Naujausi įrašai

  • SEKSUALINIS KUNG FU – KAS TAI IR KAM REIKALINGAS?

    SEKSUALINIS KUNG FU – KAS TAI IR KAM REIKALINGAS?

        Seksualinis Kung Fu – skamba pikantiškai ir sukelia minčių apie intymius kovos menus? Tačiau šį kartą kalbama apie Dao praktikas moterims, skirtas intymiosios ir bendrosios sveikatos puoselėjimui bei dvasiniam tobulėjimui. Per tūkstantmečius pastebėta, kad įvaldžiusios seksualines praktikas moterys sutrumpina bei palengvina menstruacijas, atsikrato PMS, išmoksta patirti skirtingų lygių orgazmą, sukaupia kur kas daugiau […]

    Skaityti toliau »

  • DRAKON™ Pardavimų strategija ir taktika

    DRAKON™ Pardavimų strategija ir taktika

    KAS TRUKDO PARDUOTI? Štai keletas mitų, kurie taip įsigyvenę į pardavimų vadybininko sąmonę, jog niekas nebekreipia dėmesio, kokius milžiniškus nuostolius praranda įmonės, kurios vadovaujasi šiomis pardavimų technikomis. MITAS 1. Prieštaravimai yra gerai. Jei klientas prieštarauja – vadinasi domisi. Tiesa yra ta, kad kuo geresnis pardavėjas, tuo mažiau jam tenka išgirsti prieštaravimų. MITAS 2. Geras pardavėjas […]

    Skaityti toliau »

  • E-KOMERCIJA ’17

    E-KOMERCIJA ’17

    asmetinė konferencija apie elektroninę komerciją, kiekvienais metais pritraukianti vis daugiau dalyvių. Renginys el. verslo ir interneto rinkodaros entuziastams vyksta nuo 2013 metų.Tai vieta, kur susirenka el. verslo ir interneto rinkodaros entuziastai.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Maisto produktų ABC

    Maisto produktų ABC

    „Išmokysime atskirti prekybos vietose sveikatai palankius maisto produktus ir po šių mokymų Jūsų nevilios rinkodaros gudrybės, o būsite sąmoningi pirkėjai. Taip pat išmoksite pagaminti sveikatai palankius patiekalus“, – kviesdama į seminarą sako maisto technologė, sveikatai palankios mitybos ir gyvenimo būdo propaguotoja Raminta Bogušienė. Seminaras skirtas: visiems suaugusiems, kuriems trūksta žinių renkantis sveikatai palankų maistą prekybos vietose, […]

    Skaityti toliau »

  • Paslaugą bandančiųjų klientų konversija į mokamus SaaS tipo versluose

    Paslaugą bandančiųjų klientų konversija į mokamus SaaS tipo versluose

    SaaS šifruojama kaip “Software as a Service” (“Programinė įranga kaip paslauga”). Programinė įranga nuomojama internetu – pavyzdžiui – MS Office 365, SalesForce, Zendesk.

    Skaityti toliau »

  • SAVIVERTĖ. Kaip pamilti save tokį, koks esi?

    SAVIVERTĖ. Kaip pamilti save tokį, koks esi?

    Kartais net sunku patikėti, kad tam tikri žmonės turi žemą savivertę. Atrodo, jog jie gyvena pilnavertį gyvenimą, vairuoja prabangius automobilius, sukuria šeimas, o mes nė nenutuokėme, kad juos kankina didžiulis nepasitikėjimas savimi. Tokie žmonės abejoja kone dėl kiekvieno savo sprendimo ir žingsnio. Jie nesidžiaugia tuo, ką turi, nes paprasčiausiai NEVERTINA PATYS SAVĘS.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Seminarų rinkinys – „Šiuolaikiniai (psichologiniai) darbuotojų motyvavimo instrumentai“

    Seminarų rinkinys – „Šiuolaikiniai (psichologiniai) darbuotojų motyvavimo instrumentai“

    Tai visų seminarų paketas sudarytas iš 3 dalių, apie tai, kaip reikia motyvuoti darbuotojus „Šiuolaikiniai (psichologiniai) darbuotojų motyvavimo instrumentai“.

