Interneto rinkodaros optimizavimas e. verslams


untitled-1

Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui!

Retas kuris elektroninis verslas Lietuvoje moka optimizuoti interneto rinkodaros kanalus ir interneto rinkodaros biudžetus.

Dažnas e. verslas nežino, kaip apskaičiuoti interneto rinkodaros kanale perkamos reklamos naudą, kaip palyginti kanalų naudingumą ir kaip, remiantis šia informacija, perskirstyti biudžetą kanalams.

Kaip tai teisingai atlikti, papasakos interneto rinkodaros konsultantas Vladas Sapranavičius.

 

Visi Vlado Sapranavičiaus seminarai:

el. komercija ir interneto rinkodara

Seminarą veda:


sapranaviciusVLADAS SAPRANAVIČIUS
jau 15 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, veda kassavaitinę tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai, dėsto interneto rinkodarą Vilniaus universitete.