Momentiniai mokėjimai ir jų perspektyvos Lietuvoje


Vis daugiau girdime apie momentinius mokėjimus, dantis besigalandančius mobiliojo ryšio operatorius, paštą bei bankus.

Kas tie momentiniai mokėjimai? Ar jie skirti tik žmogus-žmogui (P2P) ar kažkas daugiau, dar mums ne visai suvokiamo naujos eros priešaušryje?

Apie momentinių mokėjimų perspektyvas laidos vedėjas Vladas Sapranavičius kalbins momentinių mokėjimų platformą kuriančios įmonės “Tieto Lietuva” plėtros vadovą Andrių Adamonį.

el. komercija ir interneto rinkodara

Seminarą veda: 


sapranaviciusVLADAS SAPRANAVIČIUS
jau 15 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, veda kassavaitinę tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai, dėsto interneto rinkodarą Vilniaus universitete.

Seminaro svečias:

Andrius AdamonisANDRIUS ADAMONIS – Tieto Lietuva verslo plėtros vadovas, užsiima naujų įmonės verslų inicijavimu ir kūrimu. Šiuo metu pagrindinis fokusas – fintech klausimai: kokia reikalinga momentinių/mobiliųjų mokėjimų platforma pirmiausia Lietuvos, o po to ir platesnėms rinkoms  ir sprendimai blockchain technologijų pagrindu.