Verslas (Puslapis 3)

  • Lietuvos ekonominis modelis

    Lietuvos ekonominis modelis: atsakymo paieškos

    Nuolat „plaukiojame“ dviejų informacinių srautų duomenyse. Dalis politikų, ekspertų ir visuomenės, kuriuos sąlyginai galime pavadinti „optimistais“, nuolat džiūgauja, kad vienokiose ar kitokiose apklausose Lietuva užima vis aukštesnes vietas, kiti, sąlyginai vadinkime juos „pesimistais“, remdamiesi jau kitais faktais, pabrėžia priešingas — situacijos prastėjimo — tendencijas. Vis dėl to, įdomiausias dalykas būtų pabandyti pažvelgti plačiau ir įvertinti […]

    Skaityti toliau »

  • pardavimo proceso efektyvumas

    Nuo kontakto iki kontrakto: pardavimo proceso efektyvumas ir automatizavimas

    Šį seminarą pristato: Kad ir kokia unikalią paslaugą teiktume ar nuostabų produktą gamintume, mums reikia mokėti jį parduoti. Tai itin svarbu, nes dažniausiai neužtenka pateikti vien tik „marketinginių“ akciją ar reklaminių triukų. Tokiais atvejais pardavimai su savo procesais tampa kertine sėkmingai veikiančios įmonės dalimi. Pripažinti verslininkai pritaria tam ir sako, jog didelė dalis jų verslo sėkmės […]

    Skaityti toliau »

  • Verslas, kūryba ir pasipriešinimas pokyčiams (15,64 Eur)

    Verslas, kūryba ir pasipriešinimas pokyčiams (15,64 Eur)

    Verslas ir kūrybiškumas – dvi tos pačios monetos pusės. Neįmanoma pradėti verslo neturint idėjos, sunku tęsti ir vystyti verslą neturint naujų kūrybiškų sumanymų. Kad ir kaip nebūtų keista, beveik visos ką tik gimusios, taip laukiamos idėjos sulaukia griežtos aplinkinių kritikos ir vertinimo. Norint įgauti proveržį, būtina surasti kitokį savo minties pateikimo būdą. A. Einšteinas tvirtino, […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • Dideli pardavimai

    Dideli pardavimai

    Seminaras skiriamas visų lygių pardavimų vadovams, įmonių, parduodančių sudėtingus produktus/paslaugas, vadovams. Seminaro tikslas – padėti analizuoti vykstančius pardavimo procesus, padėti susipažinti su svarbiausiais vertinimo kriterijais. Sudominti tolimesniam didelių pardavimų mokymuisi. Sužinosite, kaip atrodo dideli pardavimai ir kaip su jais susitvarkyti. Seminaro turinys: Pardavimo modeliai; Skirtumai tarp modelių; Dideli pardavimai – kas tai? Poveikio centrai; Klausimų […]

    Skaityti toliau »

  • google adwords

    Google Adwords – sėkmė Jūsų verslui

    Šį seminarą pristato:       Lietuvos internetinės paieškos rinkoje dominuojant Google, vartotojai vis dažniau sprendimus dėl pirkimo priima neišeidami iš šios svetainės ribų. Google AdWords suteikia verslo įmonėms ne tik galimybę reklamuotis „ne aklai“, perkant Jums aktualius raktažodžius, bet taip pat naudojant pakartotinę rinkodarą priminti Jūsų svetainės lankytojams apie peržiūrėtas arba jų interesus atitinkančias […]

    Skaityti toliau »

  • Asmeniniai gebėjimai derybose

    Asmeniniai gebėjimai derybose

    Seminaro garso įrašas: Paskaita apie derybas versle, kodėl ir kokie derybiniai įgūdžiai yra būtini bei įvairūs derybų “perliukai” iš lektoriaus asmeninės patirties. Seminarą veda: DARIUS RUPŠLAUSKIS – „Derybos.lt“ įkūrėjas. Derybų ir pardavimų konsultantas. Dėstytojas, praktikas, dirbantis klientų aptarnavimo srityje nuo 1995m. Kūręs ir įgyvendinęs pardavimų ir klientų aptarnavimo sistemas Sankt Peterburge, Maskvoje ir Lietuvoje.

    Skaityti toliau »

  •  
  • muzika

    Muzika veikia. O kiek kainuoja?

    Seminaro rengėjas:   Muzikos nauda yra neabejotina – antraip Jūsų mėgstamiausiame bare, viešbutyje, parduotuvėje, o taip pat televizijoje ir radijuje būtų tyla. Vis dėl to, gaudamas muzikos teikiamą naudą, verslas įsipareigoja atsiskaityti muzikos autoriams, atlikėjams ir leidėjams, kad šie galėtų kurti toliau. Kiek visa tai kainuoja? Kaip atlyginimas už muzikos naudojimą galiausiai pasiekia pačius muzikantus? […]

    Skaityti toliau »

  • Manipuliacijos (14 Eur)

    Manipuliacijos (14 Eur)

    Seminaro turinys:
    – manipuliacijų samprata ir rūšys;
    – kaip atpažinti manipuliaciją – identifikavimo metodas;
    – manipuliacijos neutralizavimo technikos.

