Kaip pasamdyti SEO agentūrą?


Vladas Sapranavičius jau keturis metus veda SEO mokymus. Jam dažnai tenka išgirsti šiurpias dalyvių istorijas apie SEO šarlatanus, paėmusius pinigus už suteiktas paslaugas, bet neatnešusius jokios naudos ar net pakenkusius įmonei.

Viena iš priežasčių, kodėl susiklosto tokia situacija –  pasamdyta įmonė neturėjo supratimo apie tai, kas yra SEO, nežinojo, kokius tikslus kelti, nežinojo, kaip kontroliuoti paslaugų teikėjus.

Tad su studijos svečiais Vladas Sapranavičius ir aptars, ką svarbu žinoti samdant agentūrą ar laisvai samdomą specialistą, kokius tikslus jiems kelti ir t.t.

Visi Vlado Sapranavičiaus seminarai:

el. komercija ir interneto rinkodara

Seminarą veda: 


sapranaviciusVLADAS SAPRANAVIČIUS
– jau 17 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje bei interneto rinkodarą Vilniaus universitete. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Nuo 2013 m. kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, kas antrą savaitę veda tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai.

Seminaro svečiai:

SEJONASANDRIUS SEJONAS – SEO paslaugų įmonės „Market Rats“ įkūrėjas bei vadovas. Su interneto projektais dirba nuo 2000 m.. Optimizavimo paieškos sistemoms patirtis nuo 2008 metų. Darbų sąraše daugiau nei 150 SEO projektų daugiau nei 20 šalių: start’upai įvairiuose investicijų etapuose, vietinės rinkos bei tarptautiniai e-komercijos projektai, informacinės svetainės bei portalai ir kt.

 
 

BYLAPAULIUS BYLA – vienas iš projektų vadovų ir Google produktų specialistų SEO agentūroje Seoneta. Pastaruosius 10 metų dirbantis interneto rinkodaros ir el. komercijos vystymo srityse. Didelę patirtį sukaupė dirbdamas su įvairiais Lietuvos ir užsienio el. komercijos projektais.