Verslas (Puslapis 2)

  • Universal Analytics ir Enhanced Ecommerce – kodėl Lietuvos el. verslams verta tuo pasidomėti ir pradėti naudotis?

    Universal Analytics ir Enhanced Ecommerce – kodėl Lietuvos el. verslams verta tuo pasidomėti ir pradėti naudotis?

    Jau ne pirmi metai, kai Google Analytics siūlo naudotojams „migruoti” į Universal Analytics. El. verslų savininkai dažnai neišnaudoja Google Analytics galimybių, todėl net nepasidomi, kuo ypatinga naujoji Universal Analytics programa. Kokias papildomas analizės galimybes ji atveria? Apie tai Vladas Sapranavičius laidoje kalbins “Alfa Analitika” vadovą Martyną Gedminą.

    Skaityti toliau »

  • Facebook Power Editor

    Facebook Power Editor

    Vladas Sapranavičius kalbins svečią, „Socialus marketingas“ kūrybos procesų vadovą Aidį Daliką, apie Facebook Power Editor įrankį. Sužinosite kam, kada ir kodėl jį verta naudoti.

    Skaityti toliau »

  • Išorinis SEO – ką būtina žinoti?

    Išorinis SEO – ką būtina žinoti?

    Ar žinote, jog išorinio SEO indėlis galutiniam rezultatui yra 3 – 4 kartus didesnis nei vidinio? Kas tas išorinis SEO ir kodėl reikia būti itin apdairiems ir pasikausčiusiems dirbant šioje srityje?

    Skaityti toliau »

  •  
  • Derybos versle ir kas dieną (15 Eur)

    Derybos versle ir kas dieną (15 Eur)

    Su derybomis susiduriame nuolatos, tiek savo darbo vietose, tiek namuose, tiek įprastose kasdieninėse situacijose. Ir kaip taisyklė, ne visi mokame derėtis tinkamai. Ne vienas esame atsidūrę situacijoje, kai derybose, ar paprastam pokalbyje nepavyksta rasti bendros kalbos. Kuomet atrodo kalbame viena kalba, tačiau niekaip nerandame vieno sutarimo. Ar galime tai pakeisti? ar galime išmokti derėtis ir komunikuoti sėkmingai?

    Skaityti toliau »

  • El. verslų lokalizavimas eksporto rinkoms. Kaip nepasiklysti vertime?

    El. verslų lokalizavimas eksporto rinkoms. Kaip nepasiklysti vertime?

    Vis daugiau el. verslų ryžtasi žengti į užsienio rinkas. Visi jie supranta, kad savo el. parduotuvę teks neišvengiamai lokalizuoti kiekvienai naujai rinkai, t. y. išversti į vieną ir daugiau užsienio kalbų, pradėti aptarnauti klientus vietine kalba, pasiūlyti vietinius mokėjimo bei pristatymo metodus. Daugiausiai monotoniško, bet reikalingo darbo suteiks tekstų vertimai. Kaip šį procesą teisingai suplanuoti ir įgyvendinti?

    Skaityti toliau »

  • Banerinės kampanijos ir banerių panaudojimas ROI marketinge

    Banerinės kampanijos ir banerių panaudojimas ROI marketinge

    Banerinė reklama investicijų grąža grįstoje (ROI) rinkodaroje naudojama gana retai dėl jos žemos efektyvumo. Kodėl banerinė rinkodara tokia neefektyvi? Ar galima ją padaryti efektyvesne? Šiuos ir kitus su banerine reklama susijusius klausimus webinare aptars interneto rinkodaros ekspertas Vladas Sapranavičius.

    Skaityti toliau »

  •  
  • virtualus asistentas

    Kas yra virtualus asistentas, kokius darbus jis atlieka ir kaip juo tapti

    Svajojate apie darbą, kurio krūvį, laiką ir vietą jam atlikti galite pasirinkti patys? Virtualaus asistento darbas būtent toks. Seminare išgirsite, kaip susikūrė VA Komanda, sužinosite ką veikia virtualus asistentas ir kaip kuriasi virtualių asistenčių bendruomenė Lietuvoje. Taip pat pakalbėsime, apie tai, kokios priemonės bei programos yra reikalingos, kokių gebėjimų ir asmeninių savybių reikia norit dirbti virtualiu asistentu.

    Skaityti toliau »

  • IBM storage

    „Tobulesnės saugyklų aplinkos su atsinaujinusia „IBM Storage“ produktų šeima“

    BAIP ir IBM maloniai kviečia į seminaro tiesioginę transliaciją „Tobulesnės saugyklų aplinkos su atsinaujinusia „IBM Storage“ produktų šeima“. Pagrindinis pranešėjas – dr. Piotr Biskupski, Rytų ir Vidurio Europos IBM saugyklų techninis ekspertas.

