On-line ir off-line prekybos bei reklamos derinimas


untitled-1

Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui!

Seminaro aktualumas:

Iš Lietuvos verslo žemėlapio sparčiai nyksta įmonės, kurios prekiauja tik senoviniu būdu, pasitelkdamos fizines pardavimo vietas. Vis daugiau verslų derina pardavimus įprastose ir elektroninėse parduotuvėse. Aktyviai į internetą kraustosi net patys konservatyviausi Lietuvos gamintojai.
Dažnam interneto naujokui kyla klausimas, kaip derinti off-line ir on-line pardavimus, kokias kainodaros strategijas taikyti, kaip reklamuotis.

Interneto parduotuvių rinkodarininkai daug geriau išmano prekybą internetu, bet jiems daug sunkiau pradėti reklamuotis off-line reklamos kanaluose.

Kaip derinti pardavimo ir reklamos kanalus laidoje Vladas Sapranavičius kalbins Tadą Deksnį, InsideWarehouse įkūrėją ir vadovą.

baneris960

el. komercija ir interneto rinkodara
Seminarą veda:

sapranaviciusVLADAS SAPRANAVIČIUS
– jau 17 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje bei interneto rinkodarą Vilniaus universitete. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Nuo 2013 m. kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, kas antrą savaitę veda tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai.


deksnysTADAS DEKSNYS
sėkmingai pritraukęs 1 mln. USD investicijų, su komanda dirba turinio konvertavimo į pardavimus srityje. Prieš tai sėkmingai išvystęs ir pardavęs Pet24.lt, šiuo metu yra JAV kompanijos InsideWarehouse vadovas ir įkūrėjas.
InsideWarehouse viena iš kelių kompanijų šiandien dirbančių su “Buy Now” galimybės pateikimu turinio svetainėse ir padedančių prekiniams ženklams parduoti prekes milijonus vartotojų turinčiuose turinio svetainių tinkluose kaip AOL. InsideWarehouse pateko tarp 11 kompanijų atrinktų iš viso pasaulio ir baigė 6 mėnesių lyderiaujančio JAV B2B akceleratoriaus “Alchemist” programą.