    Skaityti toliau »

  • Kalbos sudedamosios dalys ir kalbos dėstymas (V)

    Kalbos sudedamosios dalys ir kalbos dėstymas (V)

    Dėl vieno ištarto žodžio žmogų pavadina išminčiumi arba kvailiu. Būkite atidūs, galvodami, ką sakote (Knfucijus) Šioje mokymų dalyje kalbėsime, kaip sukurti gerą kalbą? Kiekviena kalba turi pradžią dėstymą ir pabaigą. Viso šios trys dalys yra vienodai svarbios. Kalba tai nuoseklus procesas, kurio pradžia skirta sudominimui ir dėmesio atkreipimui, kalbos eiga – minčių išdėstymui ir pagrindinės […]

    Skaityti toliau »

  • Susirinkimų vedimas ir mokymų vedimo pagrindai (IV)

    Susirinkimų vedimas ir mokymų vedimo pagrindai (IV)

    Kritika neturėtų būti pikta ir žeidžianti iki širdies gelmių; ji turėtų būti nukreipianti, pamokanti ir įkvepianti. (Ralfas Voldas Emersonas) Susirinkimas ir mokymai reikalingai tik tada, jei jų metu sukuriama, kas nors naujo ir naudingo.  Profesionaliai vesti susirinkimus ir mokymus – tai iššūkis ir likimo dovana, kuri padeda tobulėti ir vedančiajam, ir dalyviams. Ko susirinkimo ir […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • Auditorijos valdymas – įtaigumas ir įtaka (III)

    Auditorijos valdymas – įtaigumas ir įtaka (III)

    Jei manai, kad esi per mažas, kad kažką pakeistum, pabandyk miegoti su uodu (Dalai Lama XIV) Vieša kalba visada vyksta tam tikru laiku ir tam tikroje aplinkoje. Norint profesionaliai paruošti kalbą ir ją pasakyti, būtina įvertinti, kam ji bus sakoma, kokius pavyzdžius naudosite, kaip sudominsite klausytojus ir kaip valdysite jų dėmesį. Ruošiant kalbą, svarbu ne […]

    Skaityti toliau »

  • Kalbėtojo įvaizdis (II)

    Kalbėtojo įvaizdis (II)

    „Kai žmogus nežino į kurį uostą plaukti, joks vėjas nebus palankus“ (Seneka) Vieša kalba – tai žmogaus įvaizdžio dalis. Tinkamai ir pozityviai sukurtas įvaizdis sukelia pageidautinas reakcijas. Ruošiantis kalbai verta paklausti savęs, ar patys sau patiktumėte, jei save sutiktumėte, kaip norėtumėte atrodyti, kaip Jus turėtų matyti, girdėti ir jausti klausytojai? Atsakykite sau į klausimus: Kaip […]

    Skaityti toliau »

  • Pasitikėjimas ir viešo kalbėjimo baimės įveikimas (I)

    Pasitikėjimas ir viešo kalbėjimo baimės įveikimas (I)

    „Beveik visų skausmingų jausmų šaltinis yra neteisingas žvilgsnis į realybę. Jeigu išrautumėte savo klaidingą požiūrį, kentėjimas liautųsi.“  (Buda, užrašyta Thich Nhat Hanh)  Jums tenka kalbėti viešai ir pajuntate nerimą? Sužinojote, kad teks kalbėti ir Jus sukausto baimė, neprisimenate, ką turite pasakyti? O gal, sakydami kalbą ar vesdami susirinkimą, norite atrodyti labiau pasitikintys savimi? Kiekvienas žmogus, […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • Seminarų rinkinys “VIEŠASIS KALBĖJIMAS”

    Seminarų rinkinys “VIEŠASIS KALBĖJIMAS”

    Įvairių tyrimų ir apklausų metu nustatyta, jog viena didžiausių žmonijos baimių yra viešojo kalbėjimo baimė. Todėl paruošėme net 5 dalių viešojo kalbėjimo seminarų rinkinį, kuriame rasite aiškiai ir suprantamai pateiktą medžiagą, kurią pritaikius praktiškai atrasite būdus kaip įveikti auditorijos baimę, kaip paruošti tinkamą kalbą bei ja įtikinti auditoriją. Ir tai tik maža dalis to, ką galite sužinoti.

    Skaityti toliau »

  • Didžiausi Google Analytics nesusipratimai ir ką su jais daryti?

    Didžiausi Google Analytics nesusipratimai ir ką su jais daryti?

    Kovo 14 d. praūžusioje el. komercijos konferencijoje vieną aukščiausių publikos įvertinimų gavo Martyno Gedmino pranešimas “Melas, didelis melas ir Google Analytics”. Jame Martynas atskleidė…

    Skaityti toliau »

  • Parduok save brangiau. Kaip derėtis dėl didesnio atlyginimo?