    Skaityti toliau »

  • Google Adwords paskyros valdymo perdavimas partneriams. Ką reikia žinoti?

    Google Adwords paskyros valdymo perdavimas partneriams. Ką reikia žinoti?

    Dažna didesnė įmonė savo Google Adwords paskyros valdymą perduoda kokiai nors agentūrai ar laisvadarbiui. Deja, neretai tenka pastebėti, kad partneriai nebūna iki galo sąžiningi ir klientas lieka ne iki galo patenkintas jų paslaugomis. Kodėl taip nutinka?

    Skaityti toliau »

  •  
  • darbuotojų vertinimas

    Efektyvus darbuotojų veiklos vertinimas

    Kiekvienas vadovas nori, kad darbuotojai dirbantys įmonėje dirbtų efektyviai, o įmonės rezultatai gerėtų. Šiuos tikslus pasiekti padeda aiški ir efektyvi veiklos vertinimo sistema. Apie tai kalbės personalo valdymo centro direktorė – Jurgita Jankuvienė.

    Skaityti toliau »

  • Facebook Lietuvos el. verslams – ko tikėtis, ką daryti?

    Facebook Lietuvos el. verslams – ko tikėtis, ką daryti?

    Lietuvos žiniasklaidoje vis dar galima išvysti straipsnių, kuriuose postringaujama apie Facebooką, mirusį rinkodarininkams. Taip fatališkai pasakojama apie tai, kad nebeverta pritraukinėti fanų į Facebook puslapius ir organizuoti jiems visokiausius žaidimus.Kaip šiais laikais elektroniniam verslui išpešti naudą iš Facebook socialinio tinklo, seminare papasakos interneto rinkodaros ekspertas Vladas Sapranavičius.

    Skaityti toliau »

  • Partnerysčių rinkodara (affiliate marketing) elektroniniams verslams

    Partnerysčių rinkodara (affiliate marketing) elektroniniams verslams

    Seminare apžvelgsime, kas yra partnerysčių rinkodara (affiliate marketing) ir kokio tipo elektroniniams verslams jį gali būti naudinga. Panagrinėsime kodėl šis interneto rinkodaros kanalas nėra populiarus Lietuvoje ir ką reikėtų apie jį žinoti siekiant pradėti juo naudotis užsienyje. Kokie įrankiai tam reikalingi ir ką reikėtų žinoti, siekiant dirbti su affiliate tinklu ar samdant agentūrą darbui su partnerysčių rinkodara.

    Skaityti toliau »

  •  
  • geras vadovas

    Kas yra geras vadovas: darbuotojų orientavimas įmonės tikslams pasiekti

    Diskusija skirta paskatinti vadovus pagalvoti, kokį poveikį darbe mes darome vieni kitiems, kaip mes tobulėjame ir ugdomės, ką jaučia įmonių ar organizacijų tikslus įgyvendinantys darbuotojai, kai jiems taikomos vienokios ar kitokios skatinimo efektyviau dirbti priemonės. Vadovas turi būti įvairiapusė asmenybė, gebanti ugdytis ir ugdyti kitus.

    Skaityti toliau »

  • Elektroninio verslo strategijos parengimas

    Elektroninio verslo strategijos parengimas

    El. komercijos seminarų ciklas su vienu žinomiausiu Lietuvos skaitmeninės rinkodaros ekspertu bei lektoriumi Vladu Sapranavičiumi. Seminaro metu aptarsime strategijos svarbą, galimų strategijų tipus ir pavyzdžius, prielaidas skirtingoms strategijoms ir, žinoma, apie ką reikia pagalvoti rengiant elektroninio verslo strategiją.

    Skaityti toliau »

  • A/B testai el. verslams

    A/B testai el. verslams

    – Kodėl tiek mažai Lietuvos el. verslų naudoja A/B testavimą?
    – Kaip pradėti ir vykdyti A/B testavimą?
    – Kaip teisingai interpretuoti A/B testo rezultatus?
    – Kaip tai padaryti su kuo mažesniais resursais ir kuo paprasčiau?
    – Kokius įrankius naudoti?

    Skaityti toliau »

  •  
  • Pagrindinės Google Analytics ataskaitos el. parduotuvių rinkodarininkams

    Pagrindinės Google Analytics ataskaitos el. parduotuvių rinkodarininkams

    Tęsiame el. komercijos seminarų ciklą su vienu žinomiausiu Lietuvos skaitmeninės rinkodaros ekspertu bei lektoriumi Vladu Sapranavičiumi. Jau vykusi laida apie SEO sulaukė didelio susidomėjimo. Pirmojoje laidoje apie Google Analytics aptarsime kokios Google Analytics ataskaitos yra svarbiausios el. parduotuvių rinkodarininkams ir ką jose galima pamatyti, kokias išvadas padaryti.

