Rinkodara nuo pradžios iki pabaigos


Igor Bruk
Rinkodara iš profesionalo lūpų

Rinkodara – tai viena svarbiausių bet kokio verslo dalių. Produkto sukūrimas, ir jo pardavimas nesuteikia ilgalaikės perspektyvos verslui. Tad suprasti visas rinkodaros subtilybes yra itin svarbu bet kokiam verslui. Kaip valdyti savo rinkodarą ir ją išnaudoti efektyviai, jūsų pageidavimu dalinasi Igor Bruk – vienas žinomiausių, į top 10 Rusijos rinkodaros specialistų sąrašą patenkantis, marketingo specialistas.

valdytiverslaIGOR BRUK
„Marketingas – savomis rankomis“ (rusų k.)
asortimentasIGOR BRUK
„MARKETINGAS: Interviu apie verslą“ (rusų k.)
pasipriesinimasIGOR BRUK
“Šiuolaikinis marketingas – pelno generavimas mažomis išlaidomis” (rusų k.)

mygtukas 2

Supraskite rinkodarą nuo pat pagrindų iki giliausių subtilybių

Seminarų turinys:

  • Rinkodaros samprata;
  • Patogiausi reklamos būdai;
  • Kaip sukurti gerą įspūdį?
  • Patarimai pradedantiems verslą;
  • Kaip pagerinti kliento nuomonę?
  • Patarimai su “Cross-Promo”;
  • Video rinkodara;
  • Kaip pritraukti žiniasklaidos dėmesį?
  • Kaip galima padidinti pardavimus?
  • Kur ir kaip naudojamas partizaninė rinkodara?
  • Kaip kurti rinkodarą neturint tam tinkamo biudžeto?
  • Rinkodara bendrovėje;
  • Rinkodaros biudžeto formavimo principai;
  • Stebėsena ir rinkodaros koregavimas;
  • Mediareklama ir reklamos sklaidos vietos;
  • Tipinės rinkodaros valdymo klaidos:

Įsigydami visą seminarų paketą sutaupysite net 20%!

BRUKmygtukas 2

Investuokite į žinias, kursiančias ilgalaikę vertę ateityje jau dabar!

Seminarą veda:

brukIGOR BRUK
 – vienas žinomiausių Rusijos rinkodaros specialistų- lektorius, patenkantis į Rusijos marketologų Top10;

  • Nepriklausomas konsultantas (Marketologų Gildija);
  • nuo 1990 m. įkūręs nuosavą verslą;
  • nuo 1996 m. specialistas konsultantas;
  • „ВнешТоргКлуб“ viceprezidentas;
  • „Marketologų gildijos“ narys ir vienas iš įkūrėjų;
  • Chartered Institute of Marketing (UK) narys;
  • profesinės specializacijos: marketingo valdymas, pardavimų valdymas, partizaninis, strateginis marketingas,  prekybos marketingas ir BTL;
  • krizių valdymas, distribucijos paskirstymas, naujų produktų apdirbimas ir įvedimas, reklama, pakuotės, lyginamoji analizė, prekės ženklo valdymas, vadovų ir marketingo darbuotojų/pardavimo padalinių atrankos ir testavimas;
  • autorius, seminarų ir praktinių užsiėmimų vedėjas verslo savininkams ir aukščiausio lygio vadovams: „Marketingo vadyba“, „Pardavimų valdymas“, „Lyginamoji analizė“, „Partizaninis marketingas“, „Strateginis marketingas“, „Naujų prekių įvedimas į rinką“, „Kainodaros konkurencija“ ir daugelis kitų;
  • dirbo marketingo ir pardavimų direktoriumi šiose bendrovėse: „Стабильная поставка“, „Чака“, „Витана“, „Караван-Продукт“, „Севертранс“.