    Parduok save brangiau. Kaip derėtis dėl didesnio atlyginimo?

    Kaip parduoti save brangiau, kaip derėtis dėl didesnio atlyginimo, kaip suprasti, ar esamame darbe yra šansų užsidirbti daugiau – į šituos ir kitus klausimus atsakome mokymuose „Parduok save brangiau. Kaip derėtis dėl didesnio atlyginimo?“.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Gilyn į rinkodaros automatizavimą – patarimai, sprendimai, kliento viliojimas

    Gilyn į rinkodaros automatizavimą – patarimai, sprendimai, kliento viliojimas

    Antroji laida apie rinkodaros automatizavimą su viešnia iš užsienio!
    Susitinkame KOVO 15 d. 09:30 val.
    Jau galite registruotis priminimui ir pirmieji gauti nuorodą į tiesioginę transliaciją!

    Skaityti toliau »

  • Momentiniai mokėjimai ir jų perspektyvos Lietuvoje

    Momentiniai mokėjimai ir jų perspektyvos Lietuvoje

    Vladas Sapranavičius kalbins Andrių Adomonį – Tieto Lietuva verslo plėtros vadovą apie momentinius mokėjimus bei jų perspektyvą Lietuvoje.
    Nemokama tiesioginė transliacija KOVO 1 d., 09:30 val

    Skaityti toliau »

  • Video vizitinės kortelės

    Video vizitinės kortelės

    Grąžinkite vizitines korteles į gyvenimą!
    Video vizitinės kortelės – tai 0 – 2 min. video, kuris potencialiam vartotojui papasakoja apie jus, jūsų produktą/ paslaugą bei leis išsiskirti iš konkurentų.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Santykiai poroje – darna tarp vyro ir moters

    Santykiai poroje – darna tarp vyro ir moters

    Romantiški santykiai yra svarbūs siekiant laimės ir gerovės. Tačiau 40 % naujų santuokų baigtis skyrybomis tik įrodo, jog tarpusavio santykių darną nėra lengva puoselėti. Reikia įdėti daug pastangų formuojant pozityvius ir pasitikėjimą keliančius santykius ir tai neatsitinka per naktį.

    NEMOKAMA TIESIOGINĖ TRANSLIACIJA VASARIO 14 D. 10:00 VAL.

    Skaityti toliau »

  • Neįprasto el. verslo modelio analizė

    Neįprasto el. verslo modelio analizė

    Šį kartą Vladas Sapranavičius kalbins Roką Medonį – Kosmetikosdnr.lt bendrasavininką apie netikėtas transformacijas, verslo modelį, galimybes pritaikyti kitose srityse, plėtrą į užsienį.

    NEMOKAMA TIESIOGINĖ TRANSLIACIJA VASARIO 15 D. 09:30 VAL.

    Skaityti toliau »

  • Kaip pasamdyti SEO agentūrą?

    Kaip pasamdyti SEO agentūrą?

    Planuojate samdyti SEO agentūrą, tačiau nežinote nuo ko pradėti? Visi atsakymai į rūpimus klausimus – TREČIADIENĮ tiesioginės transliacijos metu!
    P.S. Jau galite registruotis priminimui!

    NEMOKAMA TIESIOGINĖ TRANSLIACIJA VASARIO 1 D. 09:30 VAL.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Rinkodara Instagram tinkle – ką reiktų žinoti kiekvienam rinkodarininkui?

    Rinkodara Instagram tinkle – ką reiktų žinoti kiekvienam rinkodarininkui?

    Kitą trečiadienį, kaip jau įprasta, tęsiame seminarų ciklą su Vladu Sapranavičiumi. Šį kartą visas dėmesys bus skiriamas socialiniam tinklui INSTAGRAM bei ką vertėtų žinoti kiekvienam rinkodarininkui. Šios laidos svečias – Aurimas Paulius Girčys.
    P.S. Jau galite registruotis priminimui!
    NEMOKAMA TIESIOGINĖ TRANSLIACIJA SAUSIO 18 D. 9:30 VAL.

    Skaityti toliau »

  • Internetinių konferencijų organizavimas

    Internetinių konferencijų organizavimas

    Naujus 2017-uosius metus pradėsime su Vlado Sapranavičiaus rengiamu seminarų ciklu! Tačiau įvykus šiokiems tokiems pokyčiams laidą ves bei pašnekovą kalbins – Maksimilianas Ponomariovas. Šį kartą jis su laidos svečiu kalbės apie INTERNETINIŲ KONFERENCIJŲ ORGANIZAVIMĄ.