    Skaityti toliau »

  • Aptarnaujantis darbuotojas (14 Eur)

    Aptarnaujantis darbuotojas (14 Eur)

    Seminaro turinys: pasitikėjimas aukščiau už viską; pasitikėjimo formavimas; emocinio intelekto svarba darbe su klientais; išskirtinumas ir individualaus įvaizdžio formavimas; kokios savybes privalomos darbe su klientais? ko iš mūsų tikisi klientas? SEMINAROTRUKMĖ 58 min. SEMINAROKAINA 14 Eur SEMINARĄGALĖSITE ŽIŪRĖTI 7 DIENAS   Paslaugų užsisakymo taisyklės (Nusipirkus seminarą 5 min. laikotarpyje gausite el. laišką su prisijungimo duomenimis. […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • Aptarnavimo samprata (14 Eur)

    Aptarnavimo samprata (14 Eur)

    Seminaro aptarnavimo samprata metu Jus susipažinsite su šiomis temomis: 1. klientų lūkesčiai ir poreikiai; 2. aptarnavimo lygmenys; 3. didžiausios klaidos aptarnavime; 4. kas yra geras aptarnavimas? 5. kuo matuojamas profesionalumas aptarnavime? 6. kodėl mus palieka klientai? SEMINAROTRUKMĖ 51 min. SEMINAROKAINA 14 Eur SEMINARĄGALĖSITE ŽIŪRĖTI 7 DIENAS   Paslaugų užsisakymo taisyklės (Nusipirkus seminarą 5 min. laikotarpyje […]

    Skaityti toliau »

  • pokyčių įgyvendinimas

    Sėkmingas pokyčių įgyvendinimas, įtraukiant darbuotojus

    Šiuolaikinės organizacijos, reaguodamos į nuolat kintančią aplinką, vis dažniau keičia produktus, technologijas, valdymo struktūras, sistemas, procesus. Deja, šie pokyčiai pavyksta ne visuomet – užtrunka pernelyg ilgai, kainuoja brangiai, o rezultatai yra mažesni, nei tikėtasi. Bet koks pokytis organizacijoje prasideda nuo pokyčio kiekviename žmoguje, tačiau pirmieji žingsniai nauja kryptimi reikalauja didesnių pastangų, kelia neigiamas emocijas. Dėl […]

    Skaityti toliau »

  • rūko užsklanda

    Efektyvi apsauga – rūko užsklanda

    Pranešimo rengėjas: Šis trumpas pranešimas skirtas visiems parduotuvių savininkams, kuriems yra svarbu apsaugoti savo turtą. Vagys šiais laikais vis gudrėja, tad norint apsisaugoti nuo vagysčių, reikia ir „gudresnės“ apsaugos sistemos. Seminaro metu bus pristatyta Lietuvoje dar nelabai žinoma, bet užsienyje jau plačiai naudojama apsaugos sistema– rūko užsklanda, kuri yra puikiai pasiteisinusi. Įsibrovimo metu dūmų aparatas […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • Seminaras-diskusija „Verslo galimybės Brazilijoje“

    Seminaras-diskusija „Verslo galimybės Brazilijoje“

    Junior Chamber International (JCI) verslo bendruomenė susirinko į seminarą-diskusiją “Verlso galimybės Brazilijoje”. JCI – yra tarptautinė, aktyvių piliečių (18-40 m.) organizacija, dirbanti keturiomis kryptimis: tarptautinis bendradarbiavimas, verslumo skatinimas, asmeninis tobulėjimas ir socialinė veikla. JCI vienija įvairių sričių profesionalus, įsijungusius į 6000 vietinių JCI organizacijų visame pasaulyje. Šiuo metu, JCI Lietuva prisijungė prie JCI Latvija organizuojamos […]

    Skaityti toliau »

  • verslininko įgūdžiai

    Verslininko įgūdžių ugdymas

    Seminaro garso įrašas:  Seminaro rengėjas:  Prabėgus vasarai neretas lipame ant svarstyklių ir vėl prisimene per Naujuosius Metus duotus pažadus mesti svorį. O dažnas verslininkas ar amatininkas (plačiąja prasme) vėl su kartėliu atsisveikina su vasara, nes taip ir nespėjo tinkamai paatostogauti. Daugelis taip pat prisimena per Naujuosius Metus sau duotą pažadą susisteminti savo verslą, pereiti nuo amato […]

    Skaityti toliau »

