Neįprasto el. verslo modelio analizė


– nuo prekių vertinimų tinklalapio iki gamybininko el. verslo

Kosmetikosdnr.lt startavo kaip tinklaraštis, aprašantis, lyginantis ir analizuojantis kelių siaurų kategorijų prekes.

Išaugus populiarumui, tinklaraštis organiškai peraugo į grožio produkcijos vertinimų portalą. O štai kitas žingsnis buvo kiek netikėtas – didelio populiarumo ir pasitikėjimo sulaukęs grožio prekių portalas pats išleido pirmuosius savo produktus. Šiuo metu galvojama apie prekių linijos išplėtimą bei dirbama su tarptautine plėtra.

Laidos vedėjas Vladas Sapranavičius kalbins Kosmetikosdnr.lt bendrasavininką Roką Medonį apie netikėtas transformacijas, verslo modelį, galimybes pritaikyti kitose srityse, plėtrą į užsienį.

el. komercija ir interneto rinkodara

Seminarą veda: 


sapranaviciusVLADAS SAPRANAVIČIUS
jau 15 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, veda kassavaitinę tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai, dėsto interneto rinkodarą Vilniaus universitete.

Seminaro svečiai:

MEDONISROKAS MEDONIS – verslininkas, verslų vystytojas. Taip pat, Rokas yra Business Developer’is bei rinkodarininkas su 8+ metų patirtimi global dating’e, naujienų agentūrų, kosmetikos, mokesčių surinkimo, horeca sektoriuose.