    Skaityti toliau »

  • WEBseminaras „Eksporto klubas – Malaizija: vartai į Pietryčių Aziją“

    WEBseminaras „Eksporto klubas – Malaizija: vartai į Pietryčių Aziją“

    WEBseminaro, tiesiogiai transliuojamo iš Malaizijos, Kvala Lumpūro tikslas – supažindinti Lietuvos įmonių atstovus su verslo aplinka ir galimybėmis Malaizijos, Pietryčių Azijos rinkoje. Apie tai tiesiogiai pasakos ir į jūsų klausimus atsakinės Paulius Kunčinas, Lietuvos–Malaizijos verslo tarybos prezidentas. Jis tiki, kad Malaizijos rinka yra tiltas į sparčiai augantį Pietryčių Azijos ASEAN regioną.

    Skaityti toliau »

  • Kainų pateikimas el. parduotuvėse ir kainų lyginimas su konkurentais

    Kainų pateikimas el. parduotuvėse ir kainų lyginimas su konkurentais

    Laida bus skirta kainų nurodymo el. parduotuvėse bei kainų lyginimo problematikai. Laidoje bus aptartos baudos, skirtos už klaidinančią reklamą Pigu.lt bei Beta.lt (net du kartus per vienerius metus). Taip pat bus aptarta ir situacija dėl kainų lyginimo su konkurentų kainomis.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Personalo valdymas

    Kaip atrasti potencialą tarp savo darbuotojų?

    Vadovas yra atsakingas už įmonės sėkmę, bet jis dirba ne vienas. Yra žmonės, kurie dirba su juo, ir nuo kurių veiklos priklauso galutinis rezultatas. Į vadovų darbą įeina ir personalo valdymas – tai yra padėti darbuotojams maksimaliai išnaudoti jų galimybes – padėti jiems tapti tuo, kuo jie gali būti ir nukreipti jų veiklą produktyvia linkme.

    Skaityti toliau »

  • WEBseminaras „Eksporto klubas – Olandija“

    WEBseminaras „Eksporto klubas – Olandija“

    WEBseminaro, tiesiogiai transliuojamo iš Amsterdamo, tikslas – supažindinti Lietuvos įmonių atstovus su verslo aplinka ir galimybėmis Olandijos rinkoje. Apie Olandijos rinką tiesiogiai pasakos ir į jūsų klausimus atsakinės Jurga Baltram (Baltramiejūnienė), vyresnioji tarptautinės bendrovės RPO Global partnerė.

    Skaityti toliau »

  • Elektroninio pašto rinkodara

    Efektyvi elektroninio pašto rinkodara: dažniausios klaidos ir kaip jų išvengti

    Ar žinote, kad tik 3% klientų yra pasiruošę pirkti jūsų prekę ar paslaugą tuo metu, kai išgirsta ar perskaito jūsų reklaminę žinutę? Kiti 97% pirks jūsų prekę ar paslaugą, tik jei ir toliau bendrausite, pelnysite jų pasitikėjimą ir suteiksite naudingą informaciją. Kaip bendrauti asmeniškai ir būti naudingu keliems šimtams ar tūkstančiams klientų vienu metu?

    Skaityti toliau »

  •  
  • EKSPORTO AKADEMIJA – „Selling To International Markets“

    EKSPORTO AKADEMIJA – „Selling To International Markets“

    Pagrindinis seminaro tikslas – supažindinti su pardavimų eksporto rinkose procesu. Seminare detaliai apžvelgsime visą pardavimo ciklą ir jo valdymo niuansus, nagrinėsime kiekvieną jo etapą, aptarsime reikalavimus ir reikalingus įgūdžius pardavėjui kiekviename ciklo etape bei tarptautinės aplinkos poveikį kiekviename pardavimo ciklo etape. Sužinosite, kokią įtaką kūno kalba daro pardavimo procese.

    Skaityti toliau »

  • Projektas „BrandLAB“

    Projektas „BrandLAB“

    VšĮ „Versli Lietuva“ kartu su prekės ženklo bei rinkodaros ekspertais kviečia prisijungti prie jau antrą kartą vykdomo projekto „BrandLAB“. Projektas skirtas Lietuvos verslams kuriantiems produktą ar teikiantiems paslaugas su savo prekės ženklu.

    Skaityti toliau »

  • pardavimo tiesos

    Pagrindinės pardavimo tiesos: kodėl vieni parduoda daugiau nei kiti?

