Projektas „BrandLAB“


Konferencijos vaizdo įrašai:

I DALIS:

II DALIS:

Seminaro rengėjai: 
VL LT
Norite sukurti prekės ženklą?Siekiate tobulinti turimą prekės ženklą?Domitės logotipų kūrimo principais?VšĮ „Versli Lietuva“ kartu su prekės ženklo bei rinkodaros ekspertais kviečia prisijungti prie jau antrą kartą vykdomo projekto „BrandLAB“. Projektas skirtas Lietuvos verslams kuriantiems produktą ar teikiantiems paslaugas su savo prekės ženklu.

Kas yra „BrandLAB”?

„BrandLAB“ projekto tikslas – suteikti kritiškai būtinas žinias apie prekės ženklo kūrimą ir vystymą, sudaryti galimybes projekto metu dalyviams susikurti (arba atsinaujinti) prekės ženklo koncepciją ir prekės ženklo vizualizaciją.

Lietuvos eksportuotojai turi didžiulį potencialą savo kuriama produkcija ir teikiamomis paslaugomis pasiekti naujas rinkas, auginti pajamas, tačiau tai išnaudoti dažnai sutrukdo nepakankamai stiprus prekės ženklas. Be šio esminio elemento produktai neperteikia savo tikrojo žavesio bei neįsitvirtina vartotojų mąstysenoje, nesukuria papildomos pridėtinės vertės.

2013 m. birželio mėnesį VšĮ „Versli Lietuva“ atliktos apklausos rezultatai rodo skirtingą ir dažnai tik labai paviršutinišką supratimą apie tai, kas yra prekės ženklas, kuriamą jo vertę, kaip jį vystyti, kokią efektyviausią strategiją rinktis, kaip nustatyti investicijų į prekės ženklą tikėtiną grąžą ir kt. Be to, dauguma respondentų sutinka, kad su prekės ženklu gaminamą produkciją galima parduoti brangiau.

Projektas skirtas Lietuvos verslams kuriantiems produktą ir/ar teikiantiems paslaugą su savo prekės ženklu.
Projekto tikslas – suteikti esmines žinias sėkmingam prekės ženklo kūrimui/vystymui /atnaujinimui.

Konferenciją veda:

klebanskajaNINA KLEBANSKAJA –
 VDU Marketingo katedros docentė įgijusi daktarės laipsnį. Įgijusi daug patirties stažuočių metu – stažavosi Kanadoje, Anglijoje, Portugalioje, Vokietijoje. Lietuvos prekės ženklo konkurso ekspertų komisijos narė, konkurso Superbrand ekspertų komisijos narė. Parašiusi daug publikacijų marketingo, ekonomikos ir verslo temomis.