Kaip žaibiškai sukelti žmonių susidomėjimą ir pelningai parduoti renginius?


Anksčiau renginiai sulaukdavo itin gausaus būrio žiūrovų, į juos neinvestavus didelio biudžeto, skirto reklamai. Dabar – tai jau praeityje. Šiandien, siekiant pritraukti didelę auditoriją reikia pasiūlyti tai, ko niekas nėra siūlęs.
Martynas Šaikus, vienas geriausių Lietuvoje seminarų ir konferencijų pardavėjų, savo pranešimo metu pasidalins unikalia 10 metų patirtimi, kaip be didelio reklamos biudžeto, pasitelkus unikalias rinkodaros strategijas ir taktikas, pavyko sudominti per 40 000 dalyvių apsilankyti jo organizuojamuose verslo seminaruose bei konferencijose.

Martynas Šaikus aptars:

  •  Renginio pavadinimas – pirmas žingsnis į didesnius ir greitesnius pardavimus;
  • Kaip aprašyti ir pateikti renginį masėms;
  • 3 būdai, kaip atskleisti renginio naudą ir pozityvias pasekmes dalyviams;
  • Specialių pasiūlymų kūrimo strategijos.

Tai unikali galimybė išgirsti vieną geriausių rinkodaros specialistų Lietuvoje!

Pranešimą skaito: 

Martynas-Saikus1MARTYNAS ŠAIKUS – verslo, rinkodaros ir pardavimų praktikas vienijančio klubo “MONEY CLUB” bendraįkūrėjas, vienas brangiausiai apmokamų internetinės rinkodaros, paslaugų rinkodaros ir naujų produktų įvedimo į rinką ekspertas Lietuvoje. Martynas – didžiausios Centrinėje ir Rytų Europoje verslo konferencijos “FORUM ONE” bendraįkūrėjas, antrepreneris, sukaupęs bene didžiausią patirtį paslaugų, konsultacijų, seminarų, konferencijų bei mokymų pardavimuose. Per daugiau nei 10 metų profesinio darbo, Martynas, vienas arba kartu su projekto partneriais, surengė per 500 seminarų ir konferencijų, kuriuose apsilankė per 40 000 dalyvių..