Verslas ir rinkodara GIMTADIENIS

  • Turinio rinkodara

    Turinio rinkodara

    Didelė dalis įmonių rinkodarininkų vis dar nežino, kas yra ta interneto rinkodara. Būtent jiems ir bus skirtas šis webinaras.
    Jame Vladas Sapranavičius paaiškins kas tai yra, kam gali būti aktualu bei ką reikia žinoti, norint išvengti klaidų ir sėkmingai įpinti turinio rinkodarą į įmonės bendrą rinkodaros strategiją.

    Skaityti toliau »

  • Parduok internetu (12 Eur)

    Parduok internetu (12 Eur)

    Ar jūsų interneto svetainė dirba savo darbą? Ar jūs parduodate savo interneto svetainėje ar tik pateikiate informaciją?
    Kaip tinkamai išnaudoti ši puikų pardavimo kanalą ir pritraukti naujų klientų bei padidinti pardavimus. Prisijunkite ir sužinokite, kaip atrodo pardavimai internetu.

    Skaityti toliau »

  • Rinkodaros receptai ’15 (17 Eur)

    Rinkodaros receptai ’15 (17 Eur)

    Jau tradicija tapęs seminarų ciklas RINKODAROS RECEPTAI ir šiais metais kviečia į seminarą.
    Šiais metais seminare bus kaip niekad gausu pranešėjų – kalbėsime apie renginių organizavimą, komunikaciją bei e-komerciją.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Derybos versle ir kas dieną (15 Eur)

    Derybos versle ir kas dieną (15 Eur)

    Su derybomis susiduriame nuolatos, tiek savo darbo vietose, tiek namuose, tiek įprastose kasdieninėse situacijose. Ir kaip taisyklė, ne visi mokame derėtis tinkamai. Ne vienas esame atsidūrę situacijoje, kai derybose, ar paprastam pokalbyje nepavyksta rasti bendros kalbos. Kuomet atrodo kalbame viena kalba, tačiau niekaip nerandame vieno sutarimo. Ar galime tai pakeisti? ar galime išmokti derėtis ir komunikuoti sėkmingai?

    Skaityti toliau »

  • verslo kontaktai

    7 žingsniai, kaip plėsti ryšius ir auginti verslą

    Seminaras vadovams, pardavimų profesionalams ir specialistams. WEBseminarai.lt ir Forum One siūlo seminarą lyderiams. GAUKITE GERIAUSIĄ PATIRTĮ, STRATEGIJĄ IR EFEKTYVIAUSIAS TAKTIKAS, KAIP SĖKMINGAI PLĖSTI SAVO KONTAKTŲ TINKLĄ IR AUGINTI VERSLĄ.   Praėjo tie laikai, kai įvairūs pardavimų triukai ar psichologinio poveikio technikos suteikdavo pranašumą produktų ar paslaugų pardavimuose. Atvirkščiai – tai, kas seniau atrodė kaip patraukli […]

    Skaityti toliau »

  • E-Komercija’15 – kasmetinė konferencija (59 Eur)

    E-Komercija’15 – kasmetinė konferencija (59 Eur)

    Kasmetinė konferencija „E-komercija“ – tai Lietuvos el. komercijos lyderių susibūrimas, kurio metu jie dalinasi savo patirtimi, naujomis technologijomis ir būdais, kaip tikslingai pasiekti savo vartotoją ir įtikinti jį įsigyti Jūsų prekę.
    Jei Jūsų žodyne besikartojantys raktiniai žodžiai yra konversija, SEO, remarketingas – ši konferencija Jums.
    Vaizdo įraše pamatysite dvi konferencijos sales, kurių negalėjo išvysti net gyvai dalyvavusieji!

    Skaityti toliau »

  •  
  • Klientų patirčių valdymas – „kaip klientą padaryti laimingu?“ (18 Eur)

    Klientų patirčių valdymas – „kaip klientą padaryti laimingu?“ (18 Eur)

    Tai, kaip klientas jaučiasi bendraudamas su Jumis duoda įžvalgą apie tai, ar turėsite ilgalaikius santykius su tuo klientu. Sužinokite, kas lemia kliento pasitenkinimą, kokias klaidas daro beveik kiekvienas pardavėjas ir kaip galime tobulinti savo įgūdžius PATYS!
    ŽIŪRĖKITE JAU DABAR!