    Kaip efektyviai vykdyti pardavimus? Pardavime svarbu kalbėtis ar klausytis? Kodėl labai didelis noras parduoti tiesiog stabdo pardavimą? Patarimus ir atsakymus sužinosite seminare apie pardavimo tiesas. Seminaro metu bus kalbama apie tai, kodėl pardavimai vadinami santykių verslu bei kokios yra sėkmingo pardavėjo elgsenos? Sužinosite, kaip teisingai kalbėti apie produktą ir paslaugą. Po šio seminaro išmoksite profesionaliai ir efektyviai parduoti.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Investicijos į verslą, investicijų pritraukimas ir verslo pirkimas – pardavimas

    Investicijos į verslą, investicijų pritraukimas ir verslo pirkimas – pardavimas

    Kiekvieną dieną savo verslo veiklai palaikyti skiriate pinigų, laiko. Taip pat, norint plėsti ar tobulinti savo veiklą, tenka neišvengiamai investuoti. Tačiau ar žinote, kokios išlaidos bei investicijos duoda jūsų įmonei didžiausią grąžą? Yra ir kitų galimybių tobulinti ir plėsti savo verslą, sutaupant finansinių išteklių. Investcijų pritraukimas savo verslui – viena iš jų.

    Skaityti toliau »

  • SAVY ir SORAINEN organizuojama tarptautinė konferencija “Marketplace lending in Lithuania 2015”

    SAVY ir SORAINEN organizuojama tarptautinė konferencija “Marketplace lending in Lithuania 2015”

    Peer-to-peer paskolų ėmimas ir davimas – tai sparčiai auganti finansinė galimybė visame pasaulyje.
    Vykusi konferencija pateikia visus teisinius tokio finansavimo aspektus ir galimybes.
    Žiūrėkite ir investuokite!

    Skaityti toliau »

  • WEBseminaras „Eksporto klubas – Izraelis“ (anglų k.)

    WEBseminaras „Eksporto klubas – Izraelis“ (anglų k.)

    Šis WEBseminaras yra „Versli Lietuva“ renginių ciklo „Eksporto klubas“ dalis.
    „Eksporto klubas“ – tai dalykinės verslininkų diskusijos aptariant konkrečios užsienio šalies specifiką, ekonominius, politinius, kultūrinius aspektus. Diskusijų tikslas – suteikti verslo plėtra užsienyje besidominčioms Lietuvos įmonėms naudingų patarimų apie rinkas, skatinti patirties dalijimąsi ir kontaktų mezgimą.

    Skaityti toliau »

  •  
  • verslo kontaktai

    7 žingsniai, kaip plėsti ryšius ir auginti verslą

    Seminaras vadovams, pardavimų profesionalams ir specialistams. WEBseminarai.lt ir Forum One siūlo seminarą lyderiams. GAUKITE GERIAUSIĄ PATIRTĮ, STRATEGIJĄ IR EFEKTYVIAUSIAS TAKTIKAS, KAIP SĖKMINGAI PLĖSTI SAVO KONTAKTŲ TINKLĄ IR AUGINTI VERSLĄ.   Praėjo tie laikai, kai įvairūs pardavimų triukai ar psichologinio poveikio technikos suteikdavo pranašumą produktų ar paslaugų pardavimuose. Atvirkščiai – tai, kas seniau atrodė kaip patraukli […]

    Skaityti toliau »

  • Personalo valdymas

    Personalo valdymo strategija – kas tai yra ir kodėl mums to reikia?

    Vaizdo įrašas jau yra! Junkitės ir žiūrėkite.
    Reiškinys „personalo valdymas“ Lietuvoje atsirado, galima sakyti, ne taip jau senai. Sėkmės siekiančiam verslui svarbu sukurti efektyvią personalo valdymo strategiją, kuri padėtų pasiekti organizacijos tikslus. Ši strategija yra susijusi su naujų darbuotojų samdymu, išlaikymu, ugdymu, veiklos vertinimu bei atlygio (motyvavimo) sistemų kūrimu ir tobulinimu.

    Skaityti toliau »

  • E-Komercija’15 – kasmetinė konferencija (59 Eur)

    E-Komercija’15 – kasmetinė konferencija (59 Eur)

    Kasmetinė konferencija „E-komercija“ – tai Lietuvos el. komercijos lyderių susibūrimas, kurio metu jie dalinasi savo patirtimi, naujomis technologijomis ir būdais, kaip tikslingai pasiekti savo vartotoją ir įtikinti jį įsigyti Jūsų prekę.
    Jei Jūsų žodyne besikartojantys raktiniai žodžiai yra konversija, SEO, remarketingas – ši konferencija Jums.
    Vaizdo įraše pamatysite dvi konferencijos sales, kurių negalėjo išvysti net gyvai dalyvavusieji!

