Personalo valdymo strategija – kas tai yra ir kodėl mums to reikia?


Dabar vis daugiau ir dažniau kalbama apie personalo valdymą, nors pats reiškinys „personalo valdymas“ Lietuvoje atsirado, galima sakyti, ne taip jau seniai. Sėkmės siekiančiam verslui svarbu sukurti efektyvią personalo valdymo strategiją, kuri padėtų pasiekti organizacijos tikslus. Ši personalo valdymo
strategija yra susijusi su naujų darbuotojų samdymu, išlaikymu, ugdymu, veiklos vertinimu bei atlygio (motyvavimo) sistemų kūrimu ir tobulinimu.

Seminaras skirtas smulkaus ir vidutinio verslo (SVV) įmonių vadovams bei visiems, besidomintiems personalo ugdymu, veiklos rezultatų gerinimu. Seminaro transliacija yra nemokama, jį gali žiūrėti visi, kurie nori efektyviai pagerinti savo veiklos rezultatus.

Kodėl personalo valdymas reikalingas įmonei?

  •  Padeda surasti ir atrinkti puikius darbuotojus;
  •  Mažina darbuotojų kaitą ir taupo įmonės kaštus;
  •  Didina darbuotojų lojalumą įmonei;
  •  Gerina vidinę komunikaciją įmonėje;
  •  Savi darbuotojai kuria didesnę pridėtinę vertę įmonei;
  •  Didėja darbo našumas, o tai daro įtaką didesniam įmonės veiklos efektyvumui ir gerina finansinius rodiklius.

Seminaro turinys:

Personalo valdymo strategija:
• Kas tai yra?
• Kodėl mums to reikia?
• Kaip sukurti mums tinkančią?

Seminarą veda:

jankuviene
Jurgita Jankuvienė – Personalo valdymo centras (UAB Profesiniai kontaktai) direktorė. Sertifikuota Profiles International konsultantė Lietuvoje (nuo 2009 m.). Personalo valdymo srityje dirbanti nuo 2003 m. Profesinė specializacija – darbuotojų vertinimas psichologiniu pagrindu sukurtomis metodikomis (ProfileXT, Customer Servise Profile, CheckPoint 360), naujo personalo paieška ir atranka. Kiti konsultaciniai projektai: darbuotojų karjeros planavimas, darbuotojų motyvacijos ir pasitenkinimo darbu bei įmone tyrimai.