  • verslo sėkmė

    Verslo sėkmė pagal LEZ

    Seminaro organizatorius:         Pranešimo turinys:   1. kodėl LEZ yra tinkamiausia vieta verslui; 2. kokios investicijos ir kokia nauda įmonėms LEZ teritorijoje; 3. investicijos į inovacijas; 4. ELINTA ateities planai. UAB ELINTA veiklos sritis užkoduota pačiame įmonės pavadinime – ELINTA= ELEKTRONIKA + INTELEKTAS. UAB ELINTA – mokslinė-gamybinė įmonė, užsiimanti technologinių procesų automatizavimu, […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • Dažniausios pardavėjų klaidos. Profesionalumas slypi detalėse! (17,99 Eur)

    Dažniausios pardavėjų klaidos. Profesionalumas slypi detalėse! (17,99 Eur)

    Kaip išvengti klaidų, kurias daro dauguma pardavėjų? Pardavimų veikla panaši į žirgų lenktynes. Lenktynėse pirmasis žirgas laimi tik „puse snukio“, o jo prizinis fondas kelis kartus viršija antrosios vietos laimėjimą. Taip ir pardavimuose…Geri pardavėjai išsiskiria tik tam tikromis detalėmis, jie kažką daro kitaip, ko nedaro prastesnius rezultatus turintys pardavėjai. Užtenka pakeisti kelis niuansus, ištaisyti kelias […]

    Skaityti toliau »

  • Kodėl daugeliui žmonių stinga pinigų ir kaip to išvengti? (21,20 Eur)

    Kodėl daugeliui žmonių stinga pinigų ir kaip to išvengti? (21,20 Eur)

    Šiuolaikinėje visuomenėje pinigai užima labai didelę vietą mūsų gyvenime. Ir vis dažniau tenka sutikti žmonių, kuriems nuolat stinga pinigų įvairiausiems reikalams. Tas chroniškas pinigų stygius – kas tai: likimas, bausmė, dėsninga problema, ar kažkas kito?

    Skaityti toliau »

  • Darbas komandoje (17,99 Eur)

    Darbas komandoje (17,99 Eur)

    Žmogus iš prigimties yra visuomeniškas – tai reiškia, kad jis lengviau gali pasiekti savo tikslus dirbdamas grupėse, komandose. Kiekvienas žmogus nori pasiekti savo tikslus, nori kad jo komanda dirbtų sėkmingai. Komandinio darbo svarba yra pagrįsta tam tikrais pagrindiniais faktais: narių komunikacija, vadovavimu, įsipareigojimu bei atsakomybe, be to, labai svarbu, kad kiekvienas narys prisideda ir jaučia, […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • Verslo etiketas “3 in 1” kaip bendrauti: susitikimuose – el.laiškais – telefonu (7,5 Eur)

    Verslo etiketas “3 in 1” kaip bendrauti: susitikimuose – el.laiškais – telefonu (7,5 Eur)

    Tema, kuri dažnai yra “savaime suprantama” –  verslo etiketas. Kokie yra reikalingiausi jo pagrindai susitinkant, rašant elektroninius laiškus ar kalbantis telefonu? Kokius niuansus reikia žinoti/pasikartoti/naudoti kasdien? Šis seminaras skirtas norintiems tiesiog… lengviau bendrauti. Seminaro turinys: Pažiūrėję sužinosite ar pasikartosite pagrindines taisykles, kurios padeda užmegzti ir palaikyti glaudesnį bendradarbiavimą su klientais: Kas svarbiausia bendraujant gyvai? Kokios deramo […]

    Skaityti toliau »

  • Derybos. Pagrindiniai derybų postulatai (17,99 Eur)

    Derybos. Pagrindiniai derybų postulatai (17,99 Eur)

    Šis seminaras – tai įžanga į derybas. Jei Jūs esate pardavėjas, pirkimo vadybininkas, derybininkas, žmogus derinantis interesus tarp kelių žmonių, skyrių, kompanijų Jums būtinai reikia tai žinoti ir išgirstus dalykus taikyti praktikoje, analizuoti kaip jie veikia.

    Skaityti toliau »

  • Pardavimai parduotuvėse. „Ačiū, aš tiktai žiūriu” (17,99 Eur)

    Pardavimai parduotuvėse. „Ačiū, aš tiktai žiūriu” (17,99 Eur)

    Dažnai tenka susidurti su pardavėjais, kurie siūlo tas prekes, kurios patinka jiems patiems. Jie įsižeidžia, jeigu pirkėjas nepasirenka jų siūlomų prekių ir savo kūno kalba tai demonstruoja. Norint parduoti  prekę  dažniausiai pasitaikanti pardavėjų klaida – pardavėjai neklausia ir neužduoda klausimų apie tai, ko nori pirkėjas.
    Dar daugiau – seminare!

    Skaityti toliau »

  •  
  • Įvadas į E-komercijos marketingą

    Įvadas į E-komercijos marketingą

    Reklama internete be akivaizdžios įtakos pardavimams, taip pat generuoja didelį kiekį duomenų. Tačiau tai yra greičiau jos prakeiksmas, nes daugelis pradedančiųjų E-komersantų pasiklysta skaičiuose ir nebemato esmės.
    Išmokite tinkamai vertinti bei panaudoti generuojamą informaciją elektroninėje rinkodaroje.