    Skaityti toliau »

  • POZICIONAVIMAS. 7 raktai į vartotojo širdį! (14,5 Eur)

    POZICIONAVIMAS. 7 raktai į vartotojo širdį! (14,5 Eur)

    Pozicionavimo strategija nustato vietą, kurią įmonė siekia užimti rinkoje konkurentų ir vartotojų atžvilgiu. Jos tikslas – išsiskirti iš konkurentų ir išryškinti savo prekę ar paslaugą vartotojų sąmonėje. Pasižiūrėkite į tai, kaip į namo alegoriją. Pozicionavimas – Jūsų namo pamatai!

    Skaityti toliau »

  • Lengvesnis kelias: nuo Laba diena iki Ačiū, kad pirkote – klientų aptarnavimas mažmenoje (26 Eur)

    Lengvesnis kelias: nuo Laba diena iki Ačiū, kad pirkote – klientų aptarnavimas mažmenoje (26 Eur)

    Ką sakyti po „Laba diena“?
    SITUACIJA: Potencialus klientas atėjo, apsidairė Jūsų parduotuvėje, „pačiupinėjo“ prekes, apsisuko ir išėjo. Dažnas kadras Jūsų parduotuvėje?
    Išsamus seminaras mažmenos atstovams.
    Kaip žiūrovą paversti klientu?

    Skaityti toliau »

  •  
  • Naujas darbuotojas

    Naujas darbuotojas

    PDF Naujas Darbuotojas  „Naujas darbuotojas“ – vaizdo seminarų paketas, kuris suteikia pagalba verslui greičiau apmokyti naujus ir esamus darbuotojus. Tai privalomas kursas pradedantiems dirbti pardavimų ir klientų aptarnavimo srityje. Šį paketą sudaro vaizdo seminarų medžiaga, kurią įsisavinęs darbuotojas taps efektyvesnis ir pasieks didesnių rezultatų. Greita ir optimalu – pagrindiniai „Naujo darbuotojo“ devizai! Kam skirtas? – […]

    Skaityti toliau »

  • Verslas, kūryba ir pasipriešinimas pokyčiams (15,64 Eur)

    Verslas, kūryba ir pasipriešinimas pokyčiams (15,64 Eur)

    Verslas ir kūrybiškumas – dvi tos pačios monetos pusės. Neįmanoma pradėti verslo neturint idėjos, sunku tęsti ir vystyti verslą neturint naujų kūrybiškų sumanymų. Kad ir kaip nebūtų keista, beveik visos ką tik gimusios, taip laukiamos idėjos sulaukia griežtos aplinkinių kritikos ir vertinimo. Norint įgauti proveržį, būtina surasti kitokį savo minties pateikimo būdą. A. Einšteinas tvirtino, […]

    Skaityti toliau »

  • Dideli pardavimai (34,75 Eur)

    Dideli pardavimai (34,75 Eur)

    Seminaras skiriamas visų lygių pardavimų vadovams, įmonių, parduodančių sudėtingus produktus/paslaugas, vadovams. Seminaro tikslas – padėti analizuoti vykstančius pardavimo procesus, padėti susipažinti su svarbiausiais vertinimo kriterijais. Sudominti tolimesniam didelių pardavimų mokymuisi. Sužinosite, kaip atrodo dideli pardavimai ir kaip su jais susitvarkyti. Seminaro turinys: Pardavimo modeliai; Skirtumai tarp modelių; Dideli pardavimai – kas tai? Poveikio centrai; Klausimų […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • Sudėtingos situacijos darbe su klientais (14 Eur)

    Sudėtingos situacijos darbe su klientais (14 Eur)

    Seminaro turinys: streso valdymas; konfliktai, jų sprendimo strategijos; elgesio algoritmas sudėtingose situacijose; kada ir kaip prisiimti atsakomybę, negadinant santykių su klientu ir nežeminant asmeninės savigarbos? ar klientas visuomet teisus? kaip atskirti piktnaudžiaujantį klientą ir elgesio algoritmas jų atžvilgiu. SEMINAROTRUKMĖ 50 min. SEMINAROKAINA 14 Eur SEMINARĄGALĖSITE ŽIŪRĖTI 7 DIENAS   Paslaugų užsisakymo taisyklės (Nusipirkus seminarą 5 […]

    Skaityti toliau »

  • Įtaka (14 Eur)

    Įtaka (14 Eur)

    Įtaka yra labai svarbi dirbant su pardavimais ir klientų aptarnavime ir norint pasiekti savo tikslus. Daug kas tai prilygina manipuliacijoms, tačiau jos tėra tik sudedamoji dalis ir ji naudojama neigiamiems veiksmams.
    Svarbu atpažinti, kada kitos jėgos bando Jumis manipuliuoti ar daryti įtaką, ir žinoti, kaip su tuo susitvarkyti, panaudojant sau.