    Skaityti toliau »

  •  
  • SUPER PARDAVĖJAS (43,5 Eur)

    SUPER PARDAVĖJAS (43,5 Eur)

    Seminarų rinkinio „Super pardavėjas“ tikslas yra padėti įmonėms padidinti savo pardaviminus su mažiausiomis investicijomis. Tai pasiekiama vaizdo seminarų pagalba, kurie leidžia įmonėms apmokyti darbuotojus greičiau, optimaliau ir tiesiog vieno mygtuko paspaudimu. Vaizdo seminarų rinkinys – „Super pardavėjas“ yra skirtas suteikti praktinių žinių naujiems ir esamiems įmonių pardavėjams, kurie yra atsakingi už prekių ar paslaugų pardavimus.

    Skaityti toliau »

  • Derybos

    Derybos: kaip pasiekti pelningiausių sandorių?

    Dažnai prieš derybas kyla klausimai: kaip tinkamai pasiruošti deryboms? Kaip pasiekti abipusiai naudingo rezultato derybose? Atsakymus į šiuos klausimus sužinosite seminare apie derybas.

    Skaityti toliau »

  • Klientų patirčių valdymas – „kaip klientą padaryti laimingu?“ (18 Eur)

    Klientų patirčių valdymas – „kaip klientą padaryti laimingu?“ (18 Eur)

    Tai, kaip klientas jaučiasi bendraudamas su Jumis duoda įžvalgą apie tai, ar turėsite ilgalaikius santykius su tuo klientu. Sužinokite, kas lemia kliento pasitenkinimą, kokias klaidas daro beveik kiekvienas pardavėjas ir kaip galime tobulinti savo įgūdžius PATYS!
    ŽIŪRĖKITE JAU DABAR!

    Skaityti toliau »

  •  
  • POZICIONAVIMAS. 7 raktai į vartotojo širdį! (14,5 Eur)

    POZICIONAVIMAS. 7 raktai į vartotojo širdį! (14,5 Eur)

    Pozicionavimo strategija nustato vietą, kurią įmonė siekia užimti rinkoje konkurentų ir vartotojų atžvilgiu. Jos tikslas – išsiskirti iš konkurentų ir išryškinti savo prekę ar paslaugą vartotojų sąmonėje. Pasižiūrėkite į tai, kaip į namo alegoriją. Pozicionavimas – Jūsų namo pamatai!

    Skaityti toliau »

  • TAVO VARDAS – vertingas prekės ženklas

    TAVO VARDAS – vertingas prekės ženklas

    Mokėjimas tikslingai formuoti savo vardą suteikia aiškias galimybes formuoti tai, kaip kiti tave suvokia ir priima – ar tau svarbūs žmonės supranta, kokie tikrieji tavo gebėjimai? Kaip jie tai sužino?

    Skaityti toliau »

  • NERINGA ROMANOVSKAJA – „Pardavimo principai B2C ir B2B“

    NERINGA ROMANOVSKAJA – „Pardavimo principai B2C ir B2B“

    Komunikacija su užsienio verslu, bei fiziniais asmenimis.
    Kviečiame prisijungti prie šio išsamaus seminaro apie verslo plėtrą užsienyje.

    Skaityti toliau »

  •  
  • tarpkultūrinis bendravimas

    NERINGA ROMANOVSKAJA – „Tarpkultūrinis bendravimas“

    Seminarų ciklas “Tarpkultūrinis bendravimas”. Dirbant su kitų šalių atstovais – privalome pažinti jų kultūrą, savitą jos mąstymą ir priimtas taisykles. Bendriniai komunikacijos principai, taisyklės ir praktiniai patarimai.

    Skaityti toliau »

  • finansinės klaidos

    Kaip išvengti 3-jų brangiausiai kainuojančių finansinių klaidų?

    FAKTAS – daugelis didesnes pajamas gaunančių žmonių, nežinodami šiuolaikinių pinigų esminių vertės pokyčių, ženklią savų pinigų dalį beprasmiškai praranda.
    Kas ir kaip – plačiau seminare.
    VERTA DĖMESIO!

    Skaityti toliau »

  • Lengvesnis kelias: nuo Laba diena iki Ačiū, kad pirkote – klientų aptarnavimas mažmenoje (26 Eur)

    Lengvesnis kelias: nuo Laba diena iki Ačiū, kad pirkote – klientų aptarnavimas mažmenoje (26 Eur)

    Ką sakyti po „Laba diena“?
    SITUACIJA: Potencialus klientas atėjo, apsidairė Jūsų parduotuvėje, „pačiupinėjo“ prekes, apsisuko ir išėjo. Dažnas kadras Jūsų parduotuvėje?
    Išsamus seminaras mažmenos atstovams.
    Kaip žiūrovą paversti klientu?

    Skaityti toliau »

  •  
  • Kodėl iš tikrųjų net 80% pardavimų atitenka vos 20% pardavėjų?

    Kodėl iš tikrųjų net 80% pardavimų atitenka vos 20% pardavėjų?

    Ne paslaptis, kad net 80% visų pardavimų padaro vos 20% pardavėjų. Net 80% rinkos tenka vos 20% kompanijų. Ir atvirkščiai – tik 20% visų pastangų duoda net 80% rezultato. Visa tai tikriausiai jau žinote, tačiau kaip tai praktiškai išnaudoti Jūsų verslo augimui? Kaip išspręsti vieną pagrindinių verslo problemų, su kuria susiduriame kiekvienas – iš kur gauti daugiau kokybiškų klientų?

    Skaityti toliau »

  • JURGITA JANKUVIENĖ

    Raktas sėkmingai naujo darbuotojo atrankai

    Seminarą pristato: Kiekvienas iš mūsų puikiai žinome, kad bene didžiausią dalį viso įmonės biudžeto „suvalgo“ darbo užmokesčio fondas bei kitos su darbuotojų įdarbinimu, išlaikymu ir motyvavimu susijusios išlaidos. Kaštai, patiriami samdant naujus darbuotojus, ir jų valdymas yra ne mažiau svarbūs. Nors verslas, kuriuo Jūs užsiimate ar kuriame Jūs dirbate, yra pelningas. Tačiau negalite ignoruoti darbo […]

    Skaityti toliau »

  • vadovams

    Iššūkis vadovams – kaip vadovauti naujajai kartai

    Seminaro garso įrašas: Seminarą pristato: Jie retai būna lojalūs organizacijai. Su jais sunku susikalbėti. Jie laukia įvertinimo dar prieš tai, kol padarys nors ką nors naudinga. Dar tik atėję darbintis jie jau save pervertina. Keičia darbus kaip kojines, o kai kurie net ir dažniau. Ateina naujoji darbuotojų karta. Naujoji karta, kursianti pridėtinę vertę ateityje. Taip […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • AUKOK.LT KONFERENCIJA 2014 – „Ar geram darbui reikia pinigų?“

    AUKOK.LT KONFERENCIJA 2014 – „Ar geram darbui reikia pinigų?“

    Konferencija apie lėšų pritraukimo gudrybes, sėkmingą jų valdymą, didžiausias klaidas ir praktinius jų išvengimo galimybes, teisininko įžvalgos – kaip sugebėti atrasti bendrą juridinę kalbą tarp davėjo ir gavėjo, neeiliniai Lietuvos ir užsienio pavyzdžiai. Konferenciją nevyriausybinių organizacijų atstovams organizuoja VšĮ „Geros valios projektai“, valdanti dvi pilietines iniciatyvas: www.aukok.lt (pirmasis aukojimo portalas) ir www.pagalbadaiktais.lt (bendruomeniškasis pagalbos stokojantiesiems […]

    Skaityti toliau »

  • GIEDRĖ ŽLABYTĖ|

    „Taip ir…“ – improvizavimo pamokos verslui

    Seminaro garso įrašas: Improvizuoti gyvenime ar versle yra ne mažiau svarbu nei teatre, nes net ir kruopščiausiai apgalvotuose scenarijuose visuomet pasitaiko nenumatytų įvykių ir netikėtų situacijų. Geriausia žinia ta, kad improvizuoti gali išmokti absoliučiai visi – tereikia žinoti ir laikytis tam tikrų esminių improvizavimo principų ir taisyklių. Naudojant teatrinio improvizavimo technikas, lavinamas kūrybiškumas, atvirumas naujoms […]

    Skaityti toliau »

  • Google Apps

    10 dažnai pasitaikančių verslo problemų, kurias išsprendžia Google Apps

    Seminaro rengėjas: Šiuolaikinės organizacijos nuolat keičiasi besistengdamos įgyti konkurencinį pranašumą. Kasdien vis didesnę svarbą įgauna informacinės technologijos, skirtos suvaldyti informacijos srautus ir padėti įmonėms įgyti pridėtinės vertės. Vis dėl to, ne visos programos yra efektyvios ir naudingos, siekiant organizacijos užsibrėžtų tikslų. Google Apps – programų rinkinys, apimantis pagrindines paslaugas ir padedantis šiuolaikinei organizacijai dirbti efektyviai. […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • Kodėl vieni pardavėjai parduoda daugiau už kitus?

    Kodėl vieni pardavėjai parduoda daugiau už kitus?

    Seminaro garso įrašas: Seminarą pristato: ” Pardavimai visuomet prilyginami pinigams ir be pardavėjų Jūsų kompanija rizikuoja išnykti. Ar žinote, kad brangiausias klaidas, su kuriomis susiduria organizacijos šiandien, galima išspręsti geriau pažįstant įmonėje dirbančius pardavimų žmones. Ko gero, Jums gerai pažįstama situacija, kai visi arba didžioji dauguma įmonės pardavėjų dirba su tais pačiais produktais ar paslaugomis, tomis pačiomis sąlygomis […]

    Skaityti toliau »

  • Manodrabužiai

    ManoDrabužiai.lt – kaip pritraukti 25 mln. $ investiciją?

    Dialogo garso įrašas: Dialogą inicijuoja: 2013 m. sausį drabužių mainų projektas „Vinted“, Lietuvoje veikiantis „manodrabuziai.lt“ vardu, pasirašė 5 mln. EUR (per 17 mln. Lt) dydžio investicijų sutartį su Londono technologijų fondu „Accel Partners“, kuri buvo pirmoji oficiali investicija.  Lygiai po metų, 2014 m. sausį, tas pats projektas pritraukė turbūt didžiausią investiciją Baltijos šalyse interneto produktų kategorijoje. JAV fondas […]

    Skaityti toliau »

  • paslaugų teatras

    Paslaugų teatras: kaip sukurti aukščiausio lygio patyrimą klientui?

    Vis dažniau akcentuojama, kad dabar verslas yra ne B2B ar B2C, o H2H – žmogus žmogui. Taigi, kad ir kokios rūšies būtų verslas, didesnę nei bet kada reikšmę, įgyja santykiai su žmonėmis, verslo dalyviais ir tų santykių valdymas – santykių vadyba ir marketingas, o tai – vienas svarbiausių konkurencingumo veiksnių.

    Skaityti toliau »

  •  
  • #OCCVilnius about “Vilnius Tech Park”

    #OCCVilnius about “Vilnius Tech Park”

    “The Vilnius Tech Park will attract and unite local and international talent in the gaming, big data, cyber security, and visual graphics sectors and has received significant support from the private business sector. It will contribute towards increasing salaries and in keeping talent in Lithuania, rather than emigrating. We hope that the entire process will be completed by the summer of 2015,“ stated Mayor Zuokas.”

    Skaityti toliau »

  • verslo pardavimas

    Ko reikia, kad brangiai parduotumėte savo verslą?

    Seminaro rengėjas: Daugelis verslininkų ateityje svajoja kam nors brangiai parduoti savo verslą. Vis dėl to, kai pamėgina tai padaryti, susiduria su nemalonia realybe, kai pirkėjo matoma verslo vertė iš esmės skiriasi (būna mažesnė) negu savininko įsivaizduojama verslo vertė. Kokie yra esminiai kriterijai, didinantys įmonės vertę? Seminaro turinys: Kodėl svarbu kurti parduodamą (salable) verslą? Verslo pirkėjų […]

    Skaityti toliau »

  • interaktyvios lentos

    Samsung interaktyvios lentos ir išmanioji mokykla

    Dabar galima sukurti tobulą mokymosi aplinką, pasinaudojant jutiklinio ekrano teikiamu funkcionalumu ir pajėgumu. “Samsung” pristato priemones įvairiems mokymo iššūkiams įveikti: interaktyvios lentos ir išmanioji mokykla. Seminaro turinys: El. lentos, interaktyvios rašomosios lentos, pristatymas; Supažindinimas su „Samsung“ išmaniąja mokykla. Apie lektorių: MICHAILAS TRAUBAS – Samsung sprendimų atstovas Baltijos šalyse. Michailas daugiau nei 17 metų dirba informacinių technologijų srityje […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • OpenERP verslo valdymo sistema

    Suvaldyk įmonės procesus su OpenERP verslo valdymo sistema

    Šiais laikais kiekviena įmonė vadovaujasi tik jai būdinga verslo logika, nepriklausomai nuo to, kad veikla yra panaši į konkurentų. Dėl šios priežasties patiems rasti tik Jums tinkančią verslo valdymo sistemą (VVS) yra pakankamai sunku. OpenERP atviro kodo sistema skirta smulkiam ir vidutiniam verslui ir yra lengvai pritaikoma prie Jūsų įmonės poreikių. Planuokite skambučius, susitikimus su klientais, […]

    Skaityti toliau »

  • eksportas

    3 metus iš eilės metų eksportuotojo titulas. Kaip Aconitum tai pasiekia ir kuo prisideda Kauno LEZ?

    Seminaro organizatorius:       Eksportas yra labai svarbi tarptautinės prekybos dalis. Lietuviškų vaistų ir maisto papildų gamintoja Aconitum žinodama šį faktą, savo produkciją pradėjo eksportuoti dar 2006 m. Teisingi sprendimai netruko pateikti savo rezultatų: 2008, 2009 ir 2010 metais pelnomi tris aukso medaliai, daugkartinis„Inovacijų prizų“ pripažinimas, Žinių ekonomikos įmonės titulas ir treti metai iš eilės […]

    Skaityti toliau »