    TIESIOGINĖ TRANSLIACIJA SAUSIO 4 D. 9:30 VAL.

    Registracija PRIMINIMUI – prasidėjo!

    Skaityti toliau »

  • Elektroninių verslų personalizavimas

    Elektroninių verslų personalizavimas

    Tiesioginė transliacija pasibaigė. Laukite įrašo!

    Skaityti toliau »

  •  
  • Maksimalus el. komercijos automatizavimas su OBERLO arba el. verslas per valandą

    Maksimalus el. komercijos automatizavimas su OBERLO arba el. verslas per valandą

    Vladas Sapranavičius laidoje kalbės su Oberlo bendra-įkūrėju Tomu Šlimu.
    Seminaro įrašas jau čia!

    Skaityti toliau »

  • Rinkodaros automatizavimas – teorija ir taikymas

    Rinkodaros automatizavimas – teorija ir taikymas

    Vladas Sapranavičius ir Elvinas Karalis seminaro metu pasakoja apie rinkodaros optimizavimą bei kaip jį efektyviai pritaikyti savo verslui!

    Skaityti toliau »

  • Seminarų rinkinys “Kelias į natūralų gyvybingumą ir sveikatą“

    Seminarų rinkinys “Kelias į natūralų gyvybingumą ir sveikatą“

    Seminarų rinkinys apie tai, kaip pasiekti geriausią rezultatą sielai, kūnui ir namams. Jame rasite tokias temas kaip: “Minties lauko terapija” – sužinosite kaip be sudėtingų mokslų ir dvasinio pasiruošimo greitai ir paprastai nusiraminti. Taip pat gausite itin naudingų sveikatos patarimų; “Aromaterapija” – išmokys kaip saugiai naudoti bei teisingai pasirinkti eterinius aliejus; “Spyruokliavimas” – tai seminaras, […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • Turinio rinkodaros strategija globalioje rinkoje – Deeper atvejis

    Turinio rinkodaros strategija globalioje rinkoje – Deeper atvejis

    Vlado Sapranavičiaus seminaras “Turinio rinkodaros strategija globalioje rinkoje – Deeper atvejis”, kurioje jis kalbins Rolandą Sereiką.

    Skaityti toliau »

  • Ketvirtoji moterų konferencija “Veikli”

    Ketvirtoji moterų konferencija “Veikli”

    Konferencijos rengėjas: VEIKLI – konferencija, skirta visoms Lietuvos moterims, kurios nori atrasti aukso vidurį tarp savęs, šeimos ir profesinės veiklos. Dalyvės ne tik išgirs naudingų žinomų lektorių specialistų patarimų, įkvepiančių veiklių moterų istorijų ir diskusijų, bet ir turės galimybę užmegzti naujų pažinčių, susirasti bendraminčių, verslo partnerių, susipažinti su rinkos naujienomis-specializuotomis paslaugomis moterims. ĮKVEPIANTYS IR GYVENIMĄ […]

    Skaityti toliau »

  • Kas yra e-šlamštas ir kaip su juo kovoti?

    Kas yra e-šlamštas ir kaip su juo kovoti?

    Vaizdo įrašas jau yra! Seminaro metu Vladas Sapranavičius kartu su laidos svečiu kalbėsis apie elektroninį šlamštą ir kaip su juo kovoti.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Turinio rinkodara

    Turinio rinkodara

    Didelė dalis įmonių rinkodarininkų vis dar nežino, kas yra ta interneto rinkodara. Būtent jiems ir bus skirtas šis webinaras.
    Jame Vladas Sapranavičius paaiškins kas tai yra, kam gali būti aktualu bei ką reikia žinoti, norint išvengti klaidų ir sėkmingai įpinti turinio rinkodarą į įmonės bendrą rinkodaros strategiją.

    Skaityti toliau »

  • Ilgalaikiai santykiai iki vedybų – ką reikia žinoti renkantis gyvenimo partnerį?

    Ilgalaikiai santykiai iki vedybų – ką reikia žinoti renkantis gyvenimo partnerį?

    Nemokama tiesioginė transliacija – BIRŽELIO 7 D. 19:00 VAL.
    Kalbėsime apie ikisantuokinį laikotarpį, kuomet pora draugauja, bando pažinti vienas kitą. Aptarsime, kokie ženklai rodo – įteisinti santykius ar skirtis, ar gyventi kartu iki vedybų ar geriau iš karto tuoktis, aptarsime priežastis, kodėl jis taip ilgai nesiperša ir žinoma, atsakysime į Jūsų klausimus. Prisijunkite.

    Skaityti toliau »

  • Seminarų rinkinys  „Emocijos darbo aplinkoje“ (47 Eur)

    Seminarų rinkinys „Emocijos darbo aplinkoje“ (47 Eur)

    Seminarų rinkinys. Sužinosite su kokiomis emocijomis dažniausiai susiduriame darbe? Kaip šias emocijas valdyti ir išnaudoti taip, kad būtų pasiektas efektyviausias rezultatas? Kaip mažinti stresą ir su juo susigyventi? Bei kokias ir kaip kurti tradicijas, jog į tai būtų įtraukti kolegos?

    Skaityti toliau »

  •  
  • Kaip kurti tradicijas (18 Eur)

    Kaip kurti tradicijas (18 Eur)

    Darbuotojų lojalumas, pasitenkinimas ir įmonės įvaizdis itin stipriai gali būti kuriami kasdieninėmis tradicijomis, kurios yra neatsiejama organizacinės kultūros dalis. Kaip mes galime susikurti savo komandos tradicijas, kurios mums padėtų dirbti smagiau, efektyviau ir būti išskirtiniais? “Gamification” – metodas, kaip darbo procesus galime padaryti smagesniais, todėl ir labiau veikiančiais. Juk to ir siekiame – kad mūsų […]

    Skaityti toliau »

  • darbuotojų motyvacija

    Šiuolaikiniai (psichologiniai) darbuotojų motyvavimo instrumentai: bausti negalima skatinti

    Ilgą laiką motyvuojant darbuotojus vadovavomės paprastu principu: skatinti, kai dirba gerai, ir bausti, kai savo darbą darbuotojas atlieka netinkamai. Tiesa, ši motyvacijos schema pradėjus ją taikyti labai neblogai veikia. Tačiau reikia pastebėti, kad tas veikimo laikas yra gana trumpas. Ne vienas įmonės vadovas jau seniai pastebėjo, kad, tarkim, atlyginimo pakėlimas veikia geriausiu atveju 2-3 mėnesius. O kas toliau?

    Skaityti toliau »

  • Debesų kompiuterija

    Debesų kompiuterija

    Nemokama tiesioginė transliacija vyks gegužės 26 d. 10:00 val.
    – Kas tai yra debesų kompiuterija, kodėl vis dažniau apie tai kalbama, kaip galima sutaupyti;
    – Debesų tipai, skirtumai. IaaS, PaaS, SaaS: kada kuris variantas naudojamas, kuris debesijos tipas populiariausias;
    – Kaip vyksta migravimas į debesį, dažniausiai pasitaikantys iššūkiai;
    – Įmonės duomenų saugumas debesyje;
    – Debesis kaip atsarginis duomenų centras;
    – Darbo vieta debesyje.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Emocijos skirtingose pareigose (18 Eur)

    Emocijos skirtingose pareigose (18 Eur)

    Su kokiomis emocijomis dažniausiai susiduriame darbe? Aptarsime, kaip jas galima trumpinti, mažinti negatyvių emocijų žalą savo organizmui ir darbo rezultatams.
    Geros ir pagal situaciją tinkamos emocijos padės mums daugiau džiaugtis gyvenimu ir darbu bei pasiekti geriausių mums svarbių rezultatų. Kurkimės savo emocijas.

    Skaityti toliau »

  • Šiuolaikiniai (psichologiniai) darbuotojų motyvavimo instrumentai: pulti ar bėgti?

    Šiuolaikiniai (psichologiniai) darbuotojų motyvavimo instrumentai: pulti ar bėgti?

    Komandos formavimo renginiai neduoda norimo rezultato? „Gerus atlyginimus darbuotojams mokame ir mokymus perkame, investuojame į komandos formavimo renginius, dalyvaujame laisvalaikio, kultūrinėse veiklose. Ką dar padaryti, kad jie būtų labiau motyvuoti?“ Apie tai – šiuose mokymuose. Įžvalgos, sukauptos diegiant įmonėse FITIN specialistų sukurtą motyvacinių veiksnių stiprinimo sistemą. Naujausi neuromokslo atradimai, kas iš tiesų motyvuoja ir kodėl […]

    Skaityti toliau »

  • Šiuolaikiniai (psichologiniai) darbuotojų motyvavimo instrumentai:  mes kitokie!?

