Verslo etiketas “3 in 1” kaip bendrauti: susitikimuose – el.laiškais – telefonu (7,5 Eur)

Tema, kuri dažnai yra “savaime suprantama” –  verslo etiketas. Kokie yra reikalingiausi jo pagrindai susitinkant, rašant elektroninius laiškus ar kalbantis telefonu? Kokius niuansus reikia žinoti/pasikartoti/naudoti kasdien? Šis seminaras skirtas norintiems tiesiog… lengviau bendrauti.

Seminaro turinys:

Pažiūrėję sužinosite ar pasikartosite pagrindines taisykles, kurios padeda užmegzti ir palaikyti glaudesnį bendradarbiavimą su klientais:

  • Kas svarbiausia bendraujant gyvai?
  • Kokios deramo el.laiškų rašymo ir atsakymo į juos taisyklės?
  • Telefonas – ką / kada/ kaip (ne) kalbėti?

Statykime ne tvoras, o tieskime tiltus bendraudami!

TrukmėSEMINARO
TRUKMĖ

49 min.
KainaSEMINARO
KAINA

7,5 Eur
Galiojimas SEMINARĄ
GALĖSITE ŽIŪRĖTI

7 DIENAS

mygtukas 2

Paslaugų užsisakymo taisyklės
(Nusipirkus seminarą 5 min. laikotarpyje gausite el. laišką su prisijungimo duomenimis. Jeigu laiškas neateis, patikrinkite SPAM (šlamšto) dėžutėje)

Sminarą veda:


urmuleviciuteGIEDRĖ URMULEVIČIŪTĖ 
– humanitarinių mokslų magistrė, išsilavinimą įgijusi VPU (LEU). Klientų aptarnavimo sferoje dirbusi tokioms bendrovėms kaip “Baltic Service Academy”, “Publicum Events”, TEO LT, AB, reklamos srityje – “Comliet-Eltelnetworks”, “Studio Gazo”, “VP Market”. Mokymų srityje dirba daugiau kaip 12 metų, šiuo metu gilinasi į patirtinio mokymosi sritį. Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje veda psichologijos paskaitas anglų kalba. Lektorė domisi žmogaus galimybės tobulėti – dirbant, mokantis ir tiesiog gyvenant bei būdais to siekti – koučingu, joga, meditacija ir pan. Ekspertinės sritys: efektyvus klientų aptarnavimas ir ilgalaikių ryšių su klientais palaikymas, verslo etiketo taisyklės, pozityvus mąstymas ir motyvacija, komunikacija (telefonu, gyvai, dalykinis susirašinėjimas ir pan.), pozityvus skundų valdymas.
“Arkliukai” – visa tai, kas telpa į  b e n d r a v i m ą.