Paslaugą bandančiųjų klientų konversija į mokamus SaaS tipo versluose


SaaS šifruojama kaip “Software as a Service” (“Programinė įranga kaip paslauga”). Programinė įranga nuomojama internetu – pavyzdžiui – MS Office 365, SalesForce, Zendesk.

Dažnai potencialūs klientai priviliojami duodant naudotis paslauga su apribotomis galimybėmis arba ribotą laiką. Kai jau klientas naudojasi nemokamai, SaaS tipo įmonės deda pastangas, kad nemokantis klientas virstų mokančiu.

Apie tai, kokios technikos naudojamos siekiant sudominti klientą mokėti pinigus už paslaugas, pakalbėsime su Lietuvoje sukurtu, bet visame pasaulyje naudojamu SaaS paslaugas teikiančio Whatagraph bendraįkūrėju ir vadovu Justu Malinausku.

el. komercija ir interneto rinkodara

Seminarą veda: 

sapranaviciusVLADAS SAPRANAVIČIUS – jau 17 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje bei interneto rinkodarą Vilniaus universitete. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Nuo 2013 m. kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, kas antrą savaitę veda tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai.

Seminaro svečias:

JUSTAS MALINAUSKAS – Whatagraph bendraįkūrėjas bei vadovas, turintis 8 metų patirtį verslo vystyme. Justo įkurti verslai išsidėstę Lietuvoje, Olandijoje, Rusijoje ir apima sritis nuo įmonių įvaizdžio formavimo iki kompanijų darbo procesų perkėlimo į virtualią erdvę. Šiuo metu Justas dirba ties naujai sukurto įrankio marketingo agentūroms Whatagraph plėtra bei vystymu.