    Skaityti toliau »

  • Komunikavimas (14 Eur)

    Komunikavimas (14 Eur)

    – komunikavimo samprata;
    – išgirsti, pasakyti ir prisiderinti;
    – darnos su klientu pasiekimas;
    – tarpasmeninę sąveiką užtikrinantys bendravimo dėsniai;
    – bendravimo kultūros psichologiniai aspektai;
    – psichologinė klausa.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Manipuliacijos (14 Eur)

    Manipuliacijos (14 Eur)

    Seminaro turinys:
    – manipuliacijų samprata ir rūšys;
    – kaip atpažinti manipuliaciją – identifikavimo metodas;
    – manipuliacijos neutralizavimo technikos.

    Skaityti toliau »

  • Aptarnavimo ciklai. Darbas su klientu (14 Eur)

    Aptarnavimo ciklai. Darbas su klientu (14 Eur)

    Seminaro turinys: kontakto pradžia; pirmo įspūdžio efektas; klientų tipai ir individualūs prisiderinimas prie jų; poreikių išsiaiškinimas ir sprendimo pasiūlymas; prieštaravimų neutralizavimas; partnerystės santykių formavimas. SEMINAROTRUKMĖ 47 min. SEMINAROKAINA 14 Eur SEMINARĄGALĖSITE ŽIŪRĖTI 7 DIENAS   Paslaugų užsisakymo taisyklės (Nusipirkus seminarą 5 min. laikotarpyje gausite el. laišką su prisijungimo duomenimis. Jeigu laiškas neateis, patikrinkite SPAM (šlamšto) […]

    Skaityti toliau »

  • Aptarnaujantis darbuotojas (14 Eur)

    Aptarnaujantis darbuotojas (14 Eur)

    Seminaro turinys: pasitikėjimas aukščiau už viską; pasitikėjimo formavimas; emocinio intelekto svarba darbe su klientais; išskirtinumas ir individualaus įvaizdžio formavimas; kokios savybes privalomos darbe su klientais? ko iš mūsų tikisi klientas? SEMINAROTRUKMĖ 58 min. SEMINAROKAINA 14 Eur SEMINARĄGALĖSITE ŽIŪRĖTI 7 DIENAS   Paslaugų užsisakymo taisyklės (Nusipirkus seminarą 5 min. laikotarpyje gausite el. laišką su prisijungimo duomenimis. […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • Aptarnavimo samprata (14 Eur)

    Aptarnavimo samprata (14 Eur)

    Seminaro aptarnavimo samprata metu Jus susipažinsite su šiomis temomis: 1. klientų lūkesčiai ir poreikiai; 2. aptarnavimo lygmenys; 3. didžiausios klaidos aptarnavime; 4. kas yra geras aptarnavimas? 5. kuo matuojamas profesionalumas aptarnavime? 6. kodėl mus palieka klientai? SEMINAROTRUKMĖ 51 min. SEMINAROKAINA 14 Eur SEMINARĄGALĖSITE ŽIŪRĖTI 7 DIENAS   Paslaugų užsisakymo taisyklės (Nusipirkus seminarą 5 min. laikotarpyje […]

    Skaityti toliau »

  • Lyderystė ir komandinis darbas (6,99 Eur)

    Lyderystė ir komandinis darbas (6,99 Eur)

    Lyderystė – galėtume apibrėžti kaip “menas daryti įtaką žmonėms tam, kad jie savanoriškai įsitrauktų į organizacijos tikslų siekimą”. Sakydami “organizacijos” turima omenyje nedidelę grupę, įmonės skyrių, departamentą ir t.t.
    Lyderystė yra visas procesas, kurio pagalba žmonių grupė tampa komanda, generuojanti norimus rezultatus.

