Klientų patirčių valdymas – „kaip klientą padaryti laimingu?“ (18 Eur)



Seminarą pristato:
ovc2 i posta

Pagal tai, kaip klientas jaučiasi bendraudamas su Jumis, galima nuspręsti, ar pavyks išvystyti ilgalaikius santykius.
Seminaro metu yra pristatoma praktinė bendravimo su klientu pusė. Geriausiai suprantame, kaip bendrauti su klientu, kai patys būname tuo klientu. Santykius su klientu aptarsime plačiąja prasme, įvedant vieno konkretaus „veikėjo“, pvz.: Petro, pirkimo istoriją, kuri bus naudojama viso seminaro metu, siekiant geriau ir įdomiau perteikti turinį.

Klientų patirčių valdymas – viena dažniausiai šiais laikais aptariamų temų, kai yra kalbama apie pardavimą ar santykių su klientais kūrimą. Naujausios tendencijos, pastebėjimai ir praktika!

TrukmėSEMINARO
TRUKMĖ

1 val. 2 min.
KainaSEMINARO
KAINA

18 Eur
Galiojimas SEMINARĄ
GALĖSITE ŽIŪRĖTI

3 MĖNESIUS

mygtukas 2

Seminarą veda:

zmitrovicKŠIŠTOF ZMITROVIČ
 – OVC Consulting konsultantas. Mokymų srityje Kšištof dirba nuo 2009 metų. Jis specializuojasi klientų aptarnavimo ir pardavimų srityse. Jo ekspertinės sritys yra: tiesioginiai pardavimai ir santykių su klientais kūrimas, klientų aptarnavimas, efektyvus bendravimas ir įtakos darymas, lyderystė, viešas kalbėjimas ir trenerių ugdymas, patirtinis mokymasis, laiko planavimas, komandinis darbas ir komandos formavimas. Šiomis temomis jis veda seminarus ir konsultuoja.

Nuo 2011 m. iki 2013 m. Kšištof dirbo AB „Problematika“ Bendrųjų reikalų ir personalo skyriaus vadovu bei nuo 2013 m. iki 2014 m. vidiniu pardavimo treneriu tarptautinėje kompanijoje „International Personal Finance“ (IPF). Taip pat Kšištof turi 8 metus savanoriško darbo patirties emocinės paramos tarnyboje „Jaunimo linija“, 6 metų patirtį savanorių mokymų srityje ir 5 metų patirtį šios organizacijos Taryboje.