Kainų palyginimai reklamose – kaip nepaklysti patiems ir nesuklaidinti kitų?


Konkurencijos taryba dažnai pastebi, jog prekių ir paslaugų reklamose patrauklumui parodyti pasitelkiami kainų palyginimai. Deja, kartais reklamose pateikiama informacija apie palyginamąsias kainas nėra teisinga ir tiksli, o tai gali klaidinti vartotoją.

Tikriausiai visiems įdomu sužinoti, kas yra atsakingas už teisingą reklamą? Kokios gali būti reklamos formos? Kokios klaidos dažniausiai pasitaiko reklamose? Kokių konkurencijos tarybos tiriamų reklamos įstatymo pažeidimų yra daugiausia ir kaip jų išvengti?

Į šiuos ir kitus klausimus Jums padės atsakyti konkurencijos tarybos ekspertai Elonas Šatas ir Erika Lukšė.

Tiesioginė transliacija pasibaigė. Laukite įrašo!

 

Seminaro svečiai:

lukseERIKA LUKŠĖ – Nesąžiningos komercinės veiklos tyrimo skyriaus vedėja, ilgą laiką asociacijoje „First Toastmasters of Lithuania” tobulinusi viešojo kalbėjimo ir lyderystės įgūdžius, kurie padeda dalintis sukaupta patirtimi apie klaidinančios ir lyginamosios reklamos paslaptis vedamuose seminaruose.

 

 

 

satasELONAS ŠATAS – Konkurencijos tarybos narys, kuruojantis nesąžiningos komercinės veiklos sritį. Istorikas ir teisininkas, buvęs Mykolo Romerio universiteto lektorius, dažnai kviečiamas skaityti pranešimus vietiniuose bei tarptautiniuose renginiuose klaidinančios ir lyginamosios reklamos temomis.

 

Seminaro moderatorius:

sapranaviciusVLADAS SAPRANAVIČIUS jau 15 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, veda kassavaitinę tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai, dėsto interneto rinkodarą Vilniaus universitete.