    Šiuolaikiniai (psichologiniai) darbuotojų motyvavimo instrumentai: mes kitokie!?

    Vadovavimas ir motyvavimas XXI-jame amžiuje – tai nuolatinis laviravimas tarp to, ko reikia verslui, ir to, ko reikia darbuotojui – žmogui. Kiekvieno darbdavio siekis – energingi ir atsidavę darbuotojai degančiomis akimis. O ką daryti su tais jaunais darbuotojais, kurie „nori vien tik linksmintis“ ir apskritai „neturi jokios atsakomybės“. Arba su tais, kuriems jau „tik ramiai […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • Šiuolaikiniai (psichologiniai) darbuotojų motyvavimo instrumentai: logika ir emocijos

    Šiuolaikiniai (psichologiniai) darbuotojų motyvavimo instrumentai: logika ir emocijos

    Dažniausiai galvojame, kad daugelį sprendimų priimame vadovaudamiesi logika ir racionaliu mąstymu. Deja, tyrimai sako ką kita: mažiausiai 70 proc. mūsų sprendimų lemia emocijos. Mes tai bent iš dalies pripažįstame bei su tuo sutinkame, kol kalbame apie asmeninę veiklą. Tačiau dažniausiai, kai kalba pasisuka apie organizaciją, esame įsitikinę, jog turi galioti kiti dėsniai – susiję su argumentais, […]

    Skaityti toliau »

  • Tinklalapio kuriamos vertės matavimas pasitelkiant Google Analytics tikslus ir įvykius

    Tinklalapio kuriamos vertės matavimas pasitelkiant Google Analytics tikslus ir įvykius

    Seminaras baigėsi. Laukite vaizdo įrašo.
    Vladas Sapranavičius kalbins Roką apie tinklalapių kuriamos vertės matavimą, pasitelkiant Google Analytics tikslus ir įvykius. Aptars, kaip nustatyti, kokius tikslus svetainėje reikėtų skaičiuoti bei kokias vertes tiems tikslams priskirti. Kaip visa tai nustatyti Google Analytics sistemoje.
    Be to, webinaro žiūrovai galės patys siūlyti laidos dalyviams panagrinėti žiūrovų tinklalapius ir padėti nustatyti, kokie tikslai turėtų būti sekami.

    Skaityti toliau »

  • Seminarų rinkinys moterims „Moters energija“ (25 Eur)

    Seminarų rinkinys moterims „Moters energija“ (25 Eur)

    Nepamirškite savęs, mielos moterys, ir savo vidinės energijos bei harmonijos atstatymo! Šiuo metu siūlome visiškai naujus seminarus – subalansuotus specialiai Jums! Moters energija – pasaulio pagrindas. O moters pagrindinė užduotis – rinkti bei kaupti energiją, kad galėtų ją dovanoti kitiems. Pilna energijos moteris – itin patraukli ir gali sulaukti daug vyrų dėmesio. Todėl siūlome Jums, […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • Kaip mažinti stresą ir jį paversti naudingu (18 Eur)

    Kaip mažinti stresą ir jį paversti naudingu (18 Eur)

    Versle siekiame pelno, pardavimų, procesų kokybės ir kitų tikslų – kiek tam įtakos turi stresas, baimė, laimė ir kitos emocijos? Mes galime daryti įtaką savo emocijoms – tik reikia žinoti, kada kokios emocijos reikalingos ir kaip jas skatinti – taip ir darbe būsime laimingesni, ir rezultatai taps kur kas geresni.
    Šiame webseminare mokysimės kasdieninės relaksacijos technikų, kurias galime taikyti darbe ir namuose. Jums užteks kelių minučių, kurias tikrai galite skirti.

    Skaityti toliau »

  • Building in a hand businessmen

    Vidinės super galios: kokias jas turite ir kaip jos gali Jums pasitarnauti?

