Pardavimai parduotuvėse. „Ačiū, aš tiktai žiūriu” (17,99 Eur)


Dažnai mažmeninės prekybos vietose tenka susidurti su pardavėjais, kurie siūlo tas prekes, kurios patinka jiems patiems. Jie įsižeidžia, jeigu pirkėjas nepasirenka jų siūlomų prekių ir savo kūno kalba tai demonstruoja. Norint parduoti  prekę, dažniausiai pasitaikanti pardavėjų klaida – pardavėjai neklausia ir neužduoda klausimų apie tai, ko nori pirkėjas. Batų parduotuvėje Jūsų paklaus, kokių batų ieškote, bet neklaus, kaip norite atrodyti juos įsigijęs, kokiam stiliui teikiate pirmenybę. Nepristatys naujovių, jeigu to neklausiate, nekalbant apie konsultacijas, kurios turi demonstruoti pardavėjo profesines kompetencijas.

Pirkėjo aptarnavimas negali būti vienodas skirtingose pardavimo vietose. Ar tikrai šiuo metu pardavėjai išnaudoja 100% savo pardavimo potencialą? Pirmiausiai, aktyvus pardavimas nėra prekių „kišimas“ pirkėjui.

Dažnai pardavėjų girdima frazė “Ačiū, aš tiktai žiūriu” – tampa tikru išbandymu jaunam pardavėjui, o patyrusį pardavėją priverčia pasitempti.

Seminaras skirtas pardavėjams ir pardavimo specialistams, aptarnaujantiems klientus mažmeninės prekybos vietose.

Seminaro turinys:

  • Kaip užmegzti kontaktą su klientu ir kaip išsiaiškinti jo lūkesčius bei poreikius mažmeninės prekybos vietose?
  • Argumentavimo būdai, kad pirkėjas pirktų vienas ar kitas prekes.
  • Pardavimo bendravimo technika, kaip atsakyti į pirkėjo klausimus ir abejones.
  • Kaip pasiūlyti pirkti papildomai ir kokia yra pardavėjo darbo specifika?
  • Kokie yra aktyvaus pardavimo etapai mažmeninės prekybos parduotuvėse ( I- sudominti ir sužadinti norą emocinių pagrindu, II – racionalus argumentavimas, kuo prekė vertinga ir kodėl ją verta įsigyti).

 

TrukmėSEMINARO
TRUKMĖ

1 val. 30 min.
KainaSEMINARO
KAINA

17,99 Eur
Galiojimas SEMINARĄ
GALĖSITE ŽIŪRĖTI

3 MĖNESIUS

mygtukas 2

sparkĮdomu! Peržiūrėję šį seminarą turite galimybę gauti žinias patvirtinantį sertifikatą. Viskas labai paprasta – išsprendžiate testą, surenkate 80 % ar daugiau ir gaunate sertifikatą. Susipažinti su taisyklėmis galite čia

 

Paslaugų užsisakymo taisyklės
(Nusipirkus seminarą 5 min. laikotarpyje gausite el. laišką su prisijungimo duomenimis. Jeigu laiškas neateis, patikrinkite SPAM (šlamšto) dėžutėje)

Seminarą veda:

boguckaiteJŪRATĖ BOGUCKAITĖ – Mokymus veda daugiau nei 15 metų. Sertifikuota darbuotojų  asmeninių ir elgsenos kompetencijų vertinimui  ir mokymų vedimui naudojant  Facet5 ir Inscape Publishing metodikas (DiSC asmenybės elgsenos  vertinimui, C.A.R.E. darbo komandoje efektyvumo vertinimui, Work Expecation darbuotojo motyvacijos ir lūkesčių vertinimui). Veda vadovavimo seminarus aukščiausios ir vidurinės grandies vadovams, pardavimų vadybininkams ir vadovams, klientų aptarnavimo specialistams. Parengusi ir veda  pardavimų organizavimo ir pardavimų didinimo, klientų aptarnavimo, streso ir konfliktų valdymo darbe, darbuotojų motyvacijos ir įmonės  vidinės komunikacijos temomis.

Turi ilgametę vadovaujančio darbo patirtį tarptautinėse kompanijose. Buvo atsakinga už įmonės pardavimų planavimą ir praktinį pardavimų planų įvykdymą, taip pat už vidurinės grandies vadovų ugdymą.