KLIENTŲ APTARNAVIMO EKSPERTAS


Klientu aptarnavimo ekspertas

Ar trokštate, kad Jūsų komandos nariai taptų tikri aptarnavimo ekspertai?
Šis seminarų paketas būtent Jums!

„KLIENTŲ APTARNAVIMO EKSPERTAS“ – tai laiko patikrintas vaizdo seminarų paketas, orientuotas į įmones, kurioms yra aktualūs pardavimai ir darbas su klientais. Tai yra koncentruotas seminarų rinkinys, padėsiantis Jūsų įmonei ir bet kuriam Jūsų darbuotojui iš naujo pažvelgti į tai, kas yra klientų aptarnavimas ir pagilinti jau turimas žinias. Šį paketą sudaro vaizdo seminarų medžiaga, kurią įsisavinęs darbuotojas gali žymiai ir pamatuojamai pagerinti savo klientų aptarnavimo įgūdžius.

Seminarų paketas skirtas tiems, kas aptarnauja klientus, bendrauja su partneriais ar kokia kita forma atstovauja savo įmonei.

UGDYKITE SAVO SRITIES APTARNAVIMO EKSPERTUS

Šis seminarų paketas Jums padės suprasti, kaip pažinti savo klientus, jų lūkesčius, priversti klientą jaustis saugiai ir kaip kurti tokias emocijas, kad klientas norėtų apsilankyti dar kartą.

KOKIA REALI NAUDA ĮMONEI?

sparkSutaupysite laiko. Nereikės ieškoti seminarų ar pavienių lektorių, kurie galėtų pravesti kursus įmonės darbuotojams. Seminarų rinkinys naudingas tiek esamiems, tiek naujiems darbuotojams. Jūs tiesiog vienu pelės paspaudimu galėsite apmokyti darbuotojus ir kelti jų kompetencijos lygį.

sparkTobulinkite komandą aplink save. Jūsų komanda turi augti kartu su jūsų verslu, o šis seminarų paketas leidžia jums nebrangiai ir neatimant daug laiko kelti jos žinias bei gebėjimus savo srityje. Lektorių profesionalumas leidžia jums patikimai ugdyti savo komandą aplinkui, o suteikti patarimai leis rezultatams išaugti iki kelių kartų!

sparkSumažinsite išlaidas. Lektoriai, seminarai, patalpų nuoma pareikalauja didelių išlaidų. Įprastai, vienos dienos mokymai kainuoja nuo 500 Lt. Puiki proga sumažinti išlaidas, o sutaupytus pinigus investuoti į kitas sritis.

spark„Nesuksite“ sau galvos. Šį paketą įsigijęs įmonės vadovas galės „nebesukti“ sau galvos dėl darbuotojų tobulėjimo, nes visi reikalingi mokymai bus vienoje vietoje ir „pasiekiami ranka“. Visas jūsų aptarnaujamojo personalo kompetencijų kėlimo užduotis išsprendžia seminarų rinkinys „Klientų aptarnavimo ekspertas“

mygtukas 2

KOKIE SEMINARAI SUDARO ŠĮ PAKETĄ?

 

DAIVA TANKEVIČIŪTĖ
„Sudėtingos situacijos klientų aptarnavime. Valdymas ir prevencija“
PLAČIAU APIE ŠĮ SEMINARĄ

GIEDRĖ URMULEVIČIŪTĖ
„Kaip statyti ne tvoras, o tiesti tiltus: klientų aptarnavimas Lietuvoje“
PLAČIAU APIE ŠĮ SEMINARĄ

INDRA BUKAUSKIENĖ
„Derybos. Pagrindiniai derybų postulatai“
PLAČIAU APIE ŠĮ SEMINARĄ

JŪRATĖ BOGUCKAITĖ
„Pardavimai parduotuvėse. „Ačiū, aš tiktai žiūriu“
PLAČIAU APIE ŠĮ SEMINARĄ

JURIS BELTE
„Aptarnaujantis darbuotojas“
PLAČIAU APIE ŠĮ SEMINARĄ

JURIS BELTE
„Sudėtingos situacijos darbe su klientais“
PLAČIAU APIE ŠĮ SEMINARĄ

KAIP ĮMONĖ ŽINOS, KAD DARBUOTOJAS PERŽIŪRĖJO SEMINARUS IR ĮSISAVINO ŽINIAS?