    Skaityti toliau »

  • Kaip statyti ne tvoras, o tiesti tiltus: klientų aptarnavimas Lietuvoje (17,99 Eur)

    Kaip statyti ne tvoras, o tiesti tiltus: klientų aptarnavimas Lietuvoje (17,99 Eur)

    Aktuali, bendražmogiška ir kasdien sutinkama tema: klientų aptarnavimas. Ko nori klientas? Kaip geriau su juo susitarti? Ir, svarbiausia, kaip sukurti ilgalaikius ryšius ir palengvinti abipusį bendravimą? Seminaras skirtas tiems, kurie: „šviežiai“ pradėjo dirbti klientų aptarnavimo srityje ir ieško atspirties taškų šioje srityje; jau dirba šioje sferoje ir nori papildyti savo žinių bagažą bei dar labiau […]

    Skaityti toliau »

  • Startup Weekend Lithuania 2013

    Startup Weekend Lithuania 2013

    Startup Weekend Lithuania 2013 – idėjinis renginys, skirtas sužibėti išradingiesiems ir idėjų pilniems žmonėms. Išklausykite, kokias inovatyvias verslo idėjas jauni žmonės pristatė tikėdamiesi rasti investicijų ir partnerių bei kokios įdomios ir žaismingos idėjos buvo pasiūlytos planšetinių kompiuterių žaidimų platformai.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Ryšiai su visuomene

    Blogi ir geri ryšių su visuomene pavyzdžiai

    Ar pagalvojot, kodėl vieni žmonės atrodo lyg ir nieko nenuveikę, tačiau visi apie juos šneka, ar kodėl vieni prekės ženklai atrodo sėkmingi, o kiti ne, nors prekės kokybė lyg ir vienoda? Subalansuota būsimiems komunikacijos specialistams, bet pravartu žinoti visiems!

    Skaityti toliau »

  • Geriausios pasaulyje socialinės reklamos ir kodėl jos dažniausiai neveikia

    Geriausios pasaulyje socialinės reklamos ir kodėl jos dažniausiai neveikia

    Kodėl socialinės reklamos turi didesnį poveikį mums, nei įprastos?
    Susipažinkite, kaip reklama gali būti panaudota socialiniuose projektuose ir kaip padidinti jos efektyvumą lengvai pritaikomais patarimais.

    Skaityti toliau »

  • kaip tapti vadovu

    Kaip tapti tikrai geru vadovu

    Seminaro garso įrašas: Seminarą pristato: Vadovavimas – tai profesija. Yra vadovų, kurie mano, jog tampa vadovais, kai juos kažkas paskiria, ar jie paskiria save patys. Iš tiesų, vadovu profesionalu tampama tik nuolat dirbant su savimi. Tobulinant savo vadovavimo kompetenciją, įgūdžius ir… svarbiausia – tinkamą požiūrį. Vadovas, kuris geba ugdyti save, geba ugdyti ir kitus. Vadovas, […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • paslaugos pardavimas

    Paslaugos pardavimas: tiesos ir mitai

    Kaip reikia parduoti paslaugas? Kaip neapčiuopiamus dalykus paversti apčiuopiamais? Kokius gebėjimus turi turėti pardavėjas, kuris parduoda paslaugas? Patarimus ir atsakymus išgirsite seminare apie paslaugos pardavimą. Šio seminaro metu susipažinsite su esminiais įtakos principais, kaip keisti kito žmogaus elgesį. Apžvelgsime paslaugos ir produkto pardavimo panašumus ir skirtumus.

    Skaityti toliau »

  • Susitarimas dėl susitikimo (17,99 Eur)

    Susitarimas dėl susitikimo (17,99 Eur)

    Jei nesugebėsi ateit pas klientą – pardavimo neįvykdysi. Pirmas pardavimo proceso etapas dažnai yra susitikimo pardavimas, tačiau būtent šiame etape dauguma pardavėjų ir užstringa.

    Skaityti toliau »

  • pokalbis dėl darbo

    Standartiškai nestandartinis pokalbis dėl darbo

    Nors darbo pokalbiui daugelis jau moka pasiruošti, dažnai yra sunku pilnai atsiskleisti jo metu. Pilnam atsiskleidimui pasiekti reikia tiek darbdavio, tiek darbuotojo pastangų. Tačiau, kaip šios dvi skirtingos rolės turi būti išnaudojamos efektyviam darbo pokalbio rezultatui pasiekti, Jums pasakoja darbuotojų atrankos ekspertas – Saulius Jovaišas.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Pardavimas ir pasipriešinimas (12 Eur)

    Pardavimas ir pasipriešinimas (12 Eur)