    Kiekvienas, kuris bent šiek tiek skiria laiko savęs pažinimui (tai nėra lengvas procesas, nes daug patogiau gilintis į kitą žmogų), atranda viduje slypinčias galias, kurias gana ilgam laikui būna tiesiog pamiršęs. Taip, jos yra pas kiekvieną, tik ne kiekvienas jomis naudojasi. Būtent dėl to didžioji dauguma diena iš dienos užsiima veikla, kuri jiems nėra miela […]

    Skaityti toliau »

  • Dygliuotoji moteriškumo pusė. Ar reikia jos vengti? (10 Eur)

    Dygliuotoji moteriškumo pusė. Ar reikia jos vengti? (10 Eur)

    Jei Jūsų kas paklaustų, kokia yra tobula moteris, Tikra Moterų Moteris, ką atsakytumėt? Ar imtumėt vardinti, jog ji – meilės šaltinis, pusiausvyros ir grožio kūrėja, vyro mūza, sėkmės deivė? Visa tai tiesa, bet su viena sąlyga, apie kurią vis dar nepriimta garsiai kalbėti.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Moters energija ir jos atstatymas (10 Eur)

    Moters energija ir jos atstatymas (10 Eur)

    Kaip dažnai Jūs, mielosios moterys, jaučiatės pervargusios? Ne tiek fiziškai, kiek emociškai, psichiškai išsekusios…
    Kartais taip norisi kažką gyvenime pakeisti, tačiau trūksta jėgų…
    Iš kur gi pasisemti tų jėgų? Kaip pasikrauti energijos?

    Skaityti toliau »

  • Kodėl vidurkiais paremti skaičiavimai klaidingi?

    Kodėl vidurkiais paremti skaičiavimai klaidingi?

    Seminaras baigėsi. Laukite vaizdo įrašo.
    – Sužinosite pas kokį gydytoją geriau nepatekti;
    – Vidurkiais paremtų skaičiavimų keliamos problemos atsargų valdyme;
    – Kuo pakeisti vidurkiais paremtus skaičiavimus;
    – Dinaminio buferio metodikos pagrindiniai principai;

    Skaityti toliau »

  • B2B rinkodara internete

    B2B rinkodara internete

    Seminaras baigėsi. Laukite vaizdo įrašo.
    Jei B2C sektoriuje dirba daugybė talentingų skaitmeninės rinkodaros specialistų, tai B2B sektoriuje juos galima ant rankų pirštų suskaičiuoti. Kodėl taip yra? Vienareikšmio atsakymo čia nėra. Galbūt interneto rinkodaros specialistams ši sritis neatrodo patraukli dėl šiame sektoriuje veikiančių interneto rinkodaros priemonių ribotumo, gal dėl sektoriaus nepasirengimo.
    Laidos vedėjas Vladas Sapranavičius, kartu su internetinės rinkodaros agentūros “DigiAstrum” vadove Asta Trapulioniene aptars B2B rinkodaros internete strategijas, įrankius, iššūkius Lietuvoje bei globalioje rinkoje.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Interneto rinkodaros darbų perdavimas Lietuvos specialistams

    Interneto rinkodaros darbų perdavimas Lietuvos specialistams

    Seminaro aktualumas: Vis daugiau užsienio kapitalo įmonių siekia perduoti savo interneto rinkodaros specialistų darbus Lietuvos gyventojams. Įvairių interneto rinkodaros krypčių specialistus Lietuvoje jau samdo biurus įsteigę Adform, Kelkoo, Western Union, IBus Media, Candarine ir kiti. Kartais apie tokių egzistavimą ir nesužinome, nes jos nieko nereklamuoja ir neparduoda klientams Lietuvoje. Jei Lietuvoje interneto rinkodaros specialistų būtų […]

    Skaityti toliau »

  • Harmoningų santykių šeimoje kūrimas (10 Eur)

    Harmoningų santykių šeimoje kūrimas (10 Eur)

    Sakoma, kad kai vyras veda, jis tikisi, kad moteris nepasikeis, tačiau ji – pasikeičia. O kai moteris išteka, ji tikisi, kad vyras pasikeis, tačiau jis – nepasikeičia. Mes esame tokie skirtingi, tarsi atstovautume skirtingas gyvybės formas, gyvenančias skirtingose planetose… Tai visgi ar įmanoma sukurti harmoningus santykius šeimoje? Mokyklose, universitetuose mus moko tokių labai svarbių ir […]

    Skaityti toliau »

  • E-Komercija’16 – kasmetinė konferencija (59 Eur)

    E-Komercija’16 – kasmetinė konferencija (59 Eur)

    E-komercija’16 – tai jau 3-čius metus vykusi konferencija, suvienijanti visus el. komercijos ir interneto rinkodaros entuziastus. Profesionalų įžvalgos ir patirtis, puikūs pastebėjimai, naujienos rinkoje, aktualios diskusijos. Tai viskas, ką būtina žinoti apie el. komerciją ir interneto rinkodarą.

