IGOR BRUK – „Marketingas – savomis rankomis“ (rusų k.)

I seminaro dalis

Seminaro aktualumas
Įminti šiuolaikinio marketingo paslaptis pačiam gali pasirodyti sudėtinga užduotimi. Į Rusijos marketologų TOP 10 patenkantis lektorius Igor Bruk, Jūsų pageidavimu sutiko vėl apsilankyti WEBseminarai.lt ir pasidalinti savo žiniomis šia itin aktualia tema.

Seminaro turinys:
– marketingo samprata;
– kaip galima padidinti pardavimus?
– kur ir kaip naudojamas partizaninis marketingas?
– kaip kurti marketingą neturint tam tinkamo biudžeto?

BRUK - marketingas savomis rankomisBuy button

Paslaugų užsisakymo taisyklės
(Nusipirkus seminarą 5 min. bėgyje gausite el. laišką su prisijungimo duomenimis. Jeigu laiškas neateis, patikrinkite SPAM (šlamšto) dėžutėje)

 Lektorius Igor Bruk

Igor Bruk 2- lektorius, patenkantis į Rusijos marketologų Top10;
– nepriklausomas konsultantas (Marketologų Gildija);
– nuo 1990 m. įkūręs nuosavą verslą;
– nuo 1996 m. specialistas konsultantas;
– „ВнешТоргКлуб“ viceprezidentas;
– „Marketologų gildijos“ narys ir vienas iš įkūrėjų;
– Chartered Institute of Marketing (UK) narys;
– profesinės specializacijos: marketingo valdymas, pardavimų valdymas, partizaninis, strateginis marketingas,  prekybos marketingas ir BTL;
– krizių valdymas, distribucijos paskirstymas, naujų produktų apdirbimas ir įvedimas, reklama, pakuotės, lyginamoji analizė, prekės ženklo valdymas, vadovų ir marketingo darbuotojų/pardavimo padalinių atrankos ir testavimas;
– autorius, seminarų ir praktinių užsiėmimų vedėjas verslo savininkams ir aukščiausio lygio vadovams: „Marketingo vadyba“, „Pardavimų valdymas“, „Lyginamoji analizė“, „Partizaninis marketingas“, „Strateginis marketingas“, „Naujų prekių įvedimas į rinką“, „Kainodaros konkurencija“ ir daugelis kitų;
– dirbo marketingo ir pardavimų direktoriumi šiose bendrovėse: „Стабильная поставка“, „Чака“, „Витана“, „Караван-Продукт“, „Севертранс“.

Lankytojams taip pat patiko:

Daiva tankeviciuteJūratė BoguckaitėSinickiene - pard klaidosIndra