  • AUKOK.LT KONFERENCIJA 2013 – „Ar geram darbui reikia reklamos?“

    AUKOK.LT KONFERENCIJA 2013 – „Ar geram darbui reikia reklamos?“

    Idėja Dauguma pritartų, kad būti geram pinigų nereikia. O skelbti, kad planuojame daryti gerą darbą? Jeigu taip, tai kokiais kanalais ir kokią žinutę siųsti? Kokią numatyti strategiją, kad tikrai išsiskirtume iš kitų? Į šiuos ir kitus klausimus jau šį ketvirtadienį atsakymų ieškos antrąjį kartą organizuojama konferencija „Ar geram darbui reikia reklamos?“. Ji subūrė šimtus nevyriausybinio […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • facebook galimybės

    Facebook – neišnaudotų galimybių oazė

    Seminaro rengėjas: Daugiau vaizdo seminarų iš AUKOK.LT konferencijos 2013 – „Ar geram darbui reikia reklamos?“ Apie lektorių: ARIJUS ŽAKAS – didžiausios Lietuvoje socialinių marketingo agentūros „Socialus marketingas” direktorius. Arijus 7 metus dirbo žiniasklaidoje, vėliau – vadovavo kelių įmonių marketingo skyriams. Prieš dvejus metus visą parą prie Facebook’o prisijungęs marketingo specialistas bei Vilniaus universiteto dėstytojas tapo socialinių […]

    Skaityti toliau »

  • Google Apps verslui

    Google Apps Verslui – Dirbk efektyviau. Perkelk savo biurą į debesį.

    Seminaro rengėjas: Kai norisi dirbti kitaip – greičiau, saugiau, iš bet kurios pasaulio vietos – virtualus biuras Google Apps yra patikimas sprendimas, leidžiantis patiems pasirinkti geriausią būdą dirbti. Google Apps tai efektyviam verslui skirtas programų rinkinys, kuris leidžia įmonėms, mokymo įstaigoms ir institucijoms naudotis Google produktų įvairove – įskaitant elektroninį paštą, kalendorių ir dokumentus, interaktyvius […]

    Skaityti toliau »

  • Verslo galimybės Baltarusijoje

    Verslo galimybės Baltarusijoje. Paprastai ir aiškiai.

    Svarstote verslo plėtros galimybes? Seminaras paprastai ir aiškiai apie mūsų kaimyninę šalį Baltarusiją.
    Norintieji steigti įmones ar atstovybes Baltarusijoje susiduria su daugybe svarstymų, klausimų ir dvejonių. Seminaro metu įmonės vadovė pateiks informaciją – kokios yra galimybės verslui Baltarusijoje ir kaip joms reikia gerai pasiruošti.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Akmens amžius baigėsi ne dėl akmenų trūkumo

    Akmens amžius baigėsi ne dėl akmenų trūkumo

    Renginį pristato: Š. m. lapkričio 20 dieną vyko DNB grupės analitikų parengto tyrimo „Baltijos šalių ekonomikos perspektyvos“ pristatymas. Renginio svečias – DNB ekonomistas Torbjørn Kjus, vienas garsiausių pasaulyje energetikos rinkos analitikų. Pristatymo tema „Akmens amžius baigėsi ne dėl akmenų trūkumo“ vyks anglų kalba, bet bus sinchroninis vertimas į lietuvių kalbą. Renginio turinys: Struktūriniai pokyčiai pasaulio energetikoje: […]

    Skaityti toliau »

  • profesionalus ekranas

    Profesionalus ekranas – sudomink ir parduok

    Seminarą pristato: Konkurencija nėra svetima nei vienam verslui. Augant konkurencijai, darosi vis sunkiau pritraukti potencialaus kliento dėmesį, nes žmonės darosi vis išrankesni ir dažniausiai reikia nemažai pavargti, kad atkreiptų žmogaus žvilgsnį ten, kur norime, kad jis žiūrėtų. Profesionalių ekranų sistemos yra vienas iš būdų patraukti žmogaus dėmesį, reklamuoti ir supaprastinti svarbios informacijos perdavimą žmogui. Visame pasaulyje profesionalių ekranų sistemų […]

    Skaityti toliau »

  • Lietuvos ekonominis modelis

    Lietuvos ekonominis modelis: atsakymo paieškos

    Nuolat „plaukiojame“ dviejų informacinių srautų duomenyse. Dalis politikų, ekspertų ir visuomenės, kuriuos sąlyginai galime pavadinti „optimistais“, nuolat džiūgauja, kad vienokiose ar kitokiose apklausose Lietuva užima vis aukštesnes vietas, kiti, sąlyginai vadinkime juos „pesimistais“, remdamiesi jau kitais faktais, pabrėžia priešingas — situacijos prastėjimo — tendencijas. Vis dėl to, įdomiausias dalykas būtų pabandyti pažvelgti plačiau ir įvertinti […]

    Skaityti toliau »

  •