    Klasikai tvirtina, kad kuo daugiau prieštaravimų iššauksite, tuo daugiau turite šansų parduoti, tačiau ši taktika realybėje nepasitvirtina.Kodėl? Norint kažką naujo pasiūlyti rinkoje, pirmiausia būtina įtikinti saviškius. Paradoksalu, bet pardavimų procesas – tiek įmonės viduje, tiek išorėje – turi tuos pačius dėsningumus. Pardavimų procesas, kaip ir viskas visatoje, turi dvi puses – racionalią ir emocionalią. Šios prezentacijos metu peržiūrėsime […]

    Skaityti toliau »

  • Asortimento valdymas mažmenoje (12 Eur)

    Asortimento valdymas mažmenoje (12 Eur)

    Seminaro turinys Ar gali gamintojo politika jam pačiam smogti bumerangu? Kaip gali būti, kad parduotuvėse trūksta paklausių prekių, o gamintojai skundžiasi, kad jų pardavimai krito? Ar gali būti, kad krizės metu galima padidinti pardavimus peržiūrėjus darbo su mažmena politiką?   Atsakymai seminare „Asortimento valdymas mažmenoje“. SEMINAROTRUKMĖ 40 min. SEMINAROKAINA 12 Eur SEMINARĄGALĖSITE ŽIŪRĖTI 7 DIENAS […]

    Skaityti toliau »

  • Saulius Jovaišas

    Dažniausios darbuotojų parinkimo klaidos

    Nėra darbuotojų… Nėra darbuotojų… dažnai kaip mantrą užsimiršę kartoja darbdaviai, kreipdami nuvargusias akis į apniukusį lietuvišką dangų. Be abejo, jie užsimiršta raudoje ne apie tai, kad staiga Lietuvoje bedarbystė dingo. Jie vis guodžiasi tuo, kad nėra TINKAMŲ darbuotojų. Tokių, kurie atitiktų samdytojo lūkesčius, pateisintų viltis, išspręstų susidariusias problemas ir panašiai.. Daugelis taip graudendamiesi, giliai širdyje […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • Pardavimai taikant Rytų kovos menų filosofiją (17,99 Eur)

    Pardavimai taikant Rytų kovos menų filosofiją (17,99 Eur)

    Daugelis žmonių mano, kad pardavėjais gimstama, tačiau tyrimai parodė, kad galima ir tapti gerais pardavėjais. Pardavimai, kaip sportas – reikalauja užsispyrimo, nuolatinio darbo, ambicingumo ir visų kitų įpročių, kurie reikalingi siekiant laimėjimo. Dėl šios priežasties pardavimuose taip pat reikia treniruotis ir turėti „trenerį“. Egzistuoja ir tam tikri pardavimų metodai, kuriuos išmokus, galima tapti labai geru pardavėju. Seminaro turinys: Pardavimų […]

    Skaityti toliau »

  • Jordanas Poškaitis

    Kaip Tavo įpročiai gali pakenkti pardavimams

    Pardavėjas, kaip sportininkas, siekia laimėjimų. Siekdamas laimėjimų susiduria su įvairiomis kliūtimis. Mokame/žinome įvairiausius pardavimų metodus/technikas, tačiau dažnai koją pakiša žmogiškieji faktoriai – mūsų susiformavę įpročiai. Sėkmingiems pardavimams turi įtakos įvairūs dalykai – psichologinis pardavėjo pasiruošimas, mokėjimas valdyti emocijas, savo klaidų pripažinimas, baimės nugalėjimas bei noras keistis. Apie šiuos ir kitus dalykus padiskutuosime seminaro metu.

    Skaityti toliau »

  • pirmas pokalbis dėl darbo

    Tavęs tikrai to paklaus. Pirmasis pokalbis dėl darbo

    Seminarą pristato:           Ieškai darbo? Nesi apsisprendęs kokia profesija nori užsiimti? Renkiesi ar tapti bankininku ar tolimųjų reisų vairuotoju? Visus atsakymus susijusius su darbo pasirinkimu sužinosi seminare. Seminaro turinys: Įvairiems darbams reikalingas savybes Kaip parašyti CV Kaip tinkamai prisistatyti pokalbio dėl darbo metu.   RITA KARAVAITIENĖ – UAB “CV Online LT” marketingo vadovė. […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • socialiniai tinklai

    Pasaulinis trendas – socialiniai tinklai: ar verslas moka juos išnaudoti?

    Pranešėjas: ARIJUS ŽAKAS – UAB  “Socialaus Marketingo” direktorius, turintis ilgametės žurnalisto patirties, vyr. redaktorius, marketingo vadovas. Su partneriu (A. Dalikas) įkūrė pirmąją Lietuvoje socialinių tinklų marketingo įmonę.    

    Skaityti toliau »

  • kaip pradėti verslą

    Kaip pradėti verslą?

    Viskas (arba beveik viskas!) apie tai, ko reikia norint pradėti verslą, kaip suburti komandą ir kaip tinkamai reikia priimti sėkmes ir nesėkmes versle. Ir, žinoma, dar vienas įrodymas, kad amžius – ne riba, o kai labai nori ir sieki, gali padaryti viską! JOKŪBAS LAUKAITIS – savo pirmąją elektroninę parduotuvę “WisdomShop.lt” įsteigė būdamas penkiolikos. Pinlac.com programėlės įkūrėjas. Dabartiniai […]

    Skaityti toliau »

  • Kur kreipti akis ir kas bus perspektyvu versle ateityje?