    Skaityti toliau »

  • Dažniausios pardavėjų klaidos. Profesionalumas slypi detalėse! (17,99 Eur)

    Dažniausios pardavėjų klaidos. Profesionalumas slypi detalėse! (17,99 Eur)

    Kaip išvengti klaidų, kurias daro dauguma pardavėjų? Pardavimų veikla panaši į žirgų lenktynes. Lenktynėse pirmasis žirgas laimi tik „puse snukio“, o jo prizinis fondas kelis kartus viršija antrosios vietos laimėjimą. Taip ir pardavimuose…Geri pardavėjai išsiskiria tik tam tikromis detalėmis, jie kažką daro kitaip, ko nedaro prastesnius rezultatus turintys pardavėjai. Užtenka pakeisti kelis niuansus, ištaisyti kelias […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • Verslo etiketas “3 in 1” kaip bendrauti: susitikimuose – el.laiškais – telefonu (7,5 Eur)

    Verslo etiketas “3 in 1” kaip bendrauti: susitikimuose – el.laiškais – telefonu (7,5 Eur)

    Tema, kuri dažnai yra “savaime suprantama” –  verslo etiketas. Kokie yra reikalingiausi jo pagrindai susitinkant, rašant elektroninius laiškus ar kalbantis telefonu? Kokius niuansus reikia žinoti/pasikartoti/naudoti kasdien? Šis seminaras skirtas norintiems tiesiog… lengviau bendrauti. Seminaro turinys: Pažiūrėję sužinosite ar pasikartosite pagrindines taisykles, kurios padeda užmegzti ir palaikyti glaudesnį bendradarbiavimą su klientais: Kas svarbiausia bendraujant gyvai? Kokios deramo […]

    Skaityti toliau »

  • Derybos. Pagrindiniai derybų postulatai (17,99 Eur)

    Derybos. Pagrindiniai derybų postulatai (17,99 Eur)

    Šis seminaras – tai įžanga į derybas. Jei Jūs esate pardavėjas, pirkimo vadybininkas, derybininkas, žmogus derinantis interesus tarp kelių žmonių, skyrių, kompanijų Jums būtinai reikia tai žinoti ir išgirstus dalykus taikyti praktikoje, analizuoti kaip jie veikia.

    Skaityti toliau »

  • Pardavimai parduotuvėse. „Ačiū, aš tiktai žiūriu” (17,99 Eur)

    Pardavimai parduotuvėse. „Ačiū, aš tiktai žiūriu” (17,99 Eur)

    Dažnai tenka susidurti su pardavėjais, kurie siūlo tas prekes, kurios patinka jiems patiems. Jie įsižeidžia, jeigu pirkėjas nepasirenka jų siūlomų prekių ir savo kūno kalba tai demonstruoja. Norint parduoti  prekę  dažniausiai pasitaikanti pardavėjų klaida – pardavėjai neklausia ir neužduoda klausimų apie tai, ko nori pirkėjas.
    Dar daugiau – seminare!

    Skaityti toliau »

  •  
  • Kaip statyti ne tvoras, o tiesti tiltus: klientų aptarnavimas Lietuvoje (17,99 Eur)

    Kaip statyti ne tvoras, o tiesti tiltus: klientų aptarnavimas Lietuvoje (17,99 Eur)

    Aktuali, bendražmogiška ir kasdien sutinkama tema: klientų aptarnavimas. Ko nori klientas? Kaip geriau su juo susitarti? Ir, svarbiausia, kaip sukurti ilgalaikius ryšius ir palengvinti abipusį bendravimą? Seminaras skirtas tiems, kurie: „šviežiai“ pradėjo dirbti klientų aptarnavimo srityje ir ieško atspirties taškų šioje srityje; jau dirba šioje sferoje ir nori papildyti savo žinių bagažą bei dar labiau […]

    Skaityti toliau »

  • Susitarimas dėl susitikimo (17,99 Eur)

    Susitarimas dėl susitikimo (17,99 Eur)

    Jei nesugebėsi ateit pas klientą – pardavimo neįvykdysi. Pirmas pardavimo proceso etapas dažnai yra susitikimo pardavimas, tačiau būtent šiame etape dauguma pardavėjų ir užstringa.

