Konferencija Brand Out

  • Olimpinės svajonės link

    Olimpinės svajonės link

    Olimpinio maratono bėgiko Remigijaus Kančio pergalingo finišo anatomija. Tomas Želionis dirbdamas socialiniame projekte “Olimpinės Svajonės Link”, savo žinias įgyvendino pasitelkęs žmonių rinkodarą. Projektas padovanojo maratono bėgiką, kuris Rio de Žaneiro Olimpinėse žaidynėse pirmą kartą po dvylikos metų gynė Lietuvos garbę ir pasiekė nepriklausomos Lietuvos Olimpinių žaidynių rekordą. Šiuo projektu buvo įrodyta, kad net neturint reklaminio […]

    Skaityti toliau »

  • 20+17 tendencijų, kurios lems rinkodaros veiklą (40 Eur)

    20+17 tendencijų, kurios lems rinkodaros veiklą (40 Eur)

    Metas sustoti ir pasižiūrėti, kas iš tikrųjų vyksta verslo pasaulyje! Kokie technologiniai pokyčiai mūsų laukia? Kas keičiasi vartotojų elgsenoje? Kokius ateities produktus ir paslaugas naudosime? 20+17 tendencijų, kurios lems rinkodaros veiklą – šalto oro gūsis perkaitusioje rinkodaros kajutėje.

    Skaityti toliau »

  • Tu esi prekinis ženklas, ar ką nors su juo darai? (17 Eur)

    Tu esi prekinis ženklas, ar ką nors su juo darai? (17 Eur)

    Jei esi verslo vadovas ar savininkas, savo srities ekspertas ar kitaip verslą atstovaujantis žmogus, žmonės APIE TAVE ieško informacijos, stebi, “googlina” internete. Kas jie? Klientai, potencialūs darbuotojai, partneriai…

    Skaityti toliau »

  •  
  • Kaip žaibiškai sukelti žmonių susidomėjimą ir pelningai parduoti renginius?

    Kaip žaibiškai sukelti žmonių susidomėjimą ir pelningai parduoti renginius?

    Anksčiau renginiai sulaukdavo itin gausaus būrio žiūrovų, į juos neinvestavus didelio biudžeto, skirto reklamai. Dabar – tai jau praeityje. Šiandien, siekiant pritraukti didelę auditoriją reikia pasiūlyti tai, ko niekas nėra siūlęs. Martynas Šaikus, vienas geriausių Lietuvoje seminarų ir konferencijų pardavėjų, savo pranešimo metu pasidalins unikalia 10 metų patirtimi, kaip be didelio reklamos biudžeto, pasitelkus unikalias rinkodaros strategijas ir […]

    Skaityti toliau »

  • 5 video triukai nepriekaištingai rinkodarai

    5 video triukai nepriekaištingai rinkodarai

    Kiek savo versle dėmesio skiriate video turiniui? Kiek reikia įdėti pastangų, jog Jūsų sprendimas pasiteisintų? Įmonių vadovai, rinkodaros atstovai, renginių organizatoriai iki šiol nesupranta, kaip tinkamai panaudoti video turinį. Kam jis reikalingas, kokia jo vertė ir galų gale, koks yra geras video turinys, atnešantis sėkmę verslui – klausimai, kurie iškyla kiekvienam, norinčiam iš arčiau pažinti […]

    Skaityti toliau »