    Kur kreipti akis ir kas bus perspektyvu versle ateityje?

    Seminaro turinys: Socialinis spaudimas jaunam žmogui; Asmeninio efektyvumo receptas; Priemonės asmeniniam efektyvumui didinti; Kuria kyptimi juda verslas.   JUSTAS GAVĖNAS – sukaupęs daugiau nei 10 metų praktinės patirties skirtinguose konsultaciniuose projektuose. Įgyvendinęs daugiau nei 50 reikšmingų ilgalaikių projektų strateginio valdymo, marketingo ir mažmeninės prekybos srityse per pastaruosius 7 metus.  

    Skaityti toliau »

  •  
  • Perspektyviausios specialybės ateities darbuotojams

    Perspektyviausios specialybės ateities darbuotojams

    Kokių darbuotojų reikalauja rinka? Ar tikrai visi darbdaviai ieško tik inžinierių ir programuotojų? Sužinokite, kokios yra pačios ieškomiausios specialybės dabar ir kokios jos bus už kelių metų. Pasaulio, bei Lietuvos darbo rinkos tendencijos seminare iš personalo atrankos eksperto – Andriaus Franco.

    Skaityti toliau »

  • Žodžių galia – DIDYSIS SEMINARAS (41,99 Eur)

    Žodžių galia – DIDYSIS SEMINARAS (41,99 Eur)

    Didžiausius gyvenime pinigus uždirbantis mūsų talentas yra bendravimas. Vadovų, politikų, lyderių, įtakingų aukšto rango žmonių pagrindinis darbo svertas yra liežuvis ir tai, kaip ir ką jie kalba, lemia jų ir milijonų žmonių gyvenimus. Žodžiais galima daryti įtaką daug greičiau ir efektyviau nei karinėmis pajėgomis, o piktais žodžiais galima pakenkti daug labiau nei ginklu. Žodžiai veikia: užburia, hipnotizuoja, gydo, programuoja protus, lemia likimus.

    Skaityti toliau »

  • NERIJUS JASINAVIČIUS

    Kaip išsikrapštyti iš užburto rato tiekimo grandinėje?

    Tiesioginių transliacijų rubrika “Verslo pusryčiai” Dauguma gamybos ir distribucijos įmonių tiekimo grandinėje sutelkia dėmesį tik į pardavimus sekančiai grandžiai, o ne į pardavimus galutiniam vartotojui. Dėl šios priežasties visa tiekimo grandinė persmelkta nepasitikėjimu, vyrauja vieni kitų “drožimo” santykiai, o pelną įmanoma padidinti tik kitų sąskaita. Standartinis užburtas ratas tiekimo grandinėje atrodo taip: Dėl netikslių paklausos […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • Kaip pasirinkti širdies kelią versle ir asmeniniame gyvenime?

    Kaip pasirinkti širdies kelią versle ir asmeniniame gyvenime?

    Yra gyvenime daug kelių, bet tik vienas – širdies. Į vienus kelius mus išstumia tėvai, į kitus – aplinka. Dažnas pasirenka kelią dėl pinigų, nesvarbu, ar tai karjera, ar verslas. Pinigų kelias gali būti kankinantis ir varginantis. Kai kam jis baigiasi tikra vergove, kitiems perkeltine. Kartais net patys sėkmingiausi verslininkai pasistato darbo kalėjimą. Po keturiolika […]

    Skaityti toliau »

  • socialinis kapitalas

    Socialinis kapitalas – verslo neišnaudojamas resursas

    Pardavimai – kiekvieno verslo pajamų šaltinis, todėl jų plėtra – kiekvieno verslininko rūpestis. Daugelis verslininkų tam naudoja savo produkcijos kainų nuolaidas ir reklamą. Ir viena, ir kita didina išlaidas, kurios ne visada atsiperka. Socialinis kapitalas – efektyvi priemonė, kuri išplečia verslo ryšius ir padidina jo prestižą visuomenės akyse. Seminaro turinys: kaip formuoti ir gausinti verslo […]

    Skaityti toliau »

  • Verslo idėjų ir start-up ekosistemos ypatumai

    Verslo idėjų ir start-up ekosistemos ypatumai

    Seminaro aktualumas Šiandien mintis įkurti savo verslą sukasi daugelio galvoje, tačiau dažnai lieka neįgyvendinta. Sakoma, jog pradžia pati sunkiausia, tačiau pasiruošus bei turint reikiamą žinių ir vertingų patarimų bagažą, suprantant visas esamas galimybes, įkurti gyvybingą verslą gali būti daug paprasčiau. Visos sėkmingai verslo pradžiai reikalingos idėjos savybės, priemonių spektras, patikimumas bei kiti savo verslo įkūrimo […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • eksportas