    Skaityti toliau »

  • Pardavimas ir pasipriešinimas (12 Eur)

    Pardavimas ir pasipriešinimas (12 Eur)

    Klasikai tvirtina, kad kuo daugiau prieštaravimų iššauksite, tuo daugiau turite šansų parduoti, tačiau ši taktika realybėje nepasitvirtina.Kodėl? Norint kažką naujo pasiūlyti rinkoje, pirmiausia būtina įtikinti saviškius. Paradoksalu, bet pardavimų procesas – tiek įmonės viduje, tiek išorėje – turi tuos pačius dėsningumus. Pardavimų procesas, kaip ir viskas visatoje, turi dvi puses – racionalią ir emocionalią. Šios prezentacijos metu peržiūrėsime […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • Asortimento valdymas mažmenoje (12 Eur)

    Asortimento valdymas mažmenoje (12 Eur)

    Seminaro turinys Ar gali gamintojo politika jam pačiam smogti bumerangu? Kaip gali būti, kad parduotuvėse trūksta paklausių prekių, o gamintojai skundžiasi, kad jų pardavimai krito? Ar gali būti, kad krizės metu galima padidinti pardavimus peržiūrėjus darbo su mažmena politiką?   Atsakymai seminare „Asortimento valdymas mažmenoje“. SEMINAROTRUKMĖ 40 min. SEMINAROKAINA 12 Eur SEMINARĄGALĖSITE ŽIŪRĖTI 7 DIENAS […]

    Skaityti toliau »

  • Dauguma žmonių nevaldo savęs, bet tikisi suvaldyti verslą (6,99 Eur)

    Dauguma žmonių nevaldo savęs, bet tikisi suvaldyti verslą (6,99 Eur)

    Daugelis žmonių įsitikinę, kad jie valdo save.Ar Jūs galite valingai padidinti ar pažeminti savo kūno temperatūrą? Spaudimą? Pulsą? Verkti ar juoktis? Valdyti savo mintis? Kas tuomet Jus valdo? Jei taip sunku valdyti save, ar įmanoma pasiekti laimę asmeniniame gyvenime ar sėkmę versle? Kas daro įtaką verslo sėkmei? Kiek įvykių versle galima valdyti, o kiek tenka […]

    Skaityti toliau »

  • Pardavimai taikant Rytų kovos menų filosofiją (17,99 Eur)

    Pardavimai taikant Rytų kovos menų filosofiją (17,99 Eur)

    Daugelis žmonių mano, kad pardavėjais gimstama, tačiau tyrimai parodė, kad galima ir tapti gerais pardavėjais. Pardavimai, kaip sportas – reikalauja užsispyrimo, nuolatinio darbo, ambicingumo ir visų kitų įpročių, kurie reikalingi siekiant laimėjimo. Dėl šios priežasties pardavimuose taip pat reikia treniruotis ir turėti „trenerį“. Egzistuoja ir tam tikri pardavimų metodai, kuriuos išmokus, galima tapti labai geru pardavėju. Seminaro turinys: Pardavimų […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • Interneto tinklapis. Nuo e-vizitinės iki veiksmingo pardavimo įrankio (11 Eur)

    Interneto tinklapis. Nuo e-vizitinės iki veiksmingo pardavimo įrankio (11 Eur)

    Tinklapis įmonei – kokia jo paskirtis? Daugelis net nesuvokiame, kam mums yra reikalingas tinklapis, kokį vaidmenį jis atlieka ir kokius tikslus jam privalome iškelti. Seminaras, kurį privalo pamatyti KIEKVIENAS verslas, ar rinkodaros specialistas.

    Skaityti toliau »

  • Kaip lengvai pradėti savo verslą? (8,2 Eur)

    Kaip lengvai pradėti savo verslą? (8,2 Eur)

    Seminaro ištrauka Seminaro turinys: kaip sugalvoti kokį verslą daryti? nuo ko ir kaip pradėti verslą? kaip prisitraukti klientų? klientų duomenų bazių kaupimas, pardavimai; konversijos, google analytics, analizės. SEMINAROTRUKMĖ 57 min. SEMINAROKAINA 8,2 Eur SEMINARĄGALĖSITE ŽIŪRĖTI 7 DIENAS Paslaugų užsisakymo taisyklės (Nusipirkus seminarą 5 min. laikotarpyje gausite el. laišką su prisijungimo duomenimis. Jeigu laiškas neateis, patikrinkite […]

    Skaityti toliau »