Certificate

Kiekvienas, peržiūrėjęs paketo „KLIENTO APTARNAVIMO EKSPERTAS“ vaizdo seminarus, atlieka testą, kurio metu nustatoma, kaip jis suprato kurso medžiagą. Surinkęs 80% ir daugiau, gauna sertifikatą iš WEBseminarai.lt. Tai žinodamas, klausantysis yra suinteresuotas įdėmiai išklausyti vaizdo seminarų medžiagą ir gerai atlikti testą. Testas parodys esamo darbuotojo spragas bei nubrėš gaires, kuria linkme derėtų pasistengti bei pasimokyti. Norėdami plačiau susipažinti su testo sprendimo ir sertifikato gavimo taisyklėmis, galite tai padaryti ČIA

TrukmėSEMINARŲ
TRUKMĖ

5 val. 51 min.
KainaSEMINARŲ
KAINA

44 Eur
Galiojimas SEMINARUS
GALĖSITE ŽIŪRĖTI

14 DIENŲ

mygtukas 2

Investuokite į intensyvius darbuotojų mokymo kursus
ir didinkite įmonės efektyvumą!

Įsigydami seminarų paketą SUTAUPOTE net 50 Eur!

Paslaugų užsisakymo taisyklės

Nusipirkus seminarą 5 min. bėgyje gausite el. laišką su prisijungimo duomenimis. Jeigu laiškas neateis, patikrinkite SPAM (šlamšto) dėžutėje. Prisijungimo kodus elektroniniu paštu gausite darbo dienomis 8:00-17:00 val.

ĮMONĖS, KURIOS JAU IŠBANDĖ VAIZDO SEMINARŲ MOKYMUS

varle
„Įsigijus vaizdo seminarų paketą, įmonės darbuotojai daug greičiau įsitraukė į naujas veiklas, mažiau blaškėsi. Toks paketas darbuotojus išmokė drąsiai veikti, o iškilusias problemas greitai spręsti. Mano manymu, tai puiki galimybė optimizuoti darbuotojų veiklą bei suteikti galimybę dirbti kryptingai. Rekomenduoju!“
Direktorius Marius Butauskas

 

dovanu-sala
„Įmonės veikla ir rodikliai labai priklauso nuo jos žmogiškųjų išteklių, todėl nuolat keliame darbuotojų kompetenciją. Juo labiau, kai rodikliai priklauso nuo klientų aptarnavimo ir tiesioginių pardavimų. Šis vaizdo seminarų paketas, tai labai inovatyvi priemonė kelti darbuotojų kompetenciją!“
Direktorius Vainius Žalimas

 

Baldai1
„Esu įsitikinęs, kad toks būdas apmokyti darbuotoją yra labai naudingas, jau vien todėl, kad suteikė galimybę mūsų “BALDAI1” įmonei sutaupyti išlaidų samdant lektorius. Kitas dalykas, vaizdo seminarus veda verslo praktikai, pardavimų valdymo, klientų aptarnavimo ekspertai. Paprastai tokius lektorius pakviesti vienu metu, mano manymu, net neįmanoma. Tad rekomenduoju išbandyti!“
Direktorius Pijus Makarevičius

 

simplea
„Laikas-vienas svarbiausių resursų mūsų įmonėje, todėl labai džiaugiamės pasinaudoję šia paslauga. Mūsų naujas darbuotojas aptarnavimo skyriuje įgavo žinių, puikiai įsiliejo į kolektyvą ir niekas nebuvo dėl to sutrikdytas ar privalėjęs sustabdyti savo darbus.“
Direktorius Darius Tamošaitis

 

Mobiservis
„Mūsų įmonė daug dirba su pardavimais, daug bendrauja su klientais, partneriais. Teisinga komunikacija nulemia gerus pardavimų rodiklius, todėl ilgai nesvarstydamas įsigijau vaizdo seminarų paketą. Atsiliepimai iš kolektyvo pusės tik teigiami. Tai tikrai lengvas būdas apmokyti naujus darbuotojus, o jau esamiems darbuotojams puiki galimybė atnaujinti žinias. Todėl drąsiai rekomenduoju šį paketą verslui!“
Direktorius Deimantas Pinelis

 

mygtukas 2

DĖMESIO!!!

Palankesnė kaina*. Užsisakydami 10 ir daugiau paketų Jūs gausite paketą geresnėmis sąlygomis. Dėl tikslesnės informacijos kreipkitės info@webseminarai.lt (tel. +370 613 62879).