Olimpinės svajonės link


Olimpinio maratono bėgiko Remigijaus Kančio pergalingo finišo anatomija.

Tomas Želionis dirbdamas socialiniame projekte “Olimpinės Svajonės Link”, savo žinias įgyvendino pasitelkęs žmonių rinkodarą. Projektas padovanojo maratono bėgiką, kuris Rio de Žaneiro Olimpinėse žaidynėse pirmą kartą po dvylikos metų gynė Lietuvos garbę ir pasiekė nepriklausomos Lietuvos Olimpinių žaidynių rekordą.

Šiuo projektu buvo įrodyta, kad net neturint reklaminio biudžeto galima pasiekti išskirtinį rezultatą ir pripažinimą. Tomas pasidalins šio projekto įžvalgomis, kurios gali būti pritaikomos versle, siekiant išsvajotojo tikslo.

Pranešimą skaito: 

tomas2TOMAS ŽELIONIS – Septyniolika metų rinkodaros kovos. Keturi maratonai. VIENA olimpinė svajonė. Savo karjeros kelyje turėjo galimybę dirbti su greito apyvartumo, mados, edukacijos ir medicinos produktais. Būdamas tarptautinių ir lietuviškų prekės ženklų priekyje,- JACOBS, AUDIMAS, ORANGE VIRUS, GARDĖSIS, ALMA LITTERA, JAMIE OLIVER, LINEA ORO, GRITE, TUTIS, – įgijo patirties pamatyti ir pristatyti verslo vertę kitu kampu.