Verslas

  • Didžiausi Google Analytics nesusipratimai ir ką su jais daryti?

    Didžiausi Google Analytics nesusipratimai ir ką su jais daryti?

    Kovo 14 d. praūžusioje el. komercijos konferencijoje vieną aukščiausių publikos įvertinimų gavo Martyno Gedmino pranešimas “Melas, didelis melas ir Google Analytics”. Jame Martynas atskleidė…

    Skaityti toliau »

  • Gilyn į rinkodaros automatizavimą – patarimai, sprendimai, kliento viliojimas

    Gilyn į rinkodaros automatizavimą – patarimai, sprendimai, kliento viliojimas

    Antroji laida apie rinkodaros automatizavimą su viešnia iš užsienio!
    Susitinkame KOVO 15 d. 09:30 val.
    Jau galite registruotis priminimui ir pirmieji gauti nuorodą į tiesioginę transliaciją!

    Skaityti toliau »

  • Momentiniai mokėjimai ir jų perspektyvos Lietuvoje

    Momentiniai mokėjimai ir jų perspektyvos Lietuvoje

    Vladas Sapranavičius kalbins Andrių Adomonį – Tieto Lietuva verslo plėtros vadovą apie momentinius mokėjimus bei jų perspektyvą Lietuvoje.
    Nemokama tiesioginė transliacija KOVO 1 d., 09:30 val

    Skaityti toliau »

  •  
  • Neįprasto el. verslo modelio analizė

    Neįprasto el. verslo modelio analizė

    Šį kartą Vladas Sapranavičius kalbins Roką Medonį – Kosmetikosdnr.lt bendrasavininką apie netikėtas transformacijas, verslo modelį, galimybes pritaikyti kitose srityse, plėtrą į užsienį.

    NEMOKAMA TIESIOGINĖ TRANSLIACIJA VASARIO 15 D. 09:30 VAL.

    Skaityti toliau »

  • Kaip pasamdyti SEO agentūrą?

    Kaip pasamdyti SEO agentūrą?

    Planuojate samdyti SEO agentūrą, tačiau nežinote nuo ko pradėti? Visi atsakymai į rūpimus klausimus – TREČIADIENĮ tiesioginės transliacijos metu!
    P.S. Jau galite registruotis priminimui!

    NEMOKAMA TIESIOGINĖ TRANSLIACIJA VASARIO 1 D. 09:30 VAL.

    Skaityti toliau »

  • Rinkodara Instagram tinkle – ką reiktų žinoti kiekvienam rinkodarininkui?

    Rinkodara Instagram tinkle – ką reiktų žinoti kiekvienam rinkodarininkui?

    Kitą trečiadienį, kaip jau įprasta, tęsiame seminarų ciklą su Vladu Sapranavičiumi. Šį kartą visas dėmesys bus skiriamas socialiniam tinklui INSTAGRAM bei ką vertėtų žinoti kiekvienam rinkodarininkui. Šios laidos svečias – Aurimas Paulius Girčys.
    P.S. Jau galite registruotis priminimui!
    NEMOKAMA TIESIOGINĖ TRANSLIACIJA SAUSIO 18 D. 9:30 VAL.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Internetinių konferencijų organizavimas

    Internetinių konferencijų organizavimas

    Naujus 2017-uosius metus pradėsime su Vlado Sapranavičiaus rengiamu seminarų ciklu! Tačiau įvykus šiokiems tokiems pokyčiams laidą ves bei pašnekovą kalbins – Maksimilianas Ponomariovas. Šį kartą jis su laidos svečiu kalbės apie INTERNETINIŲ KONFERENCIJŲ ORGANIZAVIMĄ.

    TIESIOGINĖ TRANSLIACIJA SAUSIO 4 D. 9:30 VAL.

    Registracija PRIMINIMUI – prasidėjo!

    Skaityti toliau »

  • Sudėtingos situacijos klientų aptarnavime. Valdymas ir prevencija (13,99 Eur)

    Sudėtingos situacijos klientų aptarnavime. Valdymas ir prevencija (13,99 Eur)

    Geras aptarnavimas – sėkmingo verslo sinonimas. Deja, nepatenkintų ir suirzusių klientų pasitaiko visose verslo srityse. Nors tai visai natūrali situacija, tačiau dažnai tokie klientai išmuša iš vėžių ir ne visuomet pavyksta realizuoti kliento lūkesčius. Šio seminaro metu ir aptarsime, kokius įrankius, kada ir kaip naudoti, kad klientas visada jaustųsi teisus.

    Skaityti toliau »

  • Elektroninių verslų personalizavimas

    Elektroninių verslų personalizavimas

    Tiesioginė transliacija pasibaigė. Laukite įrašo!

    Skaityti toliau »

  •  
  • Maksimalus el. komercijos automatizavimas su OBERLO arba el. verslas per valandą

    Maksimalus el. komercijos automatizavimas su OBERLO arba el. verslas per valandą

    Vladas Sapranavičius laidoje kalbės su Oberlo bendra-įkūrėju Tomu Šlimu.
    Seminaro įrašas jau čia!

    Skaityti toliau »

  • Rinkodaros automatizavimas – teorija ir taikymas

    Rinkodaros automatizavimas – teorija ir taikymas

    Vladas Sapranavičius ir Elvinas Karalis seminaro metu pasakoja apie rinkodaros optimizavimą bei kaip jį efektyviai pritaikyti savo verslui!

    Skaityti toliau »

  • Kaip be IT žinių sukurti tinklalapį su WordPress

    Kaip be IT žinių sukurti tinklalapį su WordPress

    Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui! Dažnai į galvą šauna idėjos, kurių realizavimui reikėtų paprastos interneto svetainės. Tačiau sužinojus svetainės sukūrimo kainą, kartais tenka idėjos atsisakyti ar bent jau kuriam laikui atidėti jos realizavimą. Argi nebūtų daug paprasčiau, jei nesudėtingą tinklalapį galėtume susikurti patys? Dar prieš gerą dešimtmetį norint susikurti interneto svetainę reikėjo samdyti dizainerius, programuotoją […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • minios finansavimas

    Minios finansavimas. Kaip įgyvendinti savo idėją Kickstarter’yje?

    10. Vaizdo įrašas jau yra! Turite idėją, skirtą pasaulinei rinkai? Norite sužinoti, kaip patikrinti jos paklausą ir surinkti pinigų įgyvendinimui per 35 dienas? Tuomet šis seminaras skirtas būtent JUMS!

    Skaityti toliau »

  • Kas yra e-šlamštas ir kaip su juo kovoti?

    Kas yra e-šlamštas ir kaip su juo kovoti?

    Vaizdo įrašas jau yra! Seminaro metu Vladas Sapranavičius kartu su laidos svečiu kalbėsis apie elektroninį šlamštą ir kaip su juo kovoti.

    Skaityti toliau »

  • Turinio rinkodara

    Turinio rinkodara

    Didelė dalis įmonių rinkodarininkų vis dar nežino, kas yra ta interneto rinkodara. Būtent jiems ir bus skirtas šis webinaras.
    Jame Vladas Sapranavičius paaiškins kas tai yra, kam gali būti aktualu bei ką reikia žinoti, norint išvengti klaidų ir sėkmingai įpinti turinio rinkodarą į įmonės bendrą rinkodaros strategiją.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Apie didžiuosius duomenis ir besimokančias mašinas žmonių kalba

    Apie didžiuosius duomenis ir besimokančias mašinas žmonių kalba

    Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui! Login konferencijoje Aurimas Paulius Girčys metė pirštinę pats sau – pasiryžo įrodyti, kad galima paprastai paaiškinti kaip išlukštenti naudos grūdą iš didžiųjų duomenų (BigData) arba susikonstruoti besimokančią mašiną. Didžiulė auditorija, kupina lūkesčių, susirinko perprasti neperprantamą ir nuversti kalnus, ar pradžiai – bent jau vieną iš jų. Verslininkai, vadovai ir rinkodarininkai […]

    Skaityti toliau »

  • Seminarų rinkinys  „Emocijos darbo aplinkoje“ (47 Eur)

    Seminarų rinkinys „Emocijos darbo aplinkoje“ (47 Eur)

    Seminarų rinkinys. Sužinosite su kokiomis emocijomis dažniausiai susiduriame darbe? Kaip šias emocijas valdyti ir išnaudoti taip, kad būtų pasiektas efektyviausias rezultatas? Kaip mažinti stresą ir su juo susigyventi? Bei kokias ir kaip kurti tradicijas, jog į tai būtų įtraukti kolegos?

    Skaityti toliau »

  • Kaip kurti tradicijas (18 Eur)

    Kaip kurti tradicijas (18 Eur)

    Darbuotojų lojalumas, pasitenkinimas ir įmonės įvaizdis itin stipriai gali būti kuriami kasdieninėmis tradicijomis, kurios yra neatsiejama organizacinės kultūros dalis. Kaip mes galime susikurti savo komandos tradicijas, kurios mums padėtų dirbti smagiau, efektyviau ir būti išskirtiniais? “Gamification” – metodas, kaip darbo procesus galime padaryti smagesniais, todėl ir labiau veikiančiais. Juk to ir siekiame – kad mūsų […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • darbuotojų motyvacija

    Šiuolaikiniai (psichologiniai) darbuotojų motyvavimo instrumentai: bausti negalima skatinti

    Ilgą laiką motyvuojant darbuotojus vadovavomės paprastu principu: skatinti, kai dirba gerai, ir bausti, kai savo darbą darbuotojas atlieka netinkamai. Tiesa, ši motyvacijos schema pradėjus ją taikyti labai neblogai veikia. Tačiau reikia pastebėti, kad tas veikimo laikas yra gana trumpas. Ne vienas įmonės vadovas jau seniai pastebėjo, kad, tarkim, atlyginimo pakėlimas veikia geriausiu atveju 2-3 mėnesius. O kas toliau?

    Skaityti toliau »

  • Emocijos skirtingose pareigose (18 Eur)

    Emocijos skirtingose pareigose (18 Eur)

    Su kokiomis emocijomis dažniausiai susiduriame darbe? Aptarsime, kaip jas galima trumpinti, mažinti negatyvių emocijų žalą savo organizmui ir darbo rezultatams.
    Geros ir pagal situaciją tinkamos emocijos padės mums daugiau džiaugtis gyvenimu ir darbu bei pasiekti geriausių mums svarbių rezultatų. Kurkimės savo emocijas.

    Skaityti toliau »

  • Šiuolaikiniai (psichologiniai) darbuotojų motyvavimo instrumentai:  mes kitokie!? (15 Eur)

    Šiuolaikiniai (psichologiniai) darbuotojų motyvavimo instrumentai: mes kitokie!? (15 Eur)

    Vadovavimas ir motyvavimas XXI-jame amžiuje – tai nuolatinis laviravimas tarp to, ko reikia verslui, ir to, ko reikia darbuotojui – žmogui. Kiekvieno darbdavio siekis – energingi ir atsidavę darbuotojai degančiomis akimis. O ką daryti su tais jaunais darbuotojais, kurie „nori vien tik linksmintis“ ir apskritai „neturi jokios atsakomybės“. Arba su tais, kuriems jau „tik ramiai […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • Šiuolaikiniai (psichologiniai) darbuotojų motyvavimo instrumentai: logika ir emocijos (15 Eur)

    Šiuolaikiniai (psichologiniai) darbuotojų motyvavimo instrumentai: logika ir emocijos (15 Eur)

    Dažniausiai galvojame, kad daugelį sprendimų priimame vadovaudamiesi logika ir racionaliu mąstymu. Deja, tyrimai sako ką kita: mažiausiai 70 proc. mūsų sprendimų lemia emocijos. Mes tai bent iš dalies pripažįstame bei su tuo sutinkame, kol kalbame apie asmeninę veiklą, tačiau kai kalba pasisuka apie organizaciją, esame įsitikinę, jog turi galioti kiti dėsniai – susiję su argumentais, faktais […]

    Skaityti toliau »

  • Tinklalapio kuriamos vertės matavimas pasitelkiant Google Analytics tikslus ir įvykius

    Tinklalapio kuriamos vertės matavimas pasitelkiant Google Analytics tikslus ir įvykius

    Seminaras baigėsi. Laukite vaizdo įrašo.
    Vladas Sapranavičius kalbins Roką apie tinklalapių kuriamos vertės matavimą, pasitelkiant Google Analytics tikslus ir įvykius. Aptars, kaip nustatyti, kokius tikslus svetainėje reikėtų skaičiuoti bei kokias vertes tiems tikslams priskirti. Kaip visa tai nustatyti Google Analytics sistemoje.
    Be to, webinaro žiūrovai galės patys siūlyti laidos dalyviams panagrinėti žiūrovų tinklalapius ir padėti nustatyti, kokie tikslai turėtų būti sekami.

    Skaityti toliau »

  • Kaip mažinti stresą ir jį paversti naudingu (18 Eur)

    Kaip mažinti stresą ir jį paversti naudingu (18 Eur)

    Versle siekiame pelno, pardavimų, procesų kokybės ir kitų tikslų – kiek tam įtakos turi stresas, baimė, laimė ir kitos emocijos? Mes galime daryti įtaką savo emocijoms – tik reikia žinoti, kada kokios emocijos reikalingos ir kaip jas skatinti – taip ir darbe būsime laimingesni, ir rezultatai taps kur kas geresni.
    Šiame webseminare mokysimės kasdieninės relaksacijos technikų, kurias galime taikyti darbe ir namuose. Jums užteks kelių minučių, kurias tikrai galite skirti.

    Skaityti toliau »

  •  
  • E-Komercija’16 – kasmetinė konferencija (59 Eur)

    E-Komercija’16 – kasmetinė konferencija (59 Eur)

    E-komercija’16 – tai jau 3-čius metus vykusi konferencija, suvienijanti visus el. komercijos ir interneto rinkodaros entuziastus. Profesionalų įžvalgos ir patirtis, puikūs pastebėjimai, naujienos rinkoje, aktualios diskusijos. Tai viskas, ką būtina žinoti apie el. komerciją ir interneto rinkodarą.

    Skaityti toliau »

  • Naujas el. verslų porūšis: P2P paskolos

    Naujas el. verslų porūšis: P2P paskolos

    Seminaras baigėsi. Laukite vaizdo įrašo.
    Laidos metu aptarsime, kaip veikia minios finansavimo modelis, kokios yra nematomos rizikos, kokios šios industrijos perspektyvos ir t.t.
    Prisijunkite ir Jūs!

    Skaityti toliau »

  • įmonės branda

    Įmonės branda iš IT perspektyvos

    Seminaras baigėsi. Laukite vaizdp įrašo.
    Seminaro metu remsimės Adizes verslo brandos modeliu, apžvelgiančiu visą įmonės gyvavimo ciklą, kokius etapus jai tenka pereiti ir su kokiais iššūkiais susidurti. Pats modelis šneka apie bendrą įmonės brandą, tačiau mūsų dėmesys bus sutelktas būtent į tai, kaip keliaujant per šiuos etapus transformuojasi įmonės IT.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Naujos el. parduotuvės parengimas darbui

    Naujos el. parduotuvės parengimas darbui

    Seminaras baigėsi. Laukite vaizdo įrašo.
    El. parduotuvės parengimas naudojimui – kokius žingsnius reikia atlikti, prieš steigiant el. parduotuvę.

    Skaityti toliau »

  • Prekyba rankdarbiais internetu Etsy platformoje

    Prekyba rankdarbiais internetu Etsy platformoje

    Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui! Pasaulyje vis labiau populiarėja rankdarbiai. Taigi, ne veltui vis daugiau meistrų ieško įvairių galimybių, kur ir kaip parduoti savo kūrinius internetu. Tiesioginės transliacijos metu, bus kalbama apie Etsy platformą. Sužinosite, kaip pelningai organizuoti kūrinių pardavimus ir sulaukti dėmesio šioje platformoje. Vis daugiau amatininkų, liaudies meistrų ir įvairių rankdarbių mėgėjų domisi […]

    Skaityti toliau »

  • Turimų el. pašto adresų bazių panaudojimas Facebook ir Google rinkodaroje

    Turimų el. pašto adresų bazių panaudojimas Facebook ir Google rinkodaroje

    Seminaras baigėsi. Laukite vaizdo įrašo.
    Ne paslaptis, kad tiek Facebook reklamos platforma, tiek Google Adwords leidžia reklamą rodyti tik tam tikram sąrašui žmonių. Tas sąrašas – tai įmonių turimos duomenų bazės su esamų ar potencialių klientų el. pašto adresais ar telefono numeriais. Webseminaro metu Vladas Sapranavičius papasakos, kaip savo Facebook ir Google Adwords reklamą transliuoti tik žmonėms iš turimo sąrašo.

    Skaityti toliau »

  •  
  • El. komercijos platformos pasirinkimas

    El. komercijos platformos pasirinkimas

    Seminaras jau yra!
    Seminaro metu lektoriai kalbės apie tai, kad nulemia el. komercijos platformos pasirinkimą ir ką reikia žinoti renkantis platformą.

    Skaityti toliau »

  • DALIJIMOSI EKONOMIKA LIETUVOJE 2016: dabartinė situacija ir naujos galimybės

    DALIJIMOSI EKONOMIKA LIETUVOJE 2016: dabartinė situacija ir naujos galimybės

    Tarptautinėje konferencijoje „Dalijimosi ekonomika Lietuvoje 2016: dabartinė situacija ir naujos galimybės“ bus apžvelgti dalijimosi ekonomikos verslo principai, galimybės bei privalumai.

    Skaityti toliau »

  • Elektroninio verslo lokalizavimas užsienio rinkose (EN)

    Elektroninio verslo lokalizavimas užsienio rinkose (EN)

    Seminaras baigėsi. Laukite vaizdo įrašo.
    Sėkmingam verslo vystymui užsienyje, interneto svetainė turi atrodyti patikima ir saugi. Tiesioginės transliacijos metu bus diskutuojama apie tai, ko reikia, kad elektroninis verslas sėkmingai galėtų plėstis į užsienio rinkas. Diskusija vyks anglų kalba.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Situacijos Lietuvos el. komercijos rinkoje apžvalga

    Situacijos Lietuvos el. komercijos rinkoje apžvalga

    Seminaras baigėsi. Laukite vaizdo įrašo.

    Tiesioginės transliacijos metu, aptarsime situaciją Lietuvos el. komercijos rinkoje, apžvelgsime vyraujančias tendencijas bei ateities perspektyvas.

    Skaityti toliau »

  • Auditorijos matavimas internete: slapukai – jau istorija

    Auditorijos matavimas internete: slapukai – jau istorija

    Seminaras jau yra!
    Seminaro metu kalbėsime kas tai: auditorijos matavimas internete. Aptarsime, kokia yra įvairiais įrenginiais naršanti auditorija, ir kas patraukia jos dėmesį interne?

    Skaityti toliau »

  • Investavimas į NT Lietuvoje

    Investavimas į NT Lietuvoje

    Seminaras jau yra!
    Šį kartą pakalbėsime apie investavimą į butus. Aptarsime ilgalaikį ir trumpalaikį investavimo būdą. Taip pat pakalbėsime apie visus proceso etapus, nuo ko pradėti ir kaip sėkmingai investuoti šioje srityje. Kalbėsime apie šios investavimo srities pliusus minusus, laukiančius mokesčius bei išlaidas.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Kaip efektyviai valdyti Verslo procesus? Verslo Valdymo sprendimai ir įmonės procesų valdymas

    Kaip efektyviai valdyti Verslo procesus? Verslo Valdymo sprendimai ir įmonės procesų valdymas

    Seminaras jau yra!
    Seminaro metu kalbėsime kas yra efeketyvus įmonės procesų valdyms. Aptarsime, kaip valdyti įmonės procesus, panaudojant šiuolaikines technologijas? Taip pat pristatysime ERP sitemos privalumus, ir kokios technologijos naudojamos precsų valdymui.

    Skaityti toliau »

  • Ką ir kaip pasiruošti prieš einant pas tinklalapių kūrėjus?

    Ką ir kaip pasiruošti prieš einant pas tinklalapių kūrėjus?

    Vaizdo įrašas jau yra. 
    Seminaro metu laidos svečiai Jums papasakos kodėl tinklalapių kūrimo kainos yra tokios skirtingos, kokie aspektai lemia tam tikras kainos ir ką būtina žinoti, ruošiantis kurti naują tinklalapį ar naują dizainą. Webseminare Vladas Sapranavičius su laidos svečiu aptars gerąsias praktikas ir dažniausiai pasitaikančias klaidas. Patars, ką ir kaip pasiruošti prieš einant pas tinklalapių gamintojus.

    Skaityti toliau »

  • Mokėjimų integracijos el. parduotuvėms

    Mokėjimų integracijos el. parduotuvėms

    Seminaras jau yra!
    Webseminaras skirtas el. verslams, kuriems aktualūs mokėjimai internetu. Aptarsime internetinių mokėjimų problematiką, naujienas rinkoje bei Lietuvos ir aplinkinių šalių internetinių mokėjimų ypatumus.

    Skaityti toliau »

  •  
  • VLADAS SAPRANAVIČIUS – „ Kas yra SEO? “

    VLADAS SAPRANAVIČIUS – „ Kas yra SEO? “

    Vaizdo įrašas jau yra.
    Šios laidos tikslas – padėti rinkodarininkams suprasti, kas yra SEO ir kuria kryptimi žengti toliau.
    Prisijunkite ir sužinokite daugiau apie SEO!

    Skaityti toliau »

  • Youtube reklama

    Youtube reklama

    Vaizdo įrašas jau yra.
    Aptarsime paprasčiausius ir efektyviausius būdus, kaip verslas gali panaudoti Youtube reklamą. Pradedantieji interneto rinkodarininkai sužinos, kaip galima startuoti su reklama Youtube, o pažengusieji išgirs apie gerąsias praktikas reklamuojantis Youtube.

    Skaityti toliau »

  • Situacijos darbo rinkoje el. verslo ir interneto rinkodaros srityse apžvalga

    Situacijos darbo rinkoje el. verslo ir interneto rinkodaros srityse apžvalga

    Vaizdo įrašas jau yra!
    Visi plika akimi pastebime „šuoliais” augančią el. verslo rinką, vis didesnį interneto rinkodaros specialistų poreikį. Tai daro įtaką ieškant darbuotojų: darosi nelabai aišku, kokių kandidatų ir už kokią kainą tikėtis, kokio uždarbio pageidauti darbo pokalbyje ir kaip save vertinti kitų kandidatų atžvilgiu.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Pirmieji žingsniai Google Adwords – kaip pradėti, ką būtina žinoti?

    Pirmieji žingsniai Google Adwords – kaip pradėti, ką būtina žinoti?

    Google Adwords paslauga vystoma labai sparčiai, pridedamos vis naujos sudėtingos funkcijos. Interneto rinkodaros naujokui ar smulkiam verslininkui gali galva apsisukti nuo žinių apie paslaugą gausos. Ar galima išpešti ženklią naudą iš Adwords nebaigiant specialių universitetų? Laidoje Vladas Sapranavičius su studijos svečiu Gintautu Venckevičiumi, sertifikuotu Google Adwords specialistu, aptars, ką minimaliai reikia žinoti, norint startuoti su pirmąja Adwords kampanija.

    Skaityti toliau »

  • Kaip samdyti laisvadarbius (freelancerius) Lietuvoje ir užsienyje internetu

    Kaip samdyti laisvadarbius (freelancerius) Lietuvoje ir užsienyje internetu

    Webseminare aptarsime, kokiems darbams ir kaip galima atsirinkti bei pasamdyti darbuotoją užsienyje. Kur jų ieškoti ir kaip apiforminti darbą? Kiek mokėti? Kokie internetiniai įrankiai palengvina tokių darbuotojų samdymo užduotį?

    Skaityti toliau »

  • VLADAS SAPRANAVIČIUS – Seminarų ciklas „El. komercija ir interneto rinkodara“

    VLADAS SAPRANAVIČIUS – Seminarų ciklas „El. komercija ir interneto rinkodara“

    WEBseminarų ciklas apie el. komerciją: savo srities profesionalas ir studijos svečiai pasakoja apie interneto rinkodaros subtilybes.
    Visus seminarus galite pamatyti čia.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Interneto rinkodaros kryptys Lietuvoje 2016 metais

    Interneto rinkodaros kryptys Lietuvoje 2016 metais

    Paskutiniame šių metų seminare, 3 savo srities profesionlai susirinko padiskutuoti apie interneto rinkodaros kryptis 2016 metais.

    Skaityti toliau »

  • On-line ir off-line prekybos bei reklamos derinimas

    On-line ir off-line prekybos bei reklamos derinimas

    Interneto parduotuvių rinkodarininkai daug geriau išmano prekybą internetu, bet jiems daug sunkiau pradėti reklamuotis off-line reklamos kanaluose.
    Kaip derinti pardavimo ir reklamos kanalus laidoje Vladas Sapranavičius kalbins Tadą Deksnį, InsideWarehouse įkūrėją ir vadovą.

    Skaityti toliau »

  • darbuotojų motyvacija

    Ką be atlyginimų Jūsų įmonėje gauna darbuotojai

    Anksčiau įmonės pirmiausia rūpinosi pardavimais, dabar gi kaip niekad aktuali Lietuvoje tampa darbuotojų skatinimo ir vertinimo problema. Maža paslaptis, jog padidintas atlyginimas motyvaciją pakelia vos keletui savaičių. Ką tuomet daryti? Kaip išlaikyti darbuotojus, skatinti jų lojalumą įmonei?

    Skaityti toliau »

  •  
  • BNI seminarų ciklas

    BNI seminarų ciklas

    Veiksmingiausia šalyje verslo rekomendacijų organizacija ir WEBseminarai.lt rengia seminarų ciklą. Aktualios temos, gili analizė ir praktiniai patarimai, kurie padės surasti savo kelią tiek asmeniniame gyvenime, tiek verslo pasaulyje!

    Skaityti toliau »

  • Efektyvus produkto pateikimas internete

    Efektyvus produkto pateikimas internete

    Viena iš dažniausiai pasitaikančių klaidų interneto svetainėse yra produkto pateikimas. Dažnai pristatydami save ir savo produktus, mes tai darome nusižiūrėję nuo neefektyvių pavyzdžių. Pristatome produktus sau, o ne savo klientams. Nenoustabu, kad dažnai, dideli interneto svetainės lankytojų srautai negarantuoja didelės konversijos.
    Webseminaro metu pristatysime esmines taisykles ir pavyzdžius, kaip efektingai ir teisingai pristatyti save ir savo produktą Jūsų interneto svetainėje.

    Skaityti toliau »

  • Pardavimų priskyrimas interneto reklamos kanalams (attribution)

    Pardavimų priskyrimas interneto reklamos kanalams (attribution)

    Vaizdo įrašas jau yra!
    Lietuvoje tik retas rinkodarininkas žino, kaip Google Analytics priskiria pardavimus kanalams. Dar rečiau žinoma, kad tokių priskyrimo modelių yra ne vienas ir ne du, kad galima ir reikia ištestavus ir išdiskutavus pritaikyti tą modelį, kuris labiausiai tinka jūsų tinklalapiui.
    Kodėl taip yra? Sužinokite daugiau!

    Skaityti toliau »

  •  
  • prieštaravimai

    Prieštaravimų valdymo įgūdžiai

    Prieštaravimai – neatsiejama pardavėjo darbo dalis, kai kurios pardavimų mokyklos net gi didžiuojasi tuo, kad jų pardavimų filosofija pagrįsta būtent darbu su klientų prieštaravimais.
    Šio seminaro metu trumpai, konkrečiai ir praktiškai aptarsime klientų prieštaravimus ir jų valdymo galimybes bei sužinosite bent 3 būdus kaip pačiam lavinti prieštaravimų įveikimo įgūdžius!

    Skaityti toliau »

  • Real Time Bidding (RTB). Kas tai ir kam Lietuvoje aktualu

    Real Time Bidding (RTB). Kas tai ir kam Lietuvoje aktualu

    Nemažai Lietuvos įmonių ir dauguma elektroninių verslų naudoja interneto rinkodaros kanalus paremtus realaus laiko statymais (real time bidding, RTB). Tai – retargetinimas, SEM bei SMM kanalai. Šį kartą pakalbėsime apie dar sudėtingesnį kanalą paremtą RTB – tai galimybė statyti skirtingas sumas už skirtingus jus dominančius mikrosegmentus.

    Skaityti toliau »

  • IBM

    IBM nemokamas seminaras „Duomenų konsolidavimas“

    Seminare „Danske Bank“ Finansų rinkų departamento vadovė pasidalins naujausiomis ekonomikos situacijos įžvalgomis ir prognozėmis, bendrovės „S2P“ atstovas ir ATEA grupės kontrolierė pasidalins klientų patyrimu ir papasakos apie duomenų konsolidavimo sprendimus efektyvesniam finansų valdymui.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Turinio valdymo sistemos WordPress įskiepiai rinkodarininkams

    Turinio valdymo sistemos WordPress įskiepiai rinkodarininkams

    WEBseminare rinkodarininkams ir verslų savininkams,kurie naudojasi WordPress, Vladas Sapranavičius papasakos, kokie WordPress įskiepiai gali sukurti didžiausią vertę, kaip juos patiems įdiegti bei kaip jais naudotis.

    Skaityti toliau »

  • Parduok internetu (12 Eur)

    Parduok internetu (12 Eur)

    Ar jūsų interneto svetainė dirba savo darbą? Ar jūs parduodate savo interneto svetainėje ar tik pateikiate informaciją?
    Kaip tinkamai išnaudoti ši puikų pardavimo kanalą ir pritraukti naujų klientų bei padidinti pardavimus. Prisijunkite ir sužinokite, kaip atrodo pardavimai internetu.

    Skaityti toliau »

  • Rinkodaros receptai ’15 (17 Eur)

    Rinkodaros receptai ’15 (17 Eur)

    Jau tradicija tapęs seminarų ciklas RINKODAROS RECEPTAI ir šiais metais kviečia į seminarą.
    Šiais metais seminare bus kaip niekad gausu pranešėjų – kalbėsime apie renginių organizavimą, komunikaciją bei e-komerciją.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Universal Analytics ir Enhanced Ecommerce – kodėl Lietuvos el. verslams verta tuo pasidomėti ir pradėti naudotis?

    Universal Analytics ir Enhanced Ecommerce – kodėl Lietuvos el. verslams verta tuo pasidomėti ir pradėti naudotis?

    Jau ne pirmi metai, kai Google Analytics siūlo naudotojams „migruoti” į Universal Analytics. El. verslų savininkai dažnai neišnaudoja Google Analytics galimybių, todėl net nepasidomi, kuo ypatinga naujoji Universal Analytics programa. Kokias papildomas analizės galimybes ji atveria? Apie tai Vladas Sapranavičius laidoje kalbins “Alfa Analitika” vadovą Martyną Gedminą.

    Skaityti toliau »

  • Facebook Power Editor

    Facebook Power Editor

    Vladas Sapranavičius kalbins svečią, „Socialus marketingas“ kūrybos procesų vadovą Aidį Daliką, apie Facebook Power Editor įrankį. Sužinosite kam, kada ir kodėl jį verta naudoti.

    Skaityti toliau »

  • Išorinis SEO – ką būtina žinoti?

    Išorinis SEO – ką būtina žinoti?

    Ar žinote, jog išorinio SEO indėlis galutiniam rezultatui yra 3 – 4 kartus didesnis nei vidinio? Kas tas išorinis SEO ir kodėl reikia būti itin apdairiems ir pasikausčiusiems dirbant šioje srityje?

    Skaityti toliau »

  •