    Eksportas į Braziliją, Vokietiją ar Japoniją – saugusis XXI a. Šilko kelias

    Kurioje rinkoje dirbate? Lietuvos? Tokios izoliuotos rinkos jau seniai nėra, tėra tik pasaulinė arba bent jau Europos Sąjungos rinkos. Tikėtina, kad konkuruojate su produkto gamintojais, tarkime, Lenkijoje ar Rusijoje, o bent vienas Jūsų kolegų svarsto galimybę padirbėti Vakarų Europoje. Ne tik produktai, bet ir darbuotojai plaukia ten, kur geriau, įdomiau ar pelningiau. Tikėtina, kad Jūs […]

    Skaityti toliau »

  • Interneto tinklapis. Nuo e-vizitinės iki veiksmingo pardavimo įrankio (11 Eur)

    Interneto tinklapis. Nuo e-vizitinės iki veiksmingo pardavimo įrankio (11 Eur)

    Tinklapis įmonei – kokia jo paskirtis? Daugelis net nesuvokiame, kam mums yra reikalingas tinklapis, kokį vaidmenį jis atlieka ir kokius tikslus jam privalome iškelti. Seminaras, kurį privalo pamatyti KIEKVIENAS verslas, ar rinkodaros specialistas.

    Skaityti toliau »

  • vadovas

    VADOVAS – įmonės apribojimas ar variklis

    Globalios ekonomikos prognozės netrykšta optimizmu ir žada stagnaciją. Pasikeitusi vyriausybė keičia žaidimo taisykles verslui. Dėl šios priežasties vadovų 2013 metais laukia nemažai sprendimų, o dauguma verslo problemų įvyksta tuomet, kai vadovas priima arba neteisingą sprendimą, arba teisingą, bet per vėlai. Kol vadovas išliks pagrindiniu apribojimu, tol įmonės ateitis bus labai miglota. Apribojimų teorija turi puikius 5 fokusavimo žingsnius […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • Facebook vartotojas

    Šiandieninis Facebook vartotojas – vieta Jūsų reklamai

    Tomas Nemura pristato daugiau kaip 6 mėnesių sukauptą statistiką, leidžiančią gana tiksliai apibūdinti šiandieninį Lietuvos Facebook vartotoją, išaiškins, kokį potencialą komunikacijai tai sukuria.

    Skaityti toliau »

  • CRM

    CRM/XRM – konkurencinį pranašumą suteikianti verslo valdymo sistema

    SEMINARĄ PRISTATO: Konferencija vadovams “TIKSLO LINK: Verslo procesų vadybos patirtys ir sėkmės veiksniai”.  Renginio metu diskutuojama apie naujas verslo vystymo galimybes, verslo atstovai dalinsis patirtimi bei įžvalgomis, kaip didinti veiklos efektyvumą, valdyti pokyčius, stiprinti ryšius su klientais ir didinti pelningumą.

    Skaityti toliau »

  • Kaip idėjas pavertėme realia nauda. Praktinis pavyzdys

    Kaip idėjas pavertėme realia nauda. Praktinis pavyzdys

    SEMINARĄ PRISTATO: Konferencija vadovams “TIKSLO LINK: Verslo procesų vadybos patirtys ir sėkmės veiksniai”.  Renginio metu diskutuojama apie naujas verslo vystymo galimybes, verslo atstovai dalinsis patirtimi bei įžvalgomis kaip didinti veiklos efektyvumą, valdyti pokyčius, stiprinti ryšius su klientais ir didinti pelningumą.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Pirmieji žingsniai pokyčių link. Kaip pradėti?

    Pirmieji žingsniai pokyčių link. Kaip pradėti?

    SEMINARĄ PRISTATO: Konferencija vadovams “TIKSLO LINK: Verslo procesų vadybos patirtys ir sėkmės veiksniai”.  Renginio metu diskutuojama apie naujas verslo vystymo galimybes, verslo atstovai dalinsis patirtimi bei įžvalgomis kaip didinti veiklos efektyvumą, valdyti pokyčius, stiprinti ryšius su klientais ir didinti pelningumą.

    Skaityti toliau »

  • Lietuvos ekonominė aplinka ir konkurencingumo pokyčiai

    Lietuvos ekonominė aplinka ir konkurencingumo pokyčiai

    SEMINARĄ PRISTATO: Konferencija vadovams “TIKSLO LINK: Verslo procesų vadybos patirtys ir sėkmės veiksniai”.  Renginio metu diskutuojama apie naujas verslo vystymo galimybes, verslo atstovai dalinsis patirtimi bei įžvalgomis kaip didinti veiklos efektyvumą, valdyti pokyčius, stiprinti ryšius su klientais ir didinti pelningumą.

