Kaip statyti ne tvoras, o tiesti tiltus: klientų aptarnavimas Lietuvoje (17,99 Eur)

Aktuali, bendražmogiška ir kasdien sutinkama tema: klientų aptarnavimas. Ko nori klientas? Kaip geriau su juo susitarti? Ir, svarbiausia, kaip sukurti ilgalaikius ryšius ir palengvinti abipusį bendravimą?

Seminaras skirtas tiems, kurie:

  • „šviežiai“ pradėjo dirbti klientų aptarnavimo srityje ir ieško atspirties taškų šioje srityje;
  • jau dirba šioje sferoje ir nori papildyti savo žinių bagažą bei dar labiau tobulėti!

Seminaro metu sužinosite, kuo ypatingas aptarnavimas mūsų šalyje, išgirsite naudingų patarimų bei nuotaikingų istorijų iš praktikos.

Sužinosite 7 svarbiausius žingsnius, kurie padeda sukurti ilgalaikius santykius su klientais:

  • Ką lemia Jūsų požiūris?
  • 3P: pastebėk – pasisveikink – pageidauk
  • Suasmenink bendravimą
  • Klausykis, stebėk, klausk
  • Reziumuok ir pasiūlyk
  • “Kiss Customer Goodbye”
  • Pasitikrink!

Statykime ne tvoras, o tieskime tiltus bendraudami su Klientais!

TrukmėSEMINARO
TRUKMĖ

38 min.
KainaSEMINARO
KAINA

17,99 Eur
Galiojimas SEMINARĄ
GALĖSITE ŽIŪRĖTI

7 DIENAS

mygtukas 2sparkĮdomu! Peržiūrėję šį seminarą turite galimybę gauti žinias patvirtinantį sertifikatą. Viskas labai paprasta – išsprendžiate testą, surenkate 80 % ar daugiau ir gaunate sertifikatą. Susipažinti su taisyklėmis galite čia

 

Paslaugų užsisakymo taisyklės
(Nusipirkus seminarą 5 min. laikotarpyje gausite el. laišką su prisijungimo duomenimis. Jeigu laiškas neateis, patikrinkite SPAM (šlamšto) dėžutėje)

+ DOVANA!

GIEDRĖ URMULEVIČIŪTĖ – „Verslo etiketas “3 in 1” kaip bendrauti: susitikimuose – el.laiškais – telefonu“

Seminarą veda:


urmuleviciuteGIEDRĖ URMULEVIČIŪTĖ 
– Humanitarinių mokslų magistrė, išsilavinimą įgijusi VPU (LEU). Klientų aptarnavimo sferoje dirbusi tokioms bendrovėms kaip “Baltic Service Academy”, “Publicum Events”, TEO LT, AB, reklamos srityje – “Comliet-Eltelnetworks”, “Studio Gazo”, “VP Market”. Mokymų srityje dirba daugiau kaip 12 metų, šiuo metu gilinasi į patirtinio mokymosi sritį. Tarptautinėje teisės ir verslo aukštojoje mokykloje veda psichologijos paskaitas anglų kalba. Lektorė domisi žmogaus galimybės tobulėti – dirbant, mokantis ir tiesiog gyvenant bei būdais to siekti – koučingu, joga, meditacija ir pan. Ekspertinės sritys: efektyvus klientų aptarnavimas ir ilgalaikių ryšių su klientais palaikymas, verslo etiketo taisyklės, pozityvus mąstymas ir motyvacija, komunikacija (telefonu, gyvai, dalykinis susirašinėjimas ir pan.), pozityvus skundų valdymas. “Arkliukai” – visa tai, kas telpa į  b e n d r a v i m ą.