Klientų aptarnavimas internete


Viešoje diskusijoje internete bandėme identifikuoti, kas yra geras klientų aptarnavimas internete ir kas yra tos įmonės Lietuvoje, kurios internetu klientus aptarnauja geriausiai. Ir, deja, ilgo sąrašo sudaryti nepavyko. Tiesa, sąrašas buvo, bet, apsimetus slaptu pirkėju ir pabandžius gauti pagalbos rekomenduotų įmonių internetiniuose kanaluose, dažnai teko nusivilti.

Galiausiai buvo išrinktos dvi rekomenduotos įmonės, kurios išlaikė slapto pirkėjo išbandymus. Jų atstovus ir pakvietėme į šią laidą apie klientų aptarnavimą internete. Viena įmonė dirba B2C sektoriuje – tai el. parduotuvė RDE.lt, o kita įmonė B2B sektoriaus atstovė – Interneto vizija.

Visi Vlado Sapranavičiaus seminarai:

el. komercija ir interneto rinkodara

Seminarą veda:


sapranaviciusVLADAS SAPRANAVIČIUS
jau 15 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, veda kassavaitinę tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai, dėsto interneto rinkodarą Vilniaus universitete.

Laidos svečiai:

skridulis

GINTARAS SKRIDULIS, UAB “Interneto vizija” (dar žinoma kaip serveriai.lt) komandos vadovas, šioje įmonėje dirbantis jau penkis metus. Pats pradėjęs nuo klientų aptarnavimo, šiai dienai yra atsakingas už viso klientų aptarnavimo skyriaus kasdieninę veiklą. Sprendžia sudėtingas problemas, įvairias klientams kylančias nestandartines situacijas, moko esamus bei naujai prie įmonės prisijungusius klientų aptarnavimo specialistus. Gintaro atsakomybė, kad klientai būtų aptarnauti kokybiškai, teisingai ir laiku.”

 

auksutieneDaiva Auksutienė
, UAB MK TRADE LT (dar žinoma kaip RDE.lt) skambučių centro vadovė, įmonėje dirbanti jau trečius metus.Savo darbinę patirtį pradėjo nuo skambučių centro vadybininkės pareigų ir po nepilnų metų tapo atsakingą už sklandžią skambučių centro darbo veiklą. Daiva atsakinga ne tik už puikų ir nepriekaištingą klientų aptarnavimą, iškilusių sudėtingų situacijų sprendimų suradimą, kad kiekvienas klientas liktų patenkintas darbu, bet ir už visą komandą, kuri yra draugiška, nesikeičianti ir vieninga, kaip viena darni šeima. Vykdo apmokymus naujiems skambučių centro komandos nariams, kad jie nesijaustų svetimi ir neturėtų tos visiems nemėgstamos naujoko etiketės, kaip kartais atsitinka.”Esu tai pati patyrusi, dėl to visada vadovaujuosi nuostata, kad atiduoti visą save kitam, kad pasiekti geriausius rezultatus.
Mūsų šūkis – „Mes dirbame tam, kad klientams suteikti nepriekaištingos kokybės paslaugas“, tuo kiekvieną dieną ir stengiuosi vadovautis.”