    Skaityti toliau »

  • Tikslas – Dakaras

    Tikslas – Dakaras

    SEMINARĄ PRISTATO: Konferencija vadovams “TIKSLO LINK: Verslo procesų vadybos patirtys ir sėkmės veiksniai”.  Renginio metu diskutuojama apie naujas verslo vystymo galimybes, verslo atstovai dalinsis patirtimi bei įžvalgomis kaip didinti veiklos efektyvumą, valdyti pokyčius, stiprinti ryšius su klientais ir didinti pelningumą.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Kaip lengvai pradėti savo verslą? (8,2 Eur)

    Kaip lengvai pradėti savo verslą? (8,2 Eur)

    Seminaro ištrauka Seminaro turinys: kaip sugalvoti kokį verslą daryti? nuo ko ir kaip pradėti verslą? kaip prisitraukti klientų? klientų duomenų bazių kaupimas, pardavimai; konversijos, google analytics, analizės. SEMINAROTRUKMĖ 57 min. SEMINAROKAINA 8,2 Eur SEMINARĄGALĖSITE ŽIŪRĖTI 7 DIENAS Paslaugų užsisakymo taisyklės (Nusipirkus seminarą 5 min. laikotarpyje gausite el. laišką su prisijungimo duomenimis. Jeigu laiškas neateis, patikrinkite […]

    Skaityti toliau »

  • Dažniausiai daromos finansinės ir teisinės klaidos, sudarant naujas ir valdant jau turimas kredito sutartis

    Dažniausiai daromos finansinės ir teisinės klaidos, sudarant naujas ir valdant jau turimas kredito sutartis

    Seminaro „Kredito valdymo klaidos ir jų kaina“ turinys: paskolų rinkos analizė; kiek kainuoja Jūsų klaidos pasirašant ir valdant kredito sutartį? paskolos grąžinimo planas, kuris padės kreditą grąžinti dukart greičiau; saugiausios investicijos Lietuvoje. Seminaro „Teisiniai kredito sutarties aspektai ir didžiausios klaidos“ turinys: kaip derėtis su bankais? prašymų ir skundų teikimas bankui. fizinių asmenų bankroto įstatymas Lietuvos atveju. didžiausios […]

    Skaityti toliau »

  • Kaip efektyviai valdyti verslą? (III seminarai) (25 Eur)

    Kaip efektyviai valdyti verslą? (III seminarai) (25 Eur)

    Darius Radkevičius pristato net TRIS savo seminarus vienu metu apie tai, kaip efektyviai valdyti savo verslą. Išsirinkite bet kurį iš trijų trumpų, bet stiprių, žemiau pateiktų seminarų ir stiprinkite savo verslą! DARIUS RADKEVIČIUS „Dauguma žmonių nevaldo savęs, bet tikisi suvaldyti verslą” DARIUS RADKEVIČIUS „Asortimento valdymas mažmenoje” DARIUS RADKEVIČIUS „Pardavimas ir pasipriešinimas“   O gal nori […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • 7 Gero aptarnavimo taisyklės (84 Eur)

    7 Gero aptarnavimo taisyklės (84 Eur)

    7 seminarų ciklas – visiems, kurie siekia tapti klientų aptarnavimo ekspertais. Seminarai susideda iš 7 temų, kurios yra kertinės klientų aptarnavime. Visų pirma aptariama ir išaiškinama klientų aptarnavimo samprata, nupiešiamas teisingai aptarnaujančio darbuotojo modelis ir išdėstomi aptarnavimo ciklai, kurie yra būtini dirbant su klientais. Toliau vystomos kitos labai svarbios temos – komunikavimas, įtaka, sudėtingos situacijos […]

    Skaityti toliau »

  • Kaip padidinti pardavimus

    Kaip padidinti pardavimus?

    Seminaro organizatorius –  I seminaro dalis II seminaro dalis Sena patarlė biloja: „Net kalakutai skraido, kai pučia stiprus vėjas“. Kai ekonomika auga, užsiimti pardavimais labai paprasta, tačiau kai ekonomika „neblizga“ taip, kaip norėtųsi mums, reikia dėti pastangas, siekiant didinti pardavimų apimtis. Seminaro turinys: kaip teisingai bendrauti su klientu? kada įvyksta pardavimas? kokios klaidos padaromos dažniausiai? […]

    Skaityti toliau »

  • Ekonominės kryžkelės metai Lietuvoje ir pasaulyje

    Ekonominės kryžkelės metai Lietuvoje ir pasaulyje

    Tiesioginės DNB renginio transliacijos įrašas Seminaro turinys: krizė Europoje: tolesnė integracija arba skilimas; siūlomi krizės sprendimo būdai ir ką jie reiškia Lietuvai; kur patrauks žaliavų ir maisto produktų kainos? iššūkiai tvariam Lietuvos ūkio augimui; žvilgsnis į šalies ūkio sektorius: ekonomikos variklio beieškant. Seminarą veda: ROKAS BANCEVIČIUS – DNB banko vyresnysis analitikas.         Hab. […]

    Skaityti toliau »

  •