Retargetingas (pakartotinė rinkodara) el. verslams


untitled-1

Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui!

baneris960

Dauguma el. verslų naudojasi Adwords, dažnas iš jų pabando ir Adwords Remarketingą. Vis dėl to, tik pažangiausieji iš jų atranda kitus retargetingo (pakartotinės rinkodaros) tinklus ir moka juos raštingai panaudoti. Seminare Vladas Sapranavičius kalbins studijos svečią, pakartotinės rinkodaros ekspertą, Adtarget.me vadovą Deividą Talijūną. Kalbėsime apie tai, kodėl verta pasidomėti pakartotinės rinkodaros įrankiais ir platesnėmis jų panaudojimo galimybėmis.

el. komercija ir interneto rinkodara
Seminaro svečias:

talijunas

 

DEIVIDAS TALIJŪNAS interneto rinkodaros srityje darbuojasi jau 15 metų. Jis yra vienas iš reklamos tinklo Adnet media įkūrėjų. Pastaruoju metu vysto pakartotinės rinkodaros tinklą ADTARGET.ME ir yra šios įmonės vadovas.

 

 

Seminarą veda:

sapranavicius

VLADAS SAPRANAVIČIUS – jau 17 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje bei interneto rinkodarą Vilniaus universitete. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Nuo 2013 m. kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, kas antrą savaitę veda tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai.