Sapranavičiaus seminarų ciklas

  • Didžiausi Google Analytics nesusipratimai ir ką su jais daryti?

    Didžiausi Google Analytics nesusipratimai ir ką su jais daryti?

    Kovo 14 d. praūžusioje el. komercijos konferencijoje vieną aukščiausių publikos įvertinimų gavo Martyno Gedmino pranešimas “Melas, didelis melas ir Google Analytics”. Jame Martynas atskleidė…

    Skaityti toliau »

  • Gilyn į rinkodaros automatizavimą – patarimai, sprendimai, kliento viliojimas

    Gilyn į rinkodaros automatizavimą – patarimai, sprendimai, kliento viliojimas

    Antroji laida apie rinkodaros automatizavimą su viešnia iš užsienio!
    Susitinkame KOVO 15 d. 09:30 val.
    Jau galite registruotis priminimui ir pirmieji gauti nuorodą į tiesioginę transliaciją!

    Skaityti toliau »

  • Momentiniai mokėjimai ir jų perspektyvos Lietuvoje

    Momentiniai mokėjimai ir jų perspektyvos Lietuvoje

    Vladas Sapranavičius kalbins Andrių Adomonį – Tieto Lietuva verslo plėtros vadovą apie momentinius mokėjimus bei jų perspektyvą Lietuvoje.
    Nemokama tiesioginė transliacija KOVO 1 d., 09:30 val

    Skaityti toliau »

  •  
  • Neįprasto el. verslo modelio analizė

    Neįprasto el. verslo modelio analizė

    Šį kartą Vladas Sapranavičius kalbins Roką Medonį – Kosmetikosdnr.lt bendrasavininką apie netikėtas transformacijas, verslo modelį, galimybes pritaikyti kitose srityse, plėtrą į užsienį.

    NEMOKAMA TIESIOGINĖ TRANSLIACIJA VASARIO 15 D. 09:30 VAL.

    Skaityti toliau »

  • Kaip pasamdyti SEO agentūrą?

    Kaip pasamdyti SEO agentūrą?

    Planuojate samdyti SEO agentūrą, tačiau nežinote nuo ko pradėti? Visi atsakymai į rūpimus klausimus – TREČIADIENĮ tiesioginės transliacijos metu!
    P.S. Jau galite registruotis priminimui!

    NEMOKAMA TIESIOGINĖ TRANSLIACIJA VASARIO 1 D. 09:30 VAL.

    Skaityti toliau »

  • Rinkodara Instagram tinkle – ką reiktų žinoti kiekvienam rinkodarininkui?

    Rinkodara Instagram tinkle – ką reiktų žinoti kiekvienam rinkodarininkui?

    Kitą trečiadienį, kaip jau įprasta, tęsiame seminarų ciklą su Vladu Sapranavičiumi. Šį kartą visas dėmesys bus skiriamas socialiniam tinklui INSTAGRAM bei ką vertėtų žinoti kiekvienam rinkodarininkui. Šios laidos svečias – Aurimas Paulius Girčys.
    P.S. Jau galite registruotis priminimui!
    NEMOKAMA TIESIOGINĖ TRANSLIACIJA SAUSIO 18 D. 9:30 VAL.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Internetinių konferencijų organizavimas

    Internetinių konferencijų organizavimas

    Naujus 2017-uosius metus pradėsime su Vlado Sapranavičiaus rengiamu seminarų ciklu! Tačiau įvykus šiokiems tokiems pokyčiams laidą ves bei pašnekovą kalbins – Maksimilianas Ponomariovas. Šį kartą jis su laidos svečiu kalbės apie INTERNETINIŲ KONFERENCIJŲ ORGANIZAVIMĄ.

    TIESIOGINĖ TRANSLIACIJA SAUSIO 4 D. 9:30 VAL.

    Registracija PRIMINIMUI – prasidėjo!

    Skaityti toliau »

  • Elektroninių verslų personalizavimas

    Elektroninių verslų personalizavimas

    Tiesioginė transliacija pasibaigė. Laukite įrašo!

    Skaityti toliau »

  • Maksimalus el. komercijos automatizavimas su OBERLO arba el. verslas per valandą

    Maksimalus el. komercijos automatizavimas su OBERLO arba el. verslas per valandą

    Vladas Sapranavičius laidoje kalbės su Oberlo bendra-įkūrėju Tomu Šlimu.
    Seminaro įrašas jau čia!

    Skaityti toliau »

  •  
  • Rinkodaros automatizavimas – teorija ir taikymas

    Rinkodaros automatizavimas – teorija ir taikymas

    Vladas Sapranavičius ir Elvinas Karalis seminaro metu pasakoja apie rinkodaros optimizavimą bei kaip jį efektyviai pritaikyti savo verslui!

    Skaityti toliau »

  • Kaip be IT žinių sukurti tinklalapį su WordPress

    Kaip be IT žinių sukurti tinklalapį su WordPress

    Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui! Dažnai į galvą šauna idėjos, kurių realizavimui reikėtų paprastos interneto svetainės. Tačiau sužinojus svetainės sukūrimo kainą, kartais tenka idėjos atsisakyti ar bent jau kuriam laikui atidėti jos realizavimą. Argi nebūtų daug paprasčiau, jei nesudėtingą tinklalapį galėtume susikurti patys? Dar prieš gerą dešimtmetį norint susikurti interneto svetainę reikėjo samdyti dizainerius, programuotoją […]

    Skaityti toliau »

  • Prekyba per Amazon

    Prekyba per Amazon

    Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui! Daug Lietuvos verslininkų varvina seilę galvodami apie milijonines Vakarų rinkas, trokštančias nusipirkti lietuvišką produkciją. Vienas paprasčiausių būdų pasiekti Vakarų rinkas – tai prekyba per Amazon prekyvietę. Apie tai, kaip pradėti prekiauti Amazon ir ką reikia žinoti prieš pradedant, Vladas Sapranavičius kalbės su Lietuvos elektroninės komercijos asociacijos valdybos pirmininku Vytautu Vorobjovu. […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • Turinio rinkodaros strategija globalioje rinkoje – Deeper atvejis

    Turinio rinkodaros strategija globalioje rinkoje – Deeper atvejis

    Vlado Sapranavičiaus seminaras “Turinio rinkodaros strategija globalioje rinkoje – Deeper atvejis”, kurioje jis kalbins Rolandą Sereiką.

    Skaityti toliau »

  • Facebook rinkodaros naujienos

    Facebook rinkodaros naujienos

    Nemokama tiesioginė transliacija – rugsėjo 21 d. 9:30 val.! Laidos metu Vladas Sapranavičius kartu su Aidu Daliku kalbės apie Facebook rinkodaros naujienos, kurios turėtų būti aktualios ir žinomos kiekvienam Lietuvos interneto rinkodaros specialistui.

    Skaityti toliau »

  • Naudojimo patogumas (“usability”). Mitai ir realybė.

    Naudojimo patogumas (“usability”). Mitai ir realybė.

    Seminaras baigėsi. Laukite vaizdo įrašo! Seminaro metu Vladas Sapranavičus kartu su laidos svečiu Tautvydu Strazdu kalbės apie tai, kas šiandien yra usability – naudojimo patogumas.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Interneto rinkodaros optimizavimas e. verslams

    Interneto rinkodaros optimizavimas e. verslams

    Vaizdo įrašas jau yra! Seminare Vladas Sapranavičius kalbės apie tai, kaip teisingai apskaičiuoti interneto rinkodaros kanale perkamos reklamos naudą, kaip palyginti kanalų naudingumą ir kaip, remiantis šia informacija, perskirstyti biudžetą kanalams.

    Skaityti toliau »

  • Domenų verslas

    Domenų verslas

    Transliacija jau baigėsi. Laukite vaizdo įrašo! Laidos metu Vladas Sapranavičius kartu su svečiu, Lietuvos domenų magnatu tituluojamu Mariumi Pareščiumi kalbės apie duomenų verslą ir atsakys į visus rūpimus klausimus.

    Skaityti toliau »

  • Kas yra e-šlamštas ir kaip su juo kovoti?

    Kas yra e-šlamštas ir kaip su juo kovoti?

    Vaizdo įrašas jau yra! Seminaro metu Vladas Sapranavičius kartu su laidos svečiu kalbėsis apie elektroninį šlamštą ir kaip su juo kovoti.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Klientų aptarnavimas internete

    Klientų aptarnavimas internete

    Viešoje diskusijoje internete bandėme identifikuoti, kas yra geras klientų aptarnavimas internete ir kas yra tos įmonės Lietuvoje, kurios internetu klientus aptarnauja geriausiai. Sąrašas buvo, bet, apsimetus slaptu pirkėju ir pabandžius gauti pagalbos rekomenduotų įmonių internetiniuose kanaluose, dažnai teko nusivilti.
    Galiausiai buvo išrinktos dvi įmonės, kurios išlaikė slapto pirkėjo išbandymus. Jų atstovus ir pakvietėme į šią laidą apie klientų aptarnavimą internete.

    Skaityti toliau »

  • Turinio rinkodara

    Turinio rinkodara

    Didelė dalis įmonių rinkodarininkų vis dar nežino, kas yra ta interneto rinkodara. Būtent jiems ir bus skirtas šis webinaras.
    Jame Vladas Sapranavičius paaiškins kas tai yra, kam gali būti aktualu bei ką reikia žinoti, norint išvengti klaidų ir sėkmingai įpinti turinio rinkodarą į įmonės bendrą rinkodaros strategiją.

    Skaityti toliau »

  • Apie didžiuosius duomenis ir besimokančias mašinas žmonių kalba

    Apie didžiuosius duomenis ir besimokančias mašinas žmonių kalba

    Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui! Login konferencijoje Aurimas Paulius Girčys metė pirštinę pats sau – pasiryžo įrodyti, kad galima paprastai paaiškinti kaip išlukštenti naudos grūdą iš didžiųjų duomenų (BigData) arba susikonstruoti besimokančią mašiną. Didžiulė auditorija, kupina lūkesčių, susirinko perprasti neperprantamą ir nuversti kalnus, ar pradžiai – bent jau vieną iš jų. Verslininkai, vadovai ir rinkodarininkai […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • Tinklalapio kuriamos vertės matavimas pasitelkiant Google Analytics tikslus ir įvykius

    Tinklalapio kuriamos vertės matavimas pasitelkiant Google Analytics tikslus ir įvykius

    Seminaras baigėsi. Laukite vaizdo įrašo.
    Vladas Sapranavičius kalbins Roką apie tinklalapių kuriamos vertės matavimą, pasitelkiant Google Analytics tikslus ir įvykius. Aptars, kaip nustatyti, kokius tikslus svetainėje reikėtų skaičiuoti bei kokias vertes tiems tikslams priskirti. Kaip visa tai nustatyti Google Analytics sistemoje.
    Be to, webinaro žiūrovai galės patys siūlyti laidos dalyviams panagrinėti žiūrovų tinklalapius ir padėti nustatyti, kokie tikslai turėtų būti sekami.

    Skaityti toliau »

  • B2B rinkodara internete

    B2B rinkodara internete

    Seminaras baigėsi. Laukite vaizdo įrašo.
    Jei B2C sektoriuje dirba daugybė talentingų skaitmeninės rinkodaros specialistų, tai B2B sektoriuje juos galima ant rankų pirštų suskaičiuoti. Kodėl taip yra? Vienareikšmio atsakymo čia nėra. Galbūt interneto rinkodaros specialistams ši sritis neatrodo patraukli dėl šiame sektoriuje veikiančių interneto rinkodaros priemonių ribotumo, gal dėl sektoriaus nepasirengimo.
    Laidos vedėjas Vladas Sapranavičius, kartu su internetinės rinkodaros agentūros “DigiAstrum” vadove Asta Trapulioniene aptars B2B rinkodaros internete strategijas, įrankius, iššūkius Lietuvoje bei globalioje rinkoje.

    Skaityti toliau »

  • Interneto rinkodaros darbų perdavimas Lietuvos specialistams

    Interneto rinkodaros darbų perdavimas Lietuvos specialistams

    Seminaro aktualumas: Vis daugiau užsienio kapitalo įmonių siekia perduoti savo interneto rinkodaros specialistų darbus Lietuvos gyventojams. Įvairių interneto rinkodaros krypčių specialistus Lietuvoje jau samdo biurus įsteigę Adform, Kelkoo, Western Union, IBus Media, Candarine ir kiti. Kartais apie tokių egzistavimą ir nesužinome, nes jos nieko nereklamuoja ir neparduoda klientams Lietuvoje. Jei Lietuvoje interneto rinkodaros specialistų būtų […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • Naujas el. verslų porūšis: P2P paskolos

    Naujas el. verslų porūšis: P2P paskolos

    Seminaras baigėsi. Laukite vaizdo įrašo.
    Laidos metu aptarsime, kaip veikia minios finansavimo modelis, kokios yra nematomos rizikos, kokios šios industrijos perspektyvos ir t.t.
    Prisijunkite ir Jūs!

    Skaityti toliau »

  • Vidinio SEO pagrindai

    Vidinio SEO pagrindai

    Seminaras baigėsi. Laukite vaizdo įrašo.
    Laidoje Vladas Sapranavičius koncentruotai apžvelgs vidinio optimizavimo Google paieškos sistemai pagrindus. Vadovaudamiesi šiais patarimais jau galėsite pradėti savo tinklalapio optimizavimą.

    Skaityti toliau »

  • Naujos el. parduotuvės parengimas darbui

    Naujos el. parduotuvės parengimas darbui

    Seminaras baigėsi. Laukite vaizdo įrašo.
    El. parduotuvės parengimas naudojimui – kokius žingsnius reikia atlikti, prieš steigiant el. parduotuvę.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Prekyba rankdarbiais internetu Etsy platformoje

    Prekyba rankdarbiais internetu Etsy platformoje

    Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui! Pasaulyje vis labiau populiarėja rankdarbiai. Taigi, ne veltui vis daugiau meistrų ieško įvairių galimybių, kur ir kaip parduoti savo kūrinius internetu. Tiesioginės transliacijos metu, bus kalbama apie Etsy platformą. Sužinosite, kaip pelningai organizuoti kūrinių pardavimus ir sulaukti dėmesio šioje platformoje. Vis daugiau amatininkų, liaudies meistrų ir įvairių rankdarbių mėgėjų domisi […]

    Skaityti toliau »

  • Turimų el. pašto adresų bazių panaudojimas Facebook ir Google rinkodaroje

    Turimų el. pašto adresų bazių panaudojimas Facebook ir Google rinkodaroje

    Seminaras baigėsi. Laukite vaizdo įrašo.
    Ne paslaptis, kad tiek Facebook reklamos platforma, tiek Google Adwords leidžia reklamą rodyti tik tam tikram sąrašui žmonių. Tas sąrašas – tai įmonių turimos duomenų bazės su esamų ar potencialių klientų el. pašto adresais ar telefono numeriais. Webseminaro metu Vladas Sapranavičius papasakos, kaip savo Facebook ir Google Adwords reklamą transliuoti tik žmonėms iš turimo sąrašo.

    Skaityti toliau »

  • El. komercijos platformos pasirinkimas

    El. komercijos platformos pasirinkimas

    Seminaras jau yra!
    Seminaro metu lektoriai kalbės apie tai, kad nulemia el. komercijos platformos pasirinkimą ir ką reikia žinoti renkantis platformą.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Elektroninio verslo lokalizavimas užsienio rinkose (EN)

    Elektroninio verslo lokalizavimas užsienio rinkose (EN)

    Seminaras baigėsi. Laukite vaizdo įrašo.
    Sėkmingam verslo vystymui užsienyje, interneto svetainė turi atrodyti patikima ir saugi. Tiesioginės transliacijos metu bus diskutuojama apie tai, ko reikia, kad elektroninis verslas sėkmingai galėtų plėstis į užsienio rinkas. Diskusija vyks anglų kalba.

    Skaityti toliau »

  • Situacijos Lietuvos el. komercijos rinkoje apžvalga

    Situacijos Lietuvos el. komercijos rinkoje apžvalga

    Seminaras baigėsi. Laukite vaizdo įrašo.

    Tiesioginės transliacijos metu, aptarsime situaciją Lietuvos el. komercijos rinkoje, apžvelgsime vyraujančias tendencijas bei ateities perspektyvas.

    Skaityti toliau »

  • Google Analytics duomenų analizė Google Docs su specialiu Google Analytics įskiepiu

    Google Analytics duomenų analizė Google Docs su specialiu Google Analytics įskiepiu

    Seminaras baigėsi. Laukite vaizdo įrašo. 
    Tema duomenų analitikams, pažengusiems interneto rinkodaros specialistams ir tiems, kam viskas įdomu :-)
    Seminare bus pristatomas specialus Google Docs priedas (add-on), kuris skirtas Google Analytics duomenų automatiniam įkėlimui į Google Docs skaičiuoklę bei jų apdorojimui kartu su kitais duomenimis.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Auditorijos matavimas internete: slapukai – jau istorija

    Auditorijos matavimas internete: slapukai – jau istorija

    Seminaras jau yra!
    Seminaro metu kalbėsime kas tai: auditorijos matavimas internete. Aptarsime, kokia yra įvairiais įrenginiais naršanti auditorija, ir kas patraukia jos dėmesį interne?

    Skaityti toliau »

  • Ką ir kaip pasiruošti prieš einant pas tinklalapių kūrėjus?

    Ką ir kaip pasiruošti prieš einant pas tinklalapių kūrėjus?

    Vaizdo įrašas jau yra. 
    Seminaro metu laidos svečiai Jums papasakos kodėl tinklalapių kūrimo kainos yra tokios skirtingos, kokie aspektai lemia tam tikras kainos ir ką būtina žinoti, ruošiantis kurti naują tinklalapį ar naują dizainą. Webseminare Vladas Sapranavičius su laidos svečiu aptars gerąsias praktikas ir dažniausiai pasitaikančias klaidas. Patars, ką ir kaip pasiruošti prieš einant pas tinklalapių gamintojus.

    Skaityti toliau »

  • Mokėjimų integracijos el. parduotuvėms

    Mokėjimų integracijos el. parduotuvėms

    Seminaras jau yra!
    Webseminaras skirtas el. verslams, kuriems aktualūs mokėjimai internetu. Aptarsime internetinių mokėjimų problematiką, naujienas rinkoje bei Lietuvos ir aplinkinių šalių internetinių mokėjimų ypatumus.

    Skaityti toliau »

  •  
  • VLADAS SAPRANAVIČIUS – „ Kas yra SEO? “

    VLADAS SAPRANAVIČIUS – „ Kas yra SEO? “

    Vaizdo įrašas jau yra.
    Šios laidos tikslas – padėti rinkodarininkams suprasti, kas yra SEO ir kuria kryptimi žengti toliau.
    Prisijunkite ir sužinokite daugiau apie SEO!

    Skaityti toliau »

  • Youtube reklama

    Youtube reklama

    Vaizdo įrašas jau yra.
    Aptarsime paprasčiausius ir efektyviausius būdus, kaip verslas gali panaudoti Youtube reklamą. Pradedantieji interneto rinkodarininkai sužinos, kaip galima startuoti su reklama Youtube, o pažengusieji išgirs apie gerąsias praktikas reklamuojantis Youtube.

    Skaityti toliau »

  • Situacijos darbo rinkoje el. verslo ir interneto rinkodaros srityse apžvalga

    Situacijos darbo rinkoje el. verslo ir interneto rinkodaros srityse apžvalga

    Vaizdo įrašas jau yra!
    Visi plika akimi pastebime „šuoliais” augančią el. verslo rinką, vis didesnį interneto rinkodaros specialistų poreikį. Tai daro įtaką ieškant darbuotojų: darosi nelabai aišku, kokių kandidatų ir už kokią kainą tikėtis, kokio uždarbio pageidauti darbo pokalbyje ir kaip save vertinti kitų kandidatų atžvilgiu.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Pirmieji žingsniai Google Adwords – kaip pradėti, ką būtina žinoti?

    Pirmieji žingsniai Google Adwords – kaip pradėti, ką būtina žinoti?

    Google Adwords paslauga vystoma labai sparčiai, pridedamos vis naujos sudėtingos funkcijos. Interneto rinkodaros naujokui ar smulkiam verslininkui gali galva apsisukti nuo žinių apie paslaugą gausos. Ar galima išpešti ženklią naudą iš Adwords nebaigiant specialių universitetų? Laidoje Vladas Sapranavičius su studijos svečiu Gintautu Venckevičiumi, sertifikuotu Google Adwords specialistu, aptars, ką minimaliai reikia žinoti, norint startuoti su pirmąja Adwords kampanija.

    Skaityti toliau »

  • Kaip samdyti laisvadarbius (freelancerius) Lietuvoje ir užsienyje internetu

    Kaip samdyti laisvadarbius (freelancerius) Lietuvoje ir užsienyje internetu

    Webseminare aptarsime, kokiems darbams ir kaip galima atsirinkti bei pasamdyti darbuotoją užsienyje. Kur jų ieškoti ir kaip apiforminti darbą? Kiek mokėti? Kokie internetiniai įrankiai palengvina tokių darbuotojų samdymo užduotį?

    Skaityti toliau »

  • Interneto rinkodaros kryptys Lietuvoje 2016 metais

    Interneto rinkodaros kryptys Lietuvoje 2016 metais

    Paskutiniame šių metų seminare, 3 savo srities profesionlai susirinko padiskutuoti apie interneto rinkodaros kryptis 2016 metais.

    Skaityti toliau »

  •  
  • On-line ir off-line prekybos bei reklamos derinimas

    On-line ir off-line prekybos bei reklamos derinimas

    Interneto parduotuvių rinkodarininkai daug geriau išmano prekybą internetu, bet jiems daug sunkiau pradėti reklamuotis off-line reklamos kanaluose.
    Kaip derinti pardavimo ir reklamos kanalus laidoje Vladas Sapranavičius kalbins Tadą Deksnį, InsideWarehouse įkūrėją ir vadovą.

    Skaityti toliau »

  • Efektyvus produkto pateikimas internete

    Efektyvus produkto pateikimas internete

    Viena iš dažniausiai pasitaikančių klaidų interneto svetainėse yra produkto pateikimas. Dažnai pristatydami save ir savo produktus, mes tai darome nusižiūrėję nuo neefektyvių pavyzdžių. Pristatome produktus sau, o ne savo klientams. Nenoustabu, kad dažnai, dideli interneto svetainės lankytojų srautai negarantuoja didelės konversijos.
    Webseminaro metu pristatysime esmines taisykles ir pavyzdžius, kaip efektingai ir teisingai pristatyti save ir savo produktą Jūsų interneto svetainėje.

    Skaityti toliau »

  • Pardavimų priskyrimas interneto reklamos kanalams (attribution)

    Pardavimų priskyrimas interneto reklamos kanalams (attribution)

    Vaizdo įrašas jau yra!
    Lietuvoje tik retas rinkodarininkas žino, kaip Google Analytics priskiria pardavimus kanalams. Dar rečiau žinoma, kad tokių priskyrimo modelių yra ne vienas ir ne du, kad galima ir reikia ištestavus ir išdiskutavus pritaikyti tą modelį, kuris labiausiai tinka jūsų tinklalapiui.
    Kodėl taip yra? Sužinokite daugiau!

    Skaityti toliau »

  •  
  • Tekstų rašymas tinklalapiams

    Tekstų rašymas tinklalapiams

    reikia žinoti rengiant tekstą tinklalapiui? Kuo jis skiriasi nuo spausdinto teksto? Į kokius niuansus reikia atsižvelgti? Kuo skiriasi reprezentacinio tinklalapio ir elektroninio verslo tinklalapio tekstai? Kas yra SEO tekstai ir kaip surašyti tekstus, kad jie „patiktų” Google paieškos sistemai?

    Skaityti toliau »

  • Real Time Bidding (RTB). Kas tai ir kam Lietuvoje aktualu

    Real Time Bidding (RTB). Kas tai ir kam Lietuvoje aktualu

    Nemažai Lietuvos įmonių ir dauguma elektroninių verslų naudoja interneto rinkodaros kanalus paremtus realaus laiko statymais (real time bidding, RTB). Tai – retargetinimas, SEM bei SMM kanalai. Šį kartą pakalbėsime apie dar sudėtingesnį kanalą paremtą RTB – tai galimybė statyti skirtingas sumas už skirtingus jus dominančius mikrosegmentus.

    Skaityti toliau »

  • Turinio valdymo sistemos WordPress įskiepiai rinkodarininkams

    Turinio valdymo sistemos WordPress įskiepiai rinkodarininkams

    WEBseminare rinkodarininkams ir verslų savininkams,kurie naudojasi WordPress, Vladas Sapranavičius papasakos, kokie WordPress įskiepiai gali sukurti didžiausią vertę, kaip juos patiems įdiegti bei kaip jais naudotis.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Universal Analytics ir Enhanced Ecommerce – kodėl Lietuvos el. verslams verta tuo pasidomėti ir pradėti naudotis?

    Universal Analytics ir Enhanced Ecommerce – kodėl Lietuvos el. verslams verta tuo pasidomėti ir pradėti naudotis?

    Jau ne pirmi metai, kai Google Analytics siūlo naudotojams „migruoti” į Universal Analytics. El. verslų savininkai dažnai neišnaudoja Google Analytics galimybių, todėl net nepasidomi, kuo ypatinga naujoji Universal Analytics programa. Kokias papildomas analizės galimybes ji atveria? Apie tai Vladas Sapranavičius laidoje kalbins “Alfa Analitika” vadovą Martyną Gedminą.

    Skaityti toliau »

  • Facebook Power Editor

    Facebook Power Editor

    Vladas Sapranavičius kalbins svečią, „Socialus marketingas“ kūrybos procesų vadovą Aidį Daliką, apie Facebook Power Editor įrankį. Sužinosite kam, kada ir kodėl jį verta naudoti.

    Skaityti toliau »

  • Išorinis SEO – ką būtina žinoti?

    Išorinis SEO – ką būtina žinoti?

    Ar žinote, jog išorinio SEO indėlis galutiniam rezultatui yra 3 – 4 kartus didesnis nei vidinio? Kas tas išorinis SEO ir kodėl reikia būti itin apdairiems ir pasikausčiusiems dirbant šioje srityje?

    Skaityti toliau »

  •  
  • El. verslų lokalizavimas eksporto rinkoms. Kaip nepasiklysti vertime?

    El. verslų lokalizavimas eksporto rinkoms. Kaip nepasiklysti vertime?

    Vis daugiau el. verslų ryžtasi žengti į užsienio rinkas. Visi jie supranta, kad savo el. parduotuvę teks neišvengiamai lokalizuoti kiekvienai naujai rinkai, t. y. išversti į vieną ir daugiau užsienio kalbų, pradėti aptarnauti klientus vietine kalba, pasiūlyti vietinius mokėjimo bei pristatymo metodus. Daugiausiai monotoniško, bet reikalingo darbo suteiks tekstų vertimai. Kaip šį procesą teisingai suplanuoti ir įgyvendinti?

    Skaityti toliau »

  • Banerinės kampanijos ir banerių panaudojimas ROI marketinge

    Banerinės kampanijos ir banerių panaudojimas ROI marketinge

    Banerinė reklama investicijų grąža grįstoje (ROI) rinkodaroje naudojama gana retai dėl jos žemos efektyvumo. Kodėl banerinė rinkodara tokia neefektyvi? Ar galima ją padaryti efektyvesne? Šiuos ir kitus su banerine reklama susijusius klausimus webinare aptars interneto rinkodaros ekspertas Vladas Sapranavičius.

    Skaityti toliau »

  • Google Adwords paskyros valdymo perdavimas partneriams. Ką reikia žinoti?

    Google Adwords paskyros valdymo perdavimas partneriams. Ką reikia žinoti?

    Dažna didesnė įmonė savo Google Adwords paskyros valdymą perduoda kokiai nors agentūrai ar laisvadarbiui. Deja, neretai tenka pastebėti, kad partneriai nebūna iki galo sąžiningi ir klientas lieka ne iki galo patenkintas jų paslaugomis. Kodėl taip nutinka?

    Skaityti toliau »

  •  
  • Facebook Lietuvos el. verslams – ko tikėtis, ką daryti?

    Facebook Lietuvos el. verslams – ko tikėtis, ką daryti?

    Lietuvos žiniasklaidoje vis dar galima išvysti straipsnių, kuriuose postringaujama apie Facebooką, mirusį rinkodarininkams. Taip fatališkai pasakojama apie tai, kad nebeverta pritraukinėti fanų į Facebook puslapius ir organizuoti jiems visokiausius žaidimus.Kaip šiais laikais elektroniniam verslui išpešti naudą iš Facebook socialinio tinklo, seminare papasakos interneto rinkodaros ekspertas Vladas Sapranavičius.

    Skaityti toliau »

  • Lead generation: prenumeratorių pritraukimo kampanijos el. verslams

    Lead generation: prenumeratorių pritraukimo kampanijos el. verslams

    Ne paslaptis, jog elektroninio pašto rinkodara yra vienas iš efektyviausių interneto rinkodaros kanalų elektroniniams verslams. BET šis kanalas yra ypatingai efektyvus tik tuomet jei turime prenumeratorių. O jei prenumeratorių neturime, tai iš kur jų galime paimti?

    Skaityti toliau »

  • Užsakymo proceso (check-out) optimizavimas el. parduotuvėse

    Užsakymo proceso (check-out) optimizavimas el. parduotuvėse

    Viena jautriausių elektroninės parduotuvės vietų – užsakymo užbaigimo įforminimo procesas arba checkout’as. Jame el. parduotuvės lankytojas atsiduria tada, kuomet jau išsirenka norimas prekes ir yra pasiryžęs užbaigti pirkimo procesą.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Retargetingas (pakartotinė rinkodara) el. verslams

    Retargetingas (pakartotinė rinkodara) el. verslams

    Seminare Vladas Sapranavičius kalbins studijos svečią, pakartotinės rinkodaros ekspertą, Adtarget.me vadovą Deividą Talijūną. Kalbėsime apie tai, kodėl verta pasidomėti pakartotinės rinkodaros įrankiais ir platesnėmis jų panaudojimo galimybėmis.

    Skaityti toliau »

  • Partnerysčių rinkodara (affiliate marketing) elektroniniams verslams

    Partnerysčių rinkodara (affiliate marketing) elektroniniams verslams

    Seminare apžvelgsime, kas yra partnerysčių rinkodara (affiliate marketing) ir kokio tipo elektroniniams verslams jį gali būti naudinga. Panagrinėsime kodėl šis interneto rinkodaros kanalas nėra populiarus Lietuvoje ir ką reikėtų apie jį žinoti siekiant pradėti juo naudotis užsienyje. Kokie įrankiai tam reikalingi ir ką reikėtų žinoti, siekiant dirbti su affiliate tinklu ar samdant agentūrą darbui su partnerysčių rinkodara.

    Skaityti toliau »

  • Pažangioji duomenų analizė elektroniniams verslams

    Pažangioji duomenų analizė elektroniniams verslams

    Jaučiate, jog norisi kažko daugiau nei Google Analytics įžvalgos? Svajojate apie Big Data magiją? Tada penktoji Webakademijos ir Webseminarų laida kaip tik Jums!

    Skaityti toliau »

  •