Pagrindinės Google Analytics ataskaitos el. parduotuvių rinkodarininkams


untitled-1

Gaukite 50% nuolaidą savo tinklalapiui!

E-komercija, WEBseminarai.lt

Tęsiame el. komercijos seminarų ciklą su vienu žinomiausiu Lietuvos skaitmeninės rinkodaros ekspertu bei lektoriumi Vladu Sapranavičiumi. Jau vykusi laida apie SEO sulaukė didelio susidomėjimo. Pirmojoje laidoje apie Google Analytics aptarsime kokios Google Analytics ataskaitos yra svarbiausios el. parduotuvių rinkodarininkams ir ką jose galima pamatyti, kokias išvadas padaryti.

Seminaro turinys:

  • Google Analytics pagrindai;
  • Kertiniai el. parduotuvių matavimo vienetai;
  • Esminių ataskaitų, kurios duoda aiškiausią vaizdą apie veiklos sėkmę, išgavimas.

el. komercija ir interneto rinkodara
Seminarą veda:
sapranavicius

VLADAS SAPRANAVIČIUS – jau 17 metų darbuojasi interneto rinkodaros srityje. Patirtį kaupė tiek dirbdamas kliento, tiek reklamdavio, tiek agentūros pusėje su Baltijos šalių, Lenkijos, Rusijos, Vokietijos, Beneliukso ir JAV rinkomis. Dėstė Elektroninio verslo organizavimą ir valdymą Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje bei interneto rinkodarą Vilniaus universitete. Seminarus ir dirbtuves interneto rinkodaros srityje vedė 15-oje miestų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Nuo 2013 m. kasmet organizuoja tradicines elektroninės komercijos konferencijas „E-komercija”.
Šiuo metu Vladas konsultuoja el. verslus interneto rinkodaros klausimais, rengia seminarus interneto rinkodaros temomis, kas antrą savaitę veda tiesioginę laidą interneto rinkodaros ir el. verslo entuziastams interneto TV Webseminarai.