    Skaityti toliau »

  •  
  • Elektroninio verslo lokalizavimas užsienio rinkose (EN)

    Elektroninio verslo lokalizavimas užsienio rinkose (EN)

    Seminaras baigėsi. Laukite vaizdo įrašo.
    Sėkmingam verslo vystymui užsienyje, interneto svetainė turi atrodyti patikima ir saugi. Tiesioginės transliacijos metu bus diskutuojama apie tai, ko reikia, kad elektroninis verslas sėkmingai galėtų plėstis į užsienio rinkas. Diskusija vyks anglų kalba.

    Skaityti toliau »

  • KONFERENCIJA BRAND OUT

    KONFERENCIJA BRAND OUT

    Brand Out – konferencija rinkodaros profesionalams.

    Nespėjote sudalyvauti konferencijoje? Įdomu sužinoti apie ką kalbėjo pranešėjai?
    Tai jau galite padaryti mūsų svetainėje!

    Skaityti toliau »

  • BNI seminarų ciklas

    BNI seminarų ciklas

    Veiksmingiausia šalyje verslo rekomendacijų organizacija ir WEBseminarai.lt rengia seminarų ciklą. Aktualios temos, gili analizė ir praktiniai patarimai, kurie padės surasti savo kelią tiek asmeniniame gyvenime, tiek verslo pasaulyje!

    Skaityti toliau »

  •  
  • 2016 metų Lietuvos KRF lėšomis finansuojamų projektų gairių pristatymas

    2016 metų Lietuvos KRF lėšomis finansuojamų projektų gairių pristatymas

    Pranešėjas – Egidijus Suslavičius

    Skaityti toliau »

  • 9 svarbiausi žingsniai, kaip suvilioti svajonių merginą

    9 svarbiausi žingsniai, kaip suvilioti svajonių merginą

    Ar kada pagalvojai, kodėl su vienomis moterimis nori mylėtis, su kitomis kalbėtis ir tik su reta iš jų – kartu gyventi ir auginti vaikus? Eidminas Zaksas, santykių konsultantas, transliacijos metu atskleis, kaip veikia visos 3 žmonių patrauklumo sistemos ir kokie yra 9 svarbiausi žingsniai, kuriuos nuėjus galima pasiekti savo svajonių merginą.

    Skaityti toliau »

  • Facebook Lietuvos el. verslams – ko tikėtis, ką daryti?

    Facebook Lietuvos el. verslams – ko tikėtis, ką daryti?

    Lietuvos žiniasklaidoje vis dar galima išvysti straipsnių, kuriuose postringaujama apie Facebooką, mirusį rinkodarininkams. Taip fatališkai pasakojama apie tai, kad nebeverta pritraukinėti fanų į Facebook puslapius ir organizuoti jiems visokiausius žaidimus.Kaip šiais laikais elektroniniam verslui išpešti naudą iš Facebook socialinio tinklo, seminare papasakos interneto rinkodaros ekspertas Vladas Sapranavičius.

    Skaityti toliau »

  •  
  • kelias

    Ar tavo kelias turi širdį?

    Ar žinai tą jausmą, kai nerandi drąsos atsistoti ton pusėn, kur T A U atrodo teisinga? Visai kaip vaikystėj, kai neišdrįsai apginti silpnesnio klasės draugo – neva, nepastebėjai jo žvilgsnio, ieškančio užtarimo…

    Skaityti toliau »

  • Trečioji moterų konferencija „Veikli“

    Trečioji moterų konferencija „Veikli“

    Tai konferencija, skirta visoms Lietuvos moterims, kurios laiko ne tik visus keturis namų kampus, puoselėdamos šeimos židinį, bet ir visoms dirbančioms, siekiančioms karjeros aukštumų, valdančioms verslus ar vis dar ieškančioms savęs įprasminimo.

    Skaityti toliau »

  • Lead generation: prenumeratorių pritraukimo kampanijos el. verslams

    Lead generation: prenumeratorių pritraukimo kampanijos el. verslams

    Ne paslaptis, jog elektroninio pašto rinkodara yra vienas iš efektyviausių interneto rinkodaros kanalų elektroniniams verslams. BET šis kanalas yra ypatingai efektyvus tik tuomet jei turime prenumeratorių. O jei prenumeratorių neturime, tai iš kur jų galime paimti?

    Skaityti toliau »

  •