Interneto rinkodaros kryptys Lietuvoje 2016 metais


untitled-1

Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui!

Paskutiniame šių metų seminare Vladas Sapranavičius diskutuos su autoritetingais interneto rinkodaros ekspertais, siekiant išsiaiškinti ir bendrai sutarti, kokios bus interneto rinkodaros kryptys kitais metais.

Laidos žiūrovus kviečiame aktyviai įsijungti į diskusiją ir pateikinėti klausimus bei pasiūlymus studijos svečiams tiesioginės transliacijos metu.

baneris960

el. komercija ir interneto rinkodara
Seminarą veda:

sapranaviciusVLADAS SAPRANAVIČIUS
– jau 17 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje bei interneto rinkodarą Vilniaus universitete. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Nuo 2013 m. kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, kas antrą savaitę veda tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai.

talijunas

DEIVIDAS TALIJŪNAS – interneto rinkodaros srityje darbuojasi jau 15 metų. Jis yra vienas iš reklamos tinklo Adnet media įkūrėjų. Pastaruoju metu vysto pakartotinės rinkodaros tinklą ADTARGET.ME ir yra šios įmonės vadovas.

 

 


pociusMATAS POCIUS
– daugiau nei 250 klientų, dešimtys projektų internete ir milijonai išsiųstų naujienlaiškių. 5 metai patirties dirbant su MAXIMA interneto projektais ir daugiau nei 5 metai – NFQ, Matui leidžia puikiai suprasti įvadinius klientų poreikius.
Mėgstamiausia sritis – relationship marketing. Matas šiuo metu dirba NFQ Technologies (NFQ) ir vadovauja el. pašto rinkodaros skyriui.