė atėjo gana nišiniam kanalui – socialiniam tinklui Instagram.

Vladas Sapranavičius, kartu su studijos svečiu Aurimu Pauliumi Girčiu aptars ką reikėtų kiekvienam rinkodarininkui žinoti apie Instagram rinkodarą. Identifikuos tuos verslus, kuriems šis reklamos kanalas gali būti aktualus bei apžvelgs svarbiausius aspektus, kuriuos būtina žinoti siekiant sėkmingai reklamuotis šiame kanale.

Visi Vlado Sapranavičiaus seminarai:

el. komercija ir interneto rinkodara

Seminarą veda: 


sapranaviciusVLADAS SAPRANAVIČIUS
– jau 17 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje bei interneto rinkodarą Vilniaus universitete. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Nuo 2013 m. kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, kas antrą savaitę veda tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai.

gricysAURIMAS PAULIUS GIRČYS – sertifikuotas „Google“ lektorius, nuo 2010 m. dirbantis kuriant įmonių komunikacijos internete strategiją, integruotas reklamos kampanijas, socialinės medijos reklamas bei reklamą „Google AdWords“. Aurimo asmeninė aistra yra konversijų optimizavimas ir svetainių eksperimentai.