Kvalifikacijos kėlimui

  • Sudėtingos situacijos klientų aptarnavime. Valdymas ir prevencija (13,99 Eur)

    Sudėtingos situacijos klientų aptarnavime. Valdymas ir prevencija (13,99 Eur)

    Geras aptarnavimas – sėkmingo verslo sinonimas. Deja, nepatenkintų ir suirzusių klientų pasitaiko visose verslo srityse. Nors tai visai natūrali situacija, tačiau dažnai tokie klientai išmuša iš vėžių ir ne visuomet pavyksta realizuoti kliento lūkesčius. Šio seminaro metu ir aptarsime, kokius įrankius, kada ir kaip naudoti, kad klientas visada jaustųsi teisus.

    Skaityti toliau »

  • SUPER PARDAVĖJAS (43,5 Eur)

    SUPER PARDAVĖJAS (43,5 Eur)

    Seminarų rinkinio „Super pardavėjas“ tikslas yra padėti įmonėms padidinti savo pardaviminus su mažiausiomis investicijomis. Tai pasiekiama vaizdo seminarų pagalba, kurie leidžia įmonėms apmokyti darbuotojus greičiau, optimaliau ir tiesiog vieno mygtuko paspaudimu. Vaizdo seminarų rinkinys – „Super pardavėjas“ yra skirtas suteikti praktinių žinių naujiems ir esamiems įmonių pardavėjams, kurie yra atsakingi už prekių ar paslaugų pardavimus.

    Skaityti toliau »

  • Lengvesnis kelias: nuo Laba diena iki Ačiū, kad pirkote – klientų aptarnavimas mažmenoje (26 Eur)

    Lengvesnis kelias: nuo Laba diena iki Ačiū, kad pirkote – klientų aptarnavimas mažmenoje (26 Eur)

    Ką sakyti po „Laba diena“?
    SITUACIJA: Potencialus klientas atėjo, apsidairė Jūsų parduotuvėje, „pačiupinėjo“ prekes, apsisuko ir išėjo. Dažnas kadras Jūsų parduotuvėje?
    Išsamus seminaras mažmenos atstovams.
    Kaip žiūrovą paversti klientu?

    Skaityti toliau »

  •  
  • Naujas darbuotojas

    Naujas darbuotojas

    PDF Naujas Darbuotojas  „Naujas darbuotojas“ – vaizdo seminarų paketas, kuris suteikia pagalba verslui greičiau apmokyti naujus ir esamus darbuotojus. Tai privalomas kursas pradedantiems dirbti pardavimų ir klientų aptarnavimo srityje. Šį paketą sudaro vaizdo seminarų medžiaga, kurią įsisavinęs darbuotojas taps efektyvesnis ir pasieks didesnių rezultatų. Greita ir optimalu – pagrindiniai „Naujo darbuotojo“ devizai! Kam skirtas? – […]

    Skaityti toliau »

  • Dideli pardavimai (34,75 Eur)

    Dideli pardavimai (34,75 Eur)

    Seminaras skiriamas visų lygių pardavimų vadovams, įmonių, parduodančių sudėtingus produktus/paslaugas, vadovams. Seminaro tikslas – padėti analizuoti vykstančius pardavimo procesus, padėti susipažinti su svarbiausiais vertinimo kriterijais. Sudominti tolimesniam didelių pardavimų mokymuisi. Sužinosite, kaip atrodo dideli pardavimai ir kaip su jais susitvarkyti. Seminaro turinys: Pardavimo modeliai; Skirtumai tarp modelių; Dideli pardavimai – kas tai? Poveikio centrai; Klausimų […]

    Skaityti toliau »

  • Darbas komandoje (17,99 Eur)

    Darbas komandoje (17,99 Eur)

    Žmogus iš prigimties yra visuomeniškas – tai reiškia, kad jis lengviau gali pasiekti savo tikslus dirbdamas grupėse, komandose. Kiekvienas žmogus nori pasiekti savo tikslus, nori kad jo komanda dirbtų sėkmingai. Komandinio darbo svarba yra pagrįsta tam tikrais pagrindiniais faktais: narių komunikacija, vadovavimu, įsipareigojimu bei atsakomybe, be to, labai svarbu, kad kiekvienas narys prisideda ir jaučia, […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • Derybos. Pagrindiniai derybų postulatai (17,99 Eur)

    Derybos. Pagrindiniai derybų postulatai (17,99 Eur)

    Šis seminaras – tai įžanga į derybas. Jei Jūs esate pardavėjas, pirkimo vadybininkas, derybininkas, žmogus derinantis interesus tarp kelių žmonių, skyrių, kompanijų Jums būtinai reikia tai žinoti ir išgirstus dalykus taikyti praktikoje, analizuoti kaip jie veikia.

    Skaityti toliau »

  • Pardavimai parduotuvėse. „Ačiū, aš tiktai žiūriu” (17,99 Eur)

    Pardavimai parduotuvėse. „Ačiū, aš tiktai žiūriu” (17,99 Eur)

    Dažnai tenka susidurti su pardavėjais, kurie siūlo tas prekes, kurios patinka jiems patiems. Jie įsižeidžia, jeigu pirkėjas nepasirenka jų siūlomų prekių ir savo kūno kalba tai demonstruoja. Norint parduoti  prekę  dažniausiai pasitaikanti pardavėjų klaida – pardavėjai neklausia ir neužduoda klausimų apie tai, ko nori pirkėjas.
    Dar daugiau – seminare!

    Skaityti toliau »

  • Kaip statyti ne tvoras, o tiesti tiltus: klientų aptarnavimas Lietuvoje (17,99 Eur)

    Kaip statyti ne tvoras, o tiesti tiltus: klientų aptarnavimas Lietuvoje (17,99 Eur)

    Aktuali, bendražmogiška ir kasdien sutinkama tema: klientų aptarnavimas. Ko nori klientas? Kaip geriau su juo susitarti? Ir, svarbiausia, kaip sukurti ilgalaikius ryšius ir palengvinti abipusį bendravimą? Seminaras skirtas tiems, kurie: „šviežiai“ pradėjo dirbti klientų aptarnavimo srityje ir ieško atspirties taškų šioje srityje; jau dirba šioje sferoje ir nori papildyti savo žinių bagažą bei dar labiau […]

    Skaityti toliau »

  •  
  • Susitarimas dėl susitikimo (17,99 Eur)

    Susitarimas dėl susitikimo (17,99 Eur)

    Jei nesugebėsi ateit pas klientą – pardavimo neįvykdysi. Pirmas pardavimo proceso etapas dažnai yra susitikimo pardavimas, tačiau būtent šiame etape dauguma pardavėjų ir užstringa.

    Skaityti toliau »

  • Pardavimai taikant Rytų kovos menų filosofiją (17,99 Eur)

    Pardavimai taikant Rytų kovos menų filosofiją (17,99 Eur)

    Daugelis žmonių mano, kad pardavėjais gimstama, tačiau tyrimai parodė, kad galima ir tapti gerais pardavėjais. Pardavimai, kaip sportas – reikalauja užsispyrimo, nuolatinio darbo, ambicingumo ir visų kitų įpročių, kurie reikalingi siekiant laimėjimo. Dėl šios priežasties pardavimuose taip pat reikia treniruotis ir turėti „trenerį“. Egzistuoja ir tam tikri pardavimų metodai, kuriuos išmokus, galima tapti labai geru pardavėju. Seminaro turinys: Pardavimų